ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
de verkoper uit de winkel die zei dat hij er van dat raamrubber tussen zou gebruiken maar aangezien die er nu niet was kon ik het hem niet vragen....
dat raamrubber is namelijk ongeveer rond en heeft 3 inkepingen... hoe zou je dat dan om je fan moeten doen om hem minder geluid te laten maken?
Verwijderd
en ach die paarse lijntjes moet wel mee te leven vallen volgens mij
en als je geen paarse fan's wil, dan moet je ze spuiten (als je uit elkaar krijgt) we blijven wel tweakers he!
en spuiten ..
och mijn eerste case mod achtige actie gaat dus het plaatsen van die fans worden en aangezien ze regelbaar zijn wil ik proberen om een soort baybus te maken wat voor mij dan gewoon zo'n plaatje wordt met 4 gaatjes waar die knopjes door komen van die fans
spuiten ben ik nog niet echt aan toe zou ik zeggen omdat ik zelfs dit al met hulp ga doen van een vriend
edit: ohw ja leuk toeoegsel: die case fans kosten 22.45 € en ik heb er dus 4... ze vergaten er 3 aan te slaan
dan staan ze nl stil
(voor de duidelijkheid: Fan zelf kun je omdraaien, polen niet, danku
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Ik heb dit weekend ook 2 van die dingen gekocht, voor maar 22€ stukOp maandag 08 april 2002 20:31 schreef Lord_T het volgende:
edit: ohw ja leuk toevoegsel: die case fans kosten 22.45 € en ik heb er dus 4... ze vergaten er 3 aan te slaanhahahah was dus weer een mazzeltje
Komt best een lekker windje vanaf, scheelt bij mij al een dikke 10 graden.
binnenkort komen er pics van mijn eerste casemod
Klaar.
Verwijderd
WTF man ? 22€/stuk ?Op maandag 08 april 2002 20:31 schreef Lord_T het volgende:
ok ik draai ze wel m...
en spuiten ..
och mijn eerste case mod achtige actie gaat dus het plaatsen van die fans worden en aangezien ze regelbaar zijn wil ik proberen om een soort baybus te maken wat voor mij dan gewoon zo'n plaatje wordt met 4 gaatjes waar die knopjes door komen van die fans
spuiten ben ik nog niet echt aan toe zou ik zeggen omdat ik zelfs dit al met hulp ga doen van een vriend
edit: ohw ja leuk toeoegsel: die case fans kosten 22.45 € en ik heb er dus 4... ze vergaten er 3 aan te slaanhahahah was dus weer een mazzeltje
Wij verkopen die voor 18€ verkoopprijs en op beurzen 16€ ....
Deadsimple......
ARME AOW’er
en enorm goed.. scheelt 18 graden
heb ze wel alle drie die ingebouwd zijn op halverwege staan als snelheid en niet op full speed
op full speed is er namelijk wel redelijk wat herrie
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
ROFLOLMAOPIMP!
dit heeft niks met Casemodding/ elektronica te maken , dit is echt die hard 100% hardcore LOGICA!
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA