Mag ik eerst vragen wat een corebuilder is?
Voordat ik ga antwoorden?
* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)
gaat om de 9000 en de 3000 geloof ik zo uit het hoofd ( het zijn meerdere typesOp maandag 08 april 2002 20:21 schreef j_iscool het volgende:
Kijk hier eens, ik heb er nl geen ervaring mee http://www.google.nl/search?hl=nl&q=corebuilder+7000&lr=Op maandag 08 april 2002 20:25 schreef debugdevil het volgende:
[..]
heb net ff gechecked
sorry moet de 7000 zijn.
Maar wat is een corebuilder nou precies? (router, switch, iest anders)
Eh een corebuilder is een soort Switch maar dan veel groter en zwaarder. en heeft als grootste verschil met een switch dat i niet aan store and forward doed maar aan direct forwarding.Op maandag 08 april 2002 20:21 schreef j_iscool het volgende:
Corebuilder is een zwaare switch zeg maar, meestal gebruikt voor heavy duty networks en backbones, heb al gezocht op google en zo maar kan er niest over vindenOp maandag 08 april 2002 20:27 schreef j_iscool het volgende:
[..]
Kijk hier eens, ik heb er nl geen ervaring mee http://www.google.nl/search?hl=nl&q=corebuilder+7000&lr=
Maar wat is een corebuilder nou precies? (router, switch, iest anders)
Zijn dit die dingen die isp's enzo gebruiken om internet te routen of gewoon voor hele grote netwerken?Op maandag 08 april 2002 20:30 schreef Knutsel_smurf het volgende:
[..]
Eh een corebuilder is een soort Switch maar dan veel groter en zwaarder. en heeft als grootste verschil met een switch dat i niet aan store and forward doed maar aan direct forwarding.
En voor 3-com was toch een standaard manier om die te resetten?
Of om de passwords te vinden, dat is hier al vaak voorbij gekomen.
ja internet providers coloacters en andere plaatsen waar zwaar werk vereist is gebruiken ze deze jongens jah
Voordeel is ook dat je bij corebuilders verschillende plates kan toevoegen bijvoorbeeld een plate met 24X utp.
Voordeel is ook dat je bij corebuilders verschillende plates kan toevoegen bijvoorbeeld een plate met 24X utp.
hmm als die search goed werkt zal ik eesn kijkenOp maandag 08 april 2002 20:31 schreef j_iscool het volgende:
[..]
Zijn dit die dingen die isp's enzo gebruiken om internet te routen of gewoon voor hele grote netwerken?
En voor 3-com was toch een standaard manier om die te resetten?
Of om de passwords te vinden, dat is hier al vaak voorbij gekomen.
Bij mijn corebuilder kun je standaard inloggen onder de account "debug" met als password "synnet", maar of dat alleen voor dat specifieke type geldt, weet ik niet meer.
Beetje stom van 3com om een standaard account te laten zitten... Dit is met latere firmware versies veranderd, dacht ik. En er zit geloof ik ook een jumpertje ergens op de printplaat (weet ik niet 100% zeker) om het wachtwoord te wissen.
Beetje stom van 3com om een standaard account te laten zitten... Dit is met latere firmware versies veranderd, dacht ik. En er zit geloof ik ook een jumpertje ergens op de printplaat (weet ik niet 100% zeker) om het wachtwoord te wissen.
hebben we geprobeerd, maar geen succesOp maandag 08 april 2002 20:41 schreef mcdroos het volgende:
Bij mijn corebuilder kun je standaard inloggen onder de account "debug" met als password "synnet", maar of dat alleen voor dat specifieke type geldt, weet ik niet meer.
Ik heb die van mij nog even bekeken (weliswaar een ander model) en gelijk al het stof eruit gehaald
.
-Er zit een batterijtje op de print, grote kans dat de configuratie daarmee wordt bewaard.
-Er zitten nog twee drukknoppen die van buitenaf wel bereikbaar zijn, maar mij ook nooit waren opgevallen. Ik heb nog wat in de handleiding gekeken, maar ze staan helemaal niet genoemd... Vaag.
-Een firmware update reset (meestal) ook wel het password
En anders 3com even bellen...
-Er zit een batterijtje op de print, grote kans dat de configuratie daarmee wordt bewaard.
-Er zitten nog twee drukknoppen die van buitenaf wel bereikbaar zijn, maar mij ook nooit waren opgevallen. Ik heb nog wat in de handleiding gekeken, maar ze staan helemaal niet genoemd... Vaag.
3comCoreBuilder7000/6000/3500/2500 debug synnet
3comCoreBuilder7000/6000/3500/2500 tech tech
Bron: http://packetstormsecurity.nl/docs/hack/defaultpasswords.txt
.
No effectOp maandag 08 april 2002 21:11 schreef mcdroos het volgende:
Ik heb die van mij nog even bekeken (weliswaar een ander model) en gelijk al het stof eruit gehaald.
HelaasOp maandag 08 april 2002 21:15 schreef zAb het volgende:
3comCoreBuilder7000/6000/3500/2500 debug synnet
No effect
in je huiskamer zetten om er mee te pronken 
Maar ff serieus, heb je 3com al gebelt ? lijkt me toch dat er een procedure is voor dit soort dingen. ik weet toevallig dat je een superstack"je" kan resetten met een zelfde ss van het zelfde type. misschien dat er ook zo iets is voor die corebuilder.
Maar ff serieus, heb je 3com al gebelt ? lijkt me toch dat er een procedure is voor dit soort dingen. ik weet toevallig dat je een superstack"je" kan resetten met een zelfde ss van het zelfde type. misschien dat er ook zo iets is voor die corebuilder.
Pagina: 1