Bij de LIDL staat nu een standalone DVD-speler te koop voor 159euro. Ik zit een beetje te dubben of ik het nou wel of niet moet doen, ik weet als het niet bevalt dat ik hem gewoon terug kan brengen en me geld terug krijg, dus dat is een bijkomend voordeel.
De specificaties van die bak zijn:
DVD, Audio-CD, Video-CD, Super Video-CD, MP3-CD
AC3 Decoder
THX/DTS/Dolby 5.1
De specificaties lijken me zo op het eerste oog niet slecht en voor die prijs hoef ik het in principe niet te laten. Ik weet alleen niet zoveel over de regiocodes ed. maar ik denk dat het een clone is van een Mustek oid. Heb hem nog niet IRL gezien vandaar. Iemand nog gegronde redenen waarom ik het niet zou moeten doen. Ik kan opzich wel een merk DVD-speler kopen met minder specs die minimaal 100 euro duurder is.
De specificaties van die bak zijn:
DVD, Audio-CD, Video-CD, Super Video-CD, MP3-CD
AC3 Decoder
THX/DTS/Dolby 5.1
De specificaties lijken me zo op het eerste oog niet slecht en voor die prijs hoef ik het in principe niet te laten. Ik weet alleen niet zoveel over de regiocodes ed. maar ik denk dat het een clone is van een Mustek oid. Heb hem nog niet IRL gezien vandaar. Iemand nog gegronde redenen waarom ik het niet zou moeten doen. Ik kan opzich wel een merk DVD-speler kopen met minder specs die minimaal 100 euro duurder is.