If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Verwijderd
nee ik denk het niet ik heb dezelfde plek voor mij cdrom en brander en geen problemen met mijn brander
wat voor fout melding geeft hij??
als dit een bufferunderun is.. gewoon tijdens het branden geen enkel programma op de achtergrond hebben draaien. gewoon lekker laten branden.
lite-on 12x, hmm, die heeft zeker geen burnproof??
als wilt weten of het aan de koeling ligt, brand eens een cdtje met je kast open. maar probeer eerst eens een cd te branden terwijl je verder geen enkel programma aan hebt staan, dus ook geen screensaver
als dit een bufferunderun is.. gewoon tijdens het branden geen enkel programma op de achtergrond hebben draaien. gewoon lekker laten branden.
als wilt weten of het aan de koeling ligt, brand eens een cdtje met je kast open. maar probeer eerst eens een cd te branden terwijl je verder geen enkel programma aan hebt staan, dus ook geen screensaver
d8t van wel.... (had er ook 1; met burn proof)Op maandag 08 april 2002 18:15 schreef damster het volgende:
probeer eens de firmware up te daten; werkt in 9 v d 10 gevallen (zie lite-on site voor meer info)
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
wel burnproof, tja zal hij deze wel aan moeten zetten, staat volgens mij standaard uit bij nero. maar als hij niet zegt welke foutmelding hij heeft, kunnen we hem ook niet helpen
Heb je iets veranderd aan je systeem ??
Ik heb ook een Lite-on 12x met burnproof en nog nooit een cd verkracht
kent het probleem niet maar firmware veranderen zou ik niet doen omdat je brander het eerst prima deed. Ik draai zelf ook winxp pro. Misschien moet je eens een fresh install doen. Ik gebruik ook nero maar heb versie 5.5.7.8 wellicht komt het daardoor. Heb je een upgrade van nero gedaan en is het daarna mis......
Ik heb ook een Lite-on 12x met burnproof en nog nooit een cd verkracht
kent het probleem niet maar firmware veranderen zou ik niet doen omdat je brander het eerst prima deed. Ik draai zelf ook winxp pro. Misschien moet je eens een fresh install doen. Ik gebruik ook nero maar heb versie 5.5.7.8 wellicht komt het daardoor. Heb je een upgrade van nero gedaan en is het daarna mis......
Whatever........
IK heb het geprobeerd met 5.5.5.0 met 5.5.7.8 en 5.5.8.0 en bij allemaal gaat het fout.
Het is een 12x Lite-On met Burnproof.
Ik krijg geen foutmelding maar me brander doet gewoon nix meer. Bij een rood lampje fikt ie en een groen leest ie. Hij blijft gewoon groen. Dit heb ik een half uur laten staan, en zelfs een uur maar het helpt nix.
Het is een 12x Lite-On met Burnproof.
Ik krijg geen foutmelding maar me brander doet gewoon nix meer. Bij een rood lampje fikt ie en een groen leest ie. Hij blijft gewoon groen. Dit heb ik een half uur laten staan, en zelfs een uur maar het helpt nix.
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Pagina: 1