ik heb vandaag van een college van mij een 160 gig schijf mee gekregen maar nu even de vraag ik heb dus een epox 8k7a+ maar die ondersteunt officieel maar 137 gig van mn highpoint 370 weet ik het niet tot wat zijn max gaat . maar nou kan het kwaad als ik hem er gewoon instop en bekijk of ver#$%K ik dan mn partitie heeft iemand dit gehad of kan ik het gewoon proberen ?
Denk niet dat je hem kan lezen
de partitie zeg maar
de 160gig schijf is waarschijnlijk van maxtor
die heeft ata133 nodig om compleet te worden gezien
jou moederbord heeft een hightpoint controller 370 controller
die is geschikt tot ATA100 en die kan dus niet het complete bereik van jou schijf aan spreken
ik zou er in iedergaval niet naar toe schrijven
lezen weet ik niet zeker maar als je er naar gaat schrijven kan het wel is gebeuren dat de data op de verkeerde plek in de fat wordt aan gemaakt en ergens anders overheen wordt gezet
de partitie zeg maar
die is geschikt tot ATA100 en die kan dus niet het complete bereik van jou schijf aan spreken
ik zou er in iedergaval niet naar toe schrijven
lezen weet ik niet zeker maar als je er naar gaat schrijven kan het wel is gebeuren dat de data op de verkeerde plek in de fat wordt aan gemaakt en ergens anders overheen wordt gezet
Nou... misschien een open deur, maar als je hem er instopt, hij wordt herkent enzovoort dan lijkt het me dat hij DUS werkt... prima toch
volgens mij klopt dat welOp maandag 08 april 2002 21:19 schreef beestje het volgende:
nou ik heb dus net ff die schijf erin gehangen en mn bios herkent hem als een 163 gig kan het kloppen dan dat hij hem wel aankan . Gdisk geeft ook 156.320bla kbytes kan dat kloppen ?
ziet er naar uit dat ie werkt
Kep hier 120 gb in raid opstelling en nog te weinig 
Is die 160 gig een beetje snel en stil ??
Lsst me et effe weten dan koop ik er ook wel een denk ik.
Is die 160 gig een beetje snel en stil ??
Lsst me et effe weten dan koop ik er ook wel een denk ik.
Als je dvx download snap ik dat je aan 40 gb niet genoeg heb, maar ik heb casema, dus ik download practisch niks
Als je een ATA100 moederbord hebt dan wordt toch alleen de snelheid begrensd op 100 mbit/sec?Op maandag 08 april 2002 19:52 schreef SimplyMe het volgende:
Zou niet durfen had ik trouwens al verteld dat ik een brief heb thuisgekregen van UPC.
Ze vinden het niet fijn als je +/- 100 gb download in de maand
al zou ik 24/ u per dag downloaden, kom ik met casema op 120 mb, hooguitOp dinsdag 09 april 2002 16:52 schreef TRAXION het volgende:
divx waar ???
Zou niet durfen had ik trouwens al verteld dat ik een brief heb thuisgekregen van UPC.
Ze vinden het niet fijn als je +/- 100 gb download in de maand
Nee Ata 133 is eigenlijk ingevoerd om zulke grote schijven te ondersteunen. ATA 100 doet dat niet. De grotere snelheid was een bijkomstigheid, vooral omdat Serial ATA nog dit jaar komt met 150 MB/sec.Op dinsdag 09 april 2002 16:52 schreef Bigfoot het volgende:
[..]
Als je een ATA100 moederbord hebt dan wordt toch alleen de snelheid begrensd op 100 mbit/sec?
Het is trouwens 100 MB/Sec voor ATA 100.
Pagina: 1