paintball vs MOHAA

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Topicstarter
Ik ben zelf met onze clan nogal heftig aan het gamen in mohaa (Remagen en die kapotgeschoten stad met die kerk in het midden).

Nou zoeken we ook zoiets om in Nederland eens te doen, maar dan met paintballen.

Weet iemand zo'n plaats waar dat mogelijk is? Tot nu toe vind ik alleen maar bossen om in te knallen, en da's niet wat we zoeken :'(

PS Misschien lichtelijk off-topic, maar heeft eigenlijk toch ook wel met Spielerij te maken, want het is gamen tenslotte :)

specs | 3360wP met SE3000

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 18:22 schreef Tai-Pan het volgende:

Nou zoeken we ook zoiets om in Nederland eens te doen, maar dan met paintballen.
daar bij de dom in utrecht :?

(dit is als grap bedoelt :+ )

Verwijderd

Hmm... als je nou ook een paintball sniperrifle had. :)

Ik had laatst nog een mooi URL met prof. paintball guns. ff zoeken hoor.

[edit]OMG... :D paintball grenades en landmines.

http://www.xpaintball.com/tipsquadgren.html

Verwijderd

hehe heftig ook paint bazooka en paint tanks.

zal idd wel vet

ook nog paint vliegtuigen. dan wordt het een grote pain oorlog

en dan nog paint d-day

hehe ik zie het al voor me

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
misschien een keer op school :+

maar nee, ik zou het verder niet weten
de meeste gebouwen moeten namelijk 'schoon' blijven hè

misshcien lasergunnen (of hoe heet dat ookalweer? mja you get the idea) als alternatief

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 19:07 schreef mightyspawn het volgende:
hehe heftig ook paint bazooka en paint tanks.

zal idd wel vet

ook nog paint vliegtuigen. dan wordt het een grote pain oorlog

en dan nog paint d-day

hehe ik zie het al voor me
Die paintball bazooka's zijn gewoon verijdelde spudguns. Wel heel cool. :)

Verwijderd

op omaha beach 8-) met al dat vijandlijke vuur vanuit die bunkers :D

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Topicstarter
er zijn wel paintball guns die een lange loop hebben, dus goed om mee te sniperen >:)

Maar eh... niemand die zo'n plek kent in nederland waar je in een of ander oud gebouw/fabriek kan gaan paintballen?

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Pech voor jou dat je niet in belgie woont
hier bij mij in de buurt is een verlaten "ranch" genaamd de "Silver Creek" : stallen,hekken,huisjes,bos rondom
--------->Gewoon perfect,maar ja,dit is Belgie.

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-11-2025

Bzzje

Negeren is vooruitzien

www.paintballdenhaag.nl
is een indoorpaintballcentrum met behoorlijk wat ruimte

Negeren is vooruitzien

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 20:17 schreef Tai-Pan het volgende:
er zijn wel paintball guns die een lange loop hebben, dus goed om mee te sniperen >:)

Maar eh... niemand die zo'n plek kent in nederland waar je in een of ander oud gebouw/fabriek kan gaan paintballen?
Hier in Groningen moet je in een Oude fabriek paint ballen :D is heeel koel daar is gewoon een echte oudefabriek :P

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-01 18:02
In een fries plaatsje burgum (heel ver weg waarschijnlijk) kan je in een ouwe zuivel fabriek paintballen...

echt cool.. met glijbanen kruipruimtes en allemaal donkere hoekjes.. en jawel.. zelfs sniper plaatsjes..

een compleet stad(je) nagebouwd in die fabriek

Verwijderd

offtopic:
In welke MOHAA clan zit je ??

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59
lijkt me best vet,
paintballen in een fabriek of iets dergelijks

heb zelf wel al ooit outdoor gepaintballt, in belgie met m'n neef
was echt vet >:)

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Topicstarter
van het werk hebben we onze eigen clan, de PraetorianGuard. Doen voornamelijk MOHAA, UT, CS, Flashpoint en dat soort. Dus realistische games en de lekkere rag-games ;)

Verwijderd

OK, ik ken jullie clan nie, doen jullie mee op de MOHAA-Ladder van Clanbase mee ??
Ik zit nl. in -=DV=-

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07-2025

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Paintball-verenigingen regelen nogal eens gebouwen om in te spelen.

http://paintball.pagina.nl/

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Topicstarter
nope, geen clanbase. gewoon ons vriendencluppie. nog geen clanwar echt gehad :'(

Verwijderd

ik heb een top idee ! :D als je nou zondag gewoon de bouw in gaat :P ? tis zo strafbaar als hell maar dat boeit niet :D

edit:
kijk eens in m`n sig :P een 1 vs 1 cup :)

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 21:59 schreef Tai-Pan het volgende:
nope, geen clanbase. gewoon ons vriendencluppie. nog geen clanwar echt gehad :'(
Ik heb een idee:

Zullen we is een clanwar houden, jullie voor de lol, wij gebruiken het als training, is dat nie wat *D?

Verwijderd

Kga 2 juni weer painballen in amsterdam :9~ sweeet i love it jammer dat het zo duur is anders was het mijn sport geweest :)

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 22:23 schreef SlaX het volgende:

[..]

Ik heb een idee:

Zullen we is een clanwar houden, jullie voor de lol, wij gebruiken het als training, is dat nie wat *D?
offtopic:
zet die ff in je WebIcon (deze doet het wel) http://www.smilies.nl/outtahere.gif

Verwijderd

???????

Mijn WebIcon doet et toch gewoon ???

• VeloChill
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Op maandag 08 april 2002 21:54 schreef DenniZ-X het volgende:
Paintball-verenigingen regelen nogal eens gebouwen om in te spelen.

http://paintball.pagina.nl/
bij ons op de club heb ik er ook weleens over gehoord, maar dat was dan alleen in slooppanden enzo.

zij gebruikten dan alleen maar pistolen, want semi's en pompers schieten te hard en zijn te groot voor die kleine omstandigheden.

zo heel duur is het niet, als je maar lid bent van de club :>) (en evt een eigen masker/kleding/wapen)

Verwijderd

ik ging altijd paintballen in almere was echt vet!!! dat was in een grote kas met allerlei leger netten enzo, vet hoge druk op die guns :)

verder bij nog 2 andere geweest, 1tje was zo realistisch dat als het buiten regende dan deed het dat binnen ook (gate in dak :D)

was wel vet om net onder het dak te liggen en op een of andere stelling midden in battle zone je voelde de druppels en water over je heen gaan !!! vet relle

• Skywalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-11-2025

Skywalker

Use the force Luke!!

Ik ga toevallig morgen Paintballen in Groningen. In een grote oude fabriek. Kijk eens op de site van outdoor international daar vind je vast wel iets.

May the force be with you!!

Verwijderd

www.goudengids.nl

er zit volgens mij in spaarnwoude een paintball vereniging

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:27
of ga anders AIRSOFTEN >:) >:) >:)
sniperen met je favourite gun uit CS of Urban Terror, bijv. de m4a1 en als sec. weapon een mp5k met als sidearm een DE :P
wauw :9~ :9~
(alleen niet legaal in dit kankernederland |:()

• Epitome
  • Laatst online: 29-01 14:02
Op zaterdag 13 april 2002 20:46 schreef Schuey het volgende:
of ga anders AIRSOFTEN >:) >:) >:)
sniperen met je favourite gun uit CS of Urban Terror, bijv. de m4a1 en als sec. weapon een mp5k met als sidearm een DE :P
wauw :9~ :9~
(alleen niet legaal in dit kankernederland |:()
Ik ken dit niet :?

Waar schiet je dan mee?

• Schuey
  • Laatst online: 09:27
persoonlijke definitie airsoft: schaal 1:1 replica's van echt bestaande wapens, het gewicht, materialen en kleuren zijn zo echt mogenlijk benadert. Te kiezen uit veerdruk, gasdruk (blowback of non-blowback) of elektrische aandrijving zijn deze guns helemaal te tunen door sterkere veren of krachtigere batterij. De veerdrukpistolen (de simpele) schieten met de kracht van 1/10 van een luchtbuks. De sub en vol automatische guns hebben grote kracht en schieten de bb's (rubber kogels) behoorlijk ver, de snipers zijn nog gekker. Beschermende kleding is gewenst.

Afbeeldingslocatie: http://www.redwolfairsoft.com/images/Photo%20Gallery/M4TacSniper.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.redwolfairsoft.com/images/Photo%20Gallery/akshorty.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.redwolfairsoft.com/images/Photo%20Gallery/supernavy_silencer_profile.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.redwolfairsoft.com/images/Photo%20Gallery/mvc-a.jpg

ik zei toch, WAUW :9~

Verwijderd

Vrede op aard! :*

• pirke
  • Laatst online: 29-01 13:21
cool man!

heb zelf dikke luchtbuks, schiet ik alleen niet mee op mensen :) schiet dwars door plaat hout heen (als ie niet al te dik is)

Verwijderd

Lang leve de breedbeeld tv, zullen we dan deze keer wel ff het juiste gebouw nemen.......
Pagina: 1