Goed even een topic hierover, want hier gaat toch echt iets fout. Vooral, en ik quote (van http://www.tweakers.net/nieuws/21322), vond ik bezwaarlijk :
Bovendien als we een backup willen maken om in de auto te kunnen draaien en dat gaat simpelweg niet, moeten we dan 2 cd's kopen? Of moeten we de 'CD' elke keer versjouwen?
Even ontopic blijven. Deze orginele 'CD' werkt niet op de volgende standalone-DVD's :
1. Cat DV-922
2. Cyber Home 528L
Laten we een lijstje opstellen. Zijn ze nu helemaal betoetert. Gooi ik wel een mailing eruit.
Dit lijkt me ook wel een goed plan (staat immers niet op de cover van de 'CD') :
En toch zegt Sony dat het een CompactDisc is.Gepost door Sircuri :
Omdat de CD niet af te spelen is in ELKE cd-speler die het CompactDisc logo mag voeren, deze CD dus zelf niet voldoet aan de eisen van Philips. Een half jaar terug heeft Philips al aagekondigd te zullen gaan onderzoeken hoe ze dit probleem kunnen oplossen. Volgens Philips mag Sony in ieder geval NIET het Compact Disc logo voeren in deze uitvoering.
De laatste zin is naar mijn mening onacceptabel.Gepost door wica :
Het leuke van deze CD is dat die niet alleen op een PC of MAC af te spelen is. Maar zelf oude cd spelers en ook een sony diskmen heeft problemen dit af te spelen.
En collega van mij heeft zo'n beveiligde CD gekocht. EN wilde het in haar Sony diskmen van 1,5 jaar oud afspelen en het ging niet.
En daarnaast haar DVD player, waarvan je toch verwacht dat die ook CD's kan afspelen crasht op dit soort CD's.
Wij hebben contact gehad met Sony, maar die weigeren je op welke vorm dan ook te helpen.
Bovendien als we een backup willen maken om in de auto te kunnen draaien en dat gaat simpelweg niet, moeten we dan 2 cd's kopen? Of moeten we de 'CD' elke keer versjouwen?
Even ontopic blijven. Deze orginele 'CD' werkt niet op de volgende standalone-DVD's :
1. Cat DV-922
2. Cyber Home 528L
Laten we een lijstje opstellen. Zijn ze nu helemaal betoetert. Gooi ik wel een mailing eruit.
Dit lijkt me ook wel een goed plan (staat immers niet op de cover van de 'CD') :
Gepost door Hellhound :
Mocht je deze CD al gekocht hebben , zou ik zeggen breng hem terug en EIS je geld terug (deze CD's voldoen niet meer aan de red book audio standaard), en de winkels zijn verplicht het geld terug te geven.