Hey mensen, hier enkele screenshots van CS: Condition Zero...
http://www.gamespot.co.uk/stories/screenindex/0,2160,2107530,00.html
http://www.gamespot.co.uk/stories/screenindex/0,2160,2107530,00.html
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
het schijnt dat zelfs buyscripts niet meer gaan werkenOp maandag 08 april 2002 19:57 schreef VeldKoe het volgende:
1: lastig te zien, screens zijn niet in ware groote maar geminimaliseerd
2: enige wat me boeit is of ze de engine op die manier hebben kunnen aanpassen dat cheaten niet meer zo makkelijk is als het nu is (HL engine = makkelijk 'inbreekbaar')
Aap!
Niet dus...Op dinsdag 09 april 2002 14:32 schreef --boothill-- het volgende:
30 april komt ie als het goed is uit....
Verwijderd
Nope, complete stand-alone wordt dit.Op dinsdag 09 april 2002 15:12 schreef OrkBozz het volgende:
mischien domme bvraag maar heb je voor dit spel de oude CS nodig?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ummm misschien handig als je twee topics boven de jouwe kijkt...Op dinsdag 09 april 2002 15:05 schreef Crash-Override het volgende:
ziet er netjes uit voor de HL-engine
ik ben benieuwd wanneer ik em kan gaan kopen
Verwijderd
ok dan koop ik um denkikOp dinsdag 09 april 2002 15:16 schreef Fuelke het volgende:
[..]
Nope, complete stand-alone wordt dit.
hier in Nederland smart-assOp dinsdag 09 april 2002 15:16 schreef TeTsUo2000 het volgende:
[..]
Ummm misschien handig als je twee topics boven de jouwe kijkt...![]()
![]()
Nou ja een topic doorlezen voordat je reageerd is ook een vak apart
STUFU hl2
gratis te downen--> jaOp dinsdag 09 april 2002 16:43 schreef rAsHoR het volgende:
maar wanneer komtie nu uit dan?
en is et gratis te downen?
of moet je er voor dokken
STUFU hl2
ik zeg nix met zekerheid,Op dinsdag 09 april 2002 16:46 schreef rAsHoR het volgende:
Dat vind ik echt zo'n GEARBOX naaistreek
ervoor betalen met betere funcies
Ok je hebt gelijk
Op dinsdag 09 april 2002 16:14 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
hier in Nederland smart-ass![]()
en dan specifiek in Mierlo
Echt grote verschillen zullen er dus niet zijn, de nieuwe wapens worden ook gewoon meegenomen in de gratis versieBackwards Compatibility and Classic CS
Since CS: CZ uses the current version of Counter-Strike for multiplayer, they'll be 100% compatible. Condition Zero owners may have special things in their online player, including features like precipitation (rain and snow) and material specific feedback effects.
The new weapons will be released for players of the original Counter-Strike. Server admins can choose to run in Condition Zero mode or Classic CS mode. Both modes are playable by owners of Counter-Strike: Condition Zero and the original Counter-Strike (the mod and retail versions will work fine).
Again, all CS players (CS: CZ, HL: CS, or HL w/ mod version) will play the same version of Counter-Strike.
hehehe, lekker nuttig DKOp dinsdag 09 april 2002 20:33 schreef Dr.DK het volgende:
...
STUFU hl2
STUFU hl2
aangezien ze in het echt ook gebruikt worden zullen ze zeker wel nut hebbenOp woensdag 10 april 2002 17:29 schreef M@NIC het volgende:
Vraag me af wat zo'n schild wil doen
Verwijderd
Hoe zit dat dan, krijgen degene die de "echte" versie geen nadeel tegenover degene die die effecten niet hebben?, of zijn het aparte servers?, dat je niet met de classic op de full kan spelen zegmaar...Backwards Compatibility and Classic CS
Since CS: CZ uses the current version of Counter-Strike for multiplayer, they'll be 100% compatible. Condition Zero owners may have special things in their online player, including features like precipitation (rain and snow) and material specific feedback effects.
The new weapons will be released for players of the original Counter-Strike. Server admins can choose to run in Condition Zero mode or Classic CS mode. Both modes are playable by owners of Counter-Strike: Condition Zero and the original Counter-Strike (the mod and retail versions will work fine).
Again, all CS players (CS: CZ, HL: CS, or HL w/ mod version) will play the same version of Counter-Strike.
BF1: Don-Panio
STUFU hl2
ut is geen update, aangezien je hem ook als stand-alone kan spelenOp donderdag 11 april 2002 09:31 schreef Oxin het volgende:
Die effects zullen wel niet zoveel veranderen als je het mij vraagt veel gedoe voor een gewone update
Je hebt idd een punt daar. Als iemand met de versie speeld waar regen valt en sneeuw voor je neus dwarreld, is je zicht beperkter dan wanneer je met de uigekleede download versie speeld. Wellicht zit er een optie in de volledige versie om deze effecten uit te schakelen. Lijkt me wel wat eerlijker.Op donderdag 11 april 2002 09:29 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan, krijgen degene die de "echte" versie geen nadeel tegenover degene die die effecten niet hebben?, of zijn het aparte servers?, dat je niet met de classic op de full kan spelen zegmaar...
Want volgens mij ben je aanzienlijk in het nadeel met zulke effecten toch?, of zie ik dat verkeerd?
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq