Toon posts:

[kleine vraag] Scroll balletje met CS?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

heb ff eeen klein vraagje. Ik heb zo'n optical geval van Logitech.

En nu wil ik graag gebruiken, dat als ik klik met die scrollbal, dat ik dan mijn mes pak in counterstrike.

Maar dit werkt niet :( Ik schiet dan gwoon.
Heb gedaan bind "mouse3" "slot3"

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt he.

• the_bbk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Om de knop onder je scrollwieltje te kunnen gebruiken moet je de driversoftware van Logitech (MouseWare) geïnstalleerd hebben. Hiermee kun je instellen wat die knopje zou moeten doen.

Als je dit al wel geïnstalleerd hebt, ga dan eens naar de eigenschappen van je muis en klik op het tabblad "Knoppen", hier kun je dit instellen.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 april 2002 22:47 schreef the_bbk het volgende:
Om de knop onder je scrollwieltje te kunnen gebruiken moet je de driversoftware van Logitech (MouseWare) geïnstalleerd hebben. Hiermee kun je instellen wat die knopje zou moeten doen.

Als je dit al wel geïnstalleerd hebt, ga dan eens naar de eigenschappen van je muis en klik op het tabblad "Knoppen", hier kun je dit instellen.
Ja dat heb ik, en dat staat op dubbelklikken... waar moet ik hem op zetten dan?

Verwijderd

bind "MOUSE3" "slot3; +attack"

• the_bbk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Op maandag 08 april 2002 22:56 schreef Toet het volgende:

[..]

Probeer eens Universal Scroll, als deze niet werkt kies dan een toets uit die je bij CS toch niet gebruikt en zet 'em dan daarop...

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

-->SP ;)

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Wat je ook zou kunnen doen, is op je mwheelup en down, gewoon weaponswitch te binden, en dan met hud_fastswitch 1 meen ik direct wapen wissel aan te zetten, is het ff oefenen met je mes pakken ,maar het gaat vrij snel op een gegeven moment.

Verwijderd

Wrong... wrong WRONG !!!

Kad dezelfde probleem....

1. Open je ligitec mouse properties.
2. Ga naar de tabblad "buttons"
3. Onderin staat "Use MS Office compatible scroll only" en "scroll in active window only"
4. Deze 2 aanvinken en TADA !!!!

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 22:56 schreef Toet het volgende:

[..]

Je kan als het goed is, "Middle button" (of iets in die richting) instellen
Kan best dat een andere instelling ook werkt ;)

Ik draai zelf winXP, en heb geen Mouseware geinstalleerd
(heb Logitech Dual Optical), en kan middlste knop gewoon gebruiken bij CS

Voordeel van Mousewar:
-Je kan makkelijk Mouse Acc uitzetten

Nadeel (bij Dual Optical)
-4e muisknop is onbruikbaar in CS

Vanwege dat laatste heb ik geen Mouseware, en Mouse Accele kan je met paar commando's uitzetten in CS

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-11 10:21
Op maandag 08 april 2002 22:58 schreef -XziL- het volgende:
bind "MOUSE3" "slot3; +attack"
Das precies hetzelfde, alleen valt ie dan ook aan.. Als dat eerste niet werkte, werkt dit ook zeker niet :)

Zal wel een drivers probleempje zijn..

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 23:27 schreef devv05 het volgende:

[..]

Das precies hetzelfde, alleen valt ie dan ook aan.. Als dat eerste niet werkte, werkt dit ook zeker niet :)

Drivers probleem niet, eerder foute instellingen :P

[wou reply plaatsen op iets anders, maar dat was nie nodig. was onzinnige reply enz :P ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik ga es ff wat proberen, alvast bedankt. Ik laat het jullie weten.

p.s. Gebruik mijn scrollknop al voor Prim weapon en sec :P

• DWZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-11-2021

DWZ

Op maandag 08 april 2002 23:27 schreef devv05 het volgende:

[..]

nee dat is niet aanvallen..

als je alleen slot3 doet.. zie je in je hud dat mes "gehighlight" is... pas als je klikt (oftewel +attack) ..dan pas wordt je mes geselecteerd..

dus.. das niet aanvallen.. maar gewoon selecteren van mes..

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
De echte gamert gebruikt win2k of 9x. XP is gekut met mouse accel en een f00ked sensitivity. 9x en 2k hebben nergens last van, en 2k herkent een 4e muis-knop als mouse4.
Tiz wat Paestero btw zegt, ff mousewheel pressed instellen als middle mousebutton. Wat denk je zelf wat er gebeurt als je em op double click laat staan, juist ja... 2x schieten |:( :)

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Op dinsdag 09 april 2002 00:09 schreef Un4GiveN het volgende:
De echte gamert gebruikt win2k of 9x. XP is gekut met mouse accel en een f00ked sensitivity. 9x en 2k hebben nergens last van, en 2k herkent een 4e muis-knop als mouse4.
Tiz wat Paestero btw zegt, ff mousewheel pressed instellen als middle mousebutton. Wat denk je zelf wat er gebeurt als je em op double click laat staan, juist ja... 2x schieten |:( :)
Ik snap dat jij als 1337 speler vind dat winxp f00ked up is. Maar als ik nou van mezelf denk dat ik ook aardig mijn best doe, waarom ben ik dan opeens geen echte gamer mee?

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 09 april 2002 00:09 schreef Un4GiveN het volgende:
Hoe denk je dat de echte gamer met een sensitivity van 1 a 2 kan spelen zonder mouse accel :?

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-11 23:54

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

XP en 98 en 2k zijn veel gebruikte OS en, bij nip gebruiken ook meeste nu XP en die zijn toch wel redelijk l33t ;)

en idd met mouseware is button 4 dan niet te gebruiken maar je kan wel heel makkelijk mouse accel uit zetten en je kan middelste button zetten op middelste knop en die kan je dan weer binden aan je knife in cs (heb ik ook trouwens) wel fast hud switch aan zetten anders moet je als nog 1 x klikken :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09 09:10
Op dinsdag 09 april 2002 10:38 schreef Peertje het volgende:
[..]
Hoe denk je dat de echte gamer met een sensitivity van 1 a 2 kan spelen zonder mouse accel :?
In windows no acceleration , en ingame sensitivity 2 en de m_yaw en m_pitch waardes naar gelieve aanpassen en voila...

Battle.net tag

• MM-
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Op dinsdag 09 april 2002 11:16 schreef SithWarrior het volgende:
XP en 98 en 2k zijn veel gebruikte OS en, bij nip gebruiken ook meeste nu XP en die zijn toch wel redelijk l33t ;)
Lijkt me vrij verrot als je thuis win98 hebt en op de cpl machines 98se. : http://www.thecpl.com/index.html?p=pcs

dacht dat heaton sens 1.3 nog wat had :)

• unfor
  • Laatst online: 05-10 13:17
Op dinsdag 09 april 2002 10:38 schreef Peertje het volgende:

[..]

uhm, ik heb echt geen mouse-accel nodig, super irri vind ik het. speel sens 3 btw.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Op maandag 08 april 2002 23:57 schreef DWZ het volgende:

[..]

nee dat is niet aanvallen..

als je alleen slot3 doet.. zie je in je hud dat mes "gehighlight" is... pas als je klikt (oftewel +attack) ..dan pas wordt je mes geselecteerd..

dus.. das niet aanvallen.. maar gewoon selecteren van mes..
Maar dan moet je nog wel een -attack erachteraan geven anders blijft het volgende wapen dan je kiest doorschieten :D :P

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• MM-
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

doe dan gewoon hud_fastswitch 1, net zo makkelijk.
Pagina: 1