Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Siemens S45 SMS vraagje

Pagina: 1
Acties:

• evol
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 21:58

evol

hello world

Topicstarter
Ik heb al op S45 gezocht hier, maar kon het niet vinden. En in de handleiding vind ik het ook niet echt duidelijk, dus vraag ik het hier. Als ik een sms wil verzenden met mijn S45 dan gaat ie automatisch kiezen uit het adresboek, en niet uit het telefoonboek. Dat adresboek gebruik ik eigenlijk nie zoveel, dus hoe kan ik ervoor zorgen dat ie het telefoonboek pakt?

BTW versie 21 van de software bevalt wel ff beter dan versie 5 die ik er nog in had :)

Move along people. Nothing to see here.

Verwijderd

Ik heb een sl45 en die doet precies het zelde,
maar ik gebruik nooit me sim telefoonboek, ik heb alles in me adresboek, kan je ook meer gegevens van de personen in kwijt
Werkt veel beter en volgensmij ook sneller!!
Ik kan het inderdaad ook niet vinden hoe het anders zou moeten moet je toch maar alles in adresboek pleuren
Ik heb ook in me handleiding gekeken en staat niets over in.

Verwijderd

Had dat probleem ook. Als je alle entry's uit je adresboek haalt dan pakt hij automatisch je telefoonboek erbij.

:)

En ga eens voor de lol naar Menu->Werk->Organiser->Agenda .

Laat eens weten wat er dan bij jullie gebeurd.

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 20:24 schreef jcartastic het volgende:
Had dat probleem ook. Als je alle entry's uit je adresboek haalt dan pakt hij automatisch je telefoonboek erbij.

:)

En ga eens voor de lol naar Menu->Werk->Organiser->Agenda .

Laat eens weten wat er dan bij jullie gebeurd.
Bij mij zit er geen agenda op alleen:
adresboek, sim geheugen, kalender, afspraken, dictafoon, gesproken mededelingen, visitekaartje, rekenmachine en spraakbediening, vraag me af wat je bedoelt??
Maar ik kan wel me sim geheugen in 1 keer naar me adresboek kopieren dus dat kan bij die s45 mischien ook wel!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11 16:55
Als je gewoon vanuit je adresboek (in het menu dus) op een naam rechter display knop doet (opties?) en dan Telefoonboek kiest is het Adresboek gedeactiveerd. Dan zou volgens mij ook bij nummer kiezen voor een SMS het adresboek niet meer gebruikt moeten worden :)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 20:38 schreef geenkanshans het volgende:

[..]

Bij mij zit er geen agenda op alleen:
adresboek, sim geheugen, kalender, afspraken, dictafoon, gesproken mededelingen, visitekaartje, rekenmachine en spraakbediening, vraag me af wat je bedoelt??
Maar ik kan wel me sim geheugen in 1 keer naar me adresboek kopieren dus dat kan bij die s45 mischien ook wel!
Ik had het over de s45 sorry als dit voor verwarring zorgde. :)

Maar iig als je naar de kalender gaat van de S45 in de maand April in 2002 dan valt je telefoon uit. :(

En voor de oplossing van het probleem met het sms'en zie mijn posting hierboven.

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 20:44 schreef Gugger het volgende:
Als je gewoon vanuit je adresboek (in het menu dus) op een naam rechter display knop doet (opties?) en dan Telefoonboek kiest is het Adresboek gedeactiveerd. Dan zou volgens mij ook bij nummer kiezen voor een SMS het adresboek niet meer gebruikt moeten worden :)
Volgens mij niet. Ligt er trouwens ook aan welke firmware je hebt.

• evol
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 21:58

evol

hello world

Topicstarter
Op maandag 08 april 2002 20:44 schreef Gugger het volgende:
Dat werkt! Thx, kan ik tenminste makkelijk sms'en :)

Move along people. Nothing to see here.

Verwijderd

Nou bij me sl45 werkt het niet, maar maakt niet uit gebruik het toch niet.
Trouwens vette CRX!! goed spul :P
Pagina: 1