regelbare enermax casefans 12x12

Pagina: 1
Acties:

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-01 20:17
heeft iemand ervaring met deze fans?

ik heb er namelijk 4 gekocht en ze blazen allemaal de lucht mijn kast in..
moet ik ze omdraaien om lucht mijn kast uit te laten blazen of zijn er gewoon andere modellen voor de uit flow...

Iemand vertelde mij dat als van de connector de 2 draadjes omwissel dat hij dan ook de andere kant op draait en dus de kast uit blaast, maar zit je dan niet met de richting van de draai schoepen?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021
erm... niet moeilijk doen... gewoon die dingen omdraaien :z

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Lord_T
ok.. maar dan heb je wel onder je gouden finger guard van die lelijke paarse dingen lopen van de fan zelf :? en das lelijk.. verder met de electriciteits kabeltjes loop je dan geen risico's?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• Lord_T
ohw ja nog een vraag:
de verkoper uit de winkel die zei dat hij er van dat raamrubber tussen zou gebruiken maar aangezien die er nu niet was kon ik het hem niet vragen....
dat raamrubber is namelijk ongeveer rond en heeft 3 inkepingen... hoe zou je dat dan om je fan moeten doen om hem minder geluid te laten maken?

Verwijderd

ik zou ze gewoon omdraaien, is zo gedaan, en je heb je lucht lekker allemaal naar buiten.

en ach die paarse lijntjes moet wel mee te leven vallen volgens mij

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
nee, die draadjes kun je niet omdraaien.
en als je geen paarse fan's wil, dan moet je ze spuiten (als je uit elkaar krijgt) we blijven wel tweakers he! ;)

• Lord_T
ok ik draai ze wel m...
en spuiten ..
och mijn eerste case mod achtige actie gaat dus het plaatsen van die fans worden en aangezien ze regelbaar zijn wil ik proberen om een soort baybus te maken wat voor mij dan gewoon zo'n plaatje wordt met 4 gaatjes waar die knopjes door komen van die fans ;)
spuiten ben ik nog niet echt aan toe zou ik zeggen omdat ik zelfs dit al met hulp ga doen van een vriend :D

edit: ohw ja leuk toeoegsel: die case fans kosten 22.45 € en ik heb er dus 4... ze vergaten er 3 aan te slaan :9 hahahah was dus weer een mazzeltje

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:25

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Neej, meeste fans kun je niet zomaar omdraaien...

dan staan ze nl stil ;)

(voor de duidelijkheid: Fan zelf kun je omdraaien, polen niet, danku ;))

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:59

Reley

Zoom Zoom

Op maandag 08 april 2002 20:31 schreef Lord_T het volgende:
edit: ohw ja leuk toevoegsel: die case fans kosten 22.45 € en ik heb er dus 4... ze vergaten er 3 aan te slaan :9 hahahah was dus weer een mazzeltje
Ik heb dit weekend ook 2 van die dingen gekocht, voor maar 22€ stuk :P 45ct goedkoper :Y)
Komt best een lekker windje vanaf, scheelt bij mij al een dikke 10 graden.

binnenkort komen er pics van mijn eerste casemod :D

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:21
ahum, je kan gewoon de fingerguard eraf halen, en aan de andere kan er weer opzette.

Klaar.

Verwijderd

*up*
zijn die dingen stil? (dB staat niet op enermax.com oid)

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 20:31 schreef Lord_T het volgende:
ok ik draai ze wel m...
en spuiten ..
och mijn eerste case mod achtige actie gaat dus het plaatsen van die fans worden en aangezien ze regelbaar zijn wil ik proberen om een soort baybus te maken wat voor mij dan gewoon zo'n plaatje wordt met 4 gaatjes waar die knopjes door komen van die fans ;)
spuiten ben ik nog niet echt aan toe zou ik zeggen omdat ik zelfs dit al met hulp ga doen van een vriend :D

edit: ohw ja leuk toeoegsel: die case fans kosten 22.45 € en ik heb er dus 4... ze vergaten er 3 aan te slaan :9 hahahah was dus weer een mazzeltje
WTF man ? 22€/stuk ?
Wij verkopen die voor 18€ verkoopprijs en op beurzen 16€ ....

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Op elke casefan staat een pijltje welke kant hij op blaast en soms ook nog een pijltje met de airflow.....

Deadsimple...... |:(

ARME AOW’er

• Lord_T
ja ik vind ze best stil...
en enorm goed.. scheelt 18 graden
heb ze wel alle drie die ingebouwd zijn op halverwege staan als snelheid en niet op full speed
op full speed is er namelijk wel redelijk wat herrie

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Tip: je moet altijd zorgen dat er evenveel of meer lucht uit je kast word gezogen dat dat er inkomt. dit in verband met de overdruk die weer hogere temperaturen tot gevolg heeft. (lees ook ff de F.A.Q. van OCE)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-02 19:45

Mary Wana

keyboard nut

Magk 1 ding zeggen :?

ROFLOLMAOPIMP!

dit heeft niks met Casemodding/ elektronica te maken , dit is echt die hard 100% hardcore LOGICA!

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Pagina: 1