V550 wint het wel denk ik?!? Ik heb er nog 1 te koop met tv-out
geen idee of deze met tv-out is... geloof van niet, maar dat hoef ik zowiezo niet te hebben
Er zijn hier toch wel mensen die me kunnen vertellen of een Viper 550 of een Voodoo 2 beter is???
oke dan voodoo 2 12mb is net wat sneller dan een viper1 16mb(tnt1). Viper2 met savge2000 chip,32mb is veel sneller). dus het is nuteloos om je v2 te vervangen voor een tnt1, anderzijds je krijgt wel een vrij pci slot.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Ik heb zelf nog een Viper 550 en Voodoo2 12mb in m'n Celeron 433@541 systeem zitten, de kaarten scoren zeer dicht bij elkaar, op sommige punten is de viper sneller andere punten de voodoo2.
Ik zelf draai eigenlijk alles via m'n viper, de beeldkwaliteit is beter en je kan in resoluties boven de 800x600 spelen.
Dus ik zou voor de Viper 550 gaan.
Dat met omgooien qwa drivers e.d.?
Gewoon de nieuwste Detonatordrivers van Nvidia gebruiken, zo gebeurt.
Ik zelf draai eigenlijk alles via m'n viper, de beeldkwaliteit is beter en je kan in resoluties boven de 800x600 spelen.
Dus ik zou voor de Viper 550 gaan.
Dat met omgooien qwa drivers e.d.?
Gewoon de nieuwste Detonatordrivers van Nvidia gebruiken, zo gebeurt.
Verwijderd
aangezien je al een v2 hebt er gewoon nog eentje bijprikken en je hebt SLI wat dus performance biedt van V3.
Pagina: 1