Toon posts:

Gainward Gef 4 ti4400 probleem met Direct X 8.1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus vandaag mn geforce 4 ti4400 binnen gekregen en ik heb alles installed en alles was goed gedaan maar als ik direct x 8.1 install of 8 dan zegt de pc direct x install succesfull maar als ik dan een game start ( heb ook al gerestart) zegt ie dat direct x 8.1 niet installed is :( ik kijken bij dat proggie van gainward en inderdaad direct x 0 http://www.vliegusa.nl/usfclan/specs/directx.JPG
Wat moet ik doen ik wil zo graag spelletjes spelen en testen met 3dmark2001 :'( please help me

Verwijderd

Topicstarter
M'n OS = Win Xp Proffesional NL

Verwijderd

Hm vreemd, want bij XP zit DX8.1 std al geïnstalleerd.
je hoeft dus in principe niks te installeren (DX 8 kan ook niet, want je kan niet een oudere over een nieuwere versie heengooien)

Verwijderd

Topicstarter
Nou hij geeft direct x 0 aan dus hijs blijkbaar niet installed :?

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
Ik had volgens mij een keer de verkeerde taal geinstalleerd en toen kreeg ik dat ook >:)

Verwijderd

Topicstarter
Please ff duidelijker ;(

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu direct x 8.1 nl versie installd en hij geeft nog steeds 0 aan Damn wat moet ik nu doen !!!! :'(

Verwijderd

Topicstarter
Wat moet ik nu mn systeem formateren :?
Dat zou helemaal :( zijn

Verwijderd

Inruilen voor een ATI :P

Verwijderd

Topicstarter
Geef ff normaal antwoord damn wat heb ik daar nou aan |:( Ik ben nou eenmaal meer voor nvidia dan ati.

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:02

danplo

The Force is strong with me

heb je toen je deze kaart erin deed ook windows opnieuw geinstaleerd.
want toen ik mijn leadtek ti4600 erin deed kreeg ik ook een fout melding en toen ik windows er opnieuw installeerde was alles goed.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Verwijderd

Topicstarter
Kijk hier heb ik wat aan danaplo thx dus dat word 4matten.
Hoop dat mn videokaart t dan wel doet kan ik eindelijk weer :9

• danplo

danplo

Op maandag 08 april 2002 20:58 schreef ScaboO het volgende:
Kijk hier heb ik wat aan danaplo thx dus dat word 4matten.
Hoop dat mn videokaart t dan wel doet kan ik eindelijk weer :9
succes ermee.
anders hoor ik het wel kunnen we verder kijken wat het kan zijn.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
Op maandag 08 april 2002 20:25 schreef AMDLover het volgende:
.................

Verwijderd

je hoeft niet te formatten!!!!
gewoon opstarten met de cd en dan repareren van geinstalleerde versie ne dan staat dx er weer

• danplo

danplo

Op maandag 08 april 2002 20:25 schreef AMDLover het volgende:
ATI kan niet echt tippen tegenover de ti4400 en de ti4600.
dus blijf jij maar geloven in die onzin.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 april 2002 21:03 schreef danplo het volgende:

[..]

ATI kan niet echt tippen tegenover de ti4400 en de ti4600.
dus blijf jij maar geloven in die onzin.
Hehe lol ik d8 dat ik de enige was die dat d8 :D

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu 4mat gedaan en win ME er op gezet maar mn systeem loopt nu heel vaak vast en spelletjes doen het niet wat moet ik nu doe :( Ik weet t nu echt niet meer :'(

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mn TNT 1 er nu inzitten en alles doet t dan wel dus t ligt echt aan de videokaart ik ga t zo nog 1 keer proberen als t t dan niet doet word t terug sturen naar duitsland denk ik :(

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 17:22 schreef ScaboO het volgende:
Ik heb nu 4mat gedaan en win ME er op gezet maar mn systeem loopt nu heel vaak vast en spelletjes doen het niet wat moet ik nu doe :( Ik weet t nu echt niet meer :'(
DUH! Alles loopt vast in WINME! :D

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik heb nu weer tnt erin gezet en doet t perfekt met mn geforce 3 ti500 ook :?

Verwijderd

Tjah.. bios alles goed ingesteld? En anders idd ff terug sturen EN GEEN ATI NEMEN :r

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

KneoK

Not in a million lightyears

Sow dan, geld over ofzo ???

TNT2, GF3 Ti500, GF4 Ti4400, dat zijn geen misselijke kaartjes (goed, die eerste niet meegerekend dan...)...

Verwijderd

Topicstarter
uhh nee maar aan die gef 4 ti4400 heb ik niks als ie niet werkt :( Kent echt niemand dit probleem mn beeld hangt gewoon als ik bijvoorbeeld 3dmark2001 SE start en dan blijft ie dus hangen kan ook mn muis niet meer bewegen please help me

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 21:51

Garrett

Watercooler

(jarig!)
Op dinsdag 09 april 2002 18:05 schreef ScaboO het volgende:
Nee ik heb nu weer tnt erin gezet en doet t perfekt met mn geforce 3 ti500 ook :?
Zoals BioWEB al zei... geld teveel?

Of wou je mij vertellen dat je met je huidige processor en gf3 ti500 geen spellen meer soepel kon draaien?

Ti4400 is voorlopig vette overkill!!

I love watercooling

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die Geforce 3 Ti500 verkocht en dat was me vraag toch ook niet :? Ben ik dan echt de enige met een gainward geforce 4 ti4400 of een andere ti4400 die een epox8KHA+ heeft en problemen heeft? ik weeeeet dus echt niet wat ik moet doen :(:(:(

Verwijderd

Heb je de nieuwste det. drivers geprobeerd ipv de gainward drivers? En ook de gainward drivers? Als het bij beide problemen geeft en bij een frisse winXP install ook nog steeds, breng dan de kaart terug, dan zit er iets niet in de haak!

Verwijderd

Topicstarter
Jah das juist het probleem terug brengen, had ik m nou maar nooit in duitsland gekocht :( En als ik m dan kan onruilen welke gf4 zou ik dan nemen beetje rond de zelfde prijs klasse welk merk/?? ze hebben leadtek,visiontek,gainward,asus, en nog een paar maar die gainward neem ik dan niet meer denk ik maar hij ziet er wel zo :9~ uit

Verwijderd

FSB op 133 staan of hoger?
De combinatie videokaart in "enhanced mode setting"
en een hogere fsb kan resulteren in vastlopers.
Win Xp doet wel eens moeilijk als je van videokaart wisselt.
Een nieuwe installering is niet nodig.
Eventueel in veilige modus opstarten en nvidiadrivers opnieuw installeren.

Verwijderd

Sommige moederborden gingen toch niet samen met de Geforce 4 TI :?, ik kan me de naam epox-8ha+ of zoiets herrinneren, als ik jou was zou ik of een (goede) pc-winkel ff opbellen of een brief schrijven naar Epox met daarin het probleem. Ik weet niet zoveel over dit probleem of wat er precies mis gaat, maar naar jou verhaal luisterende, denk ik dat je tot alles in staat bent, om die kaart levend te krijgen :P

Verwijderd

Topicstarter
Oke het is me gelukt het werkt nu vraag me nie hoe maar t werkt :D
I 0+ it.
Thx for help everybody

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 20:39 schreef ScaboO het volgende:
Geef ff normaal antwoord damn wat heb ik daar nou aan |:( Ik ben nou eenmaal meer voor nvidia dan ati.
Ik ben voor Ajax :P
Pagina: 1