Toon posts:

[CS] Na verbinding te hebben geeft CS foutmelding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik online CS ga spelen en een map is geladen dan kan je dus kiezen uit Terrorists en de Counterterrorists.
Ik kies dan een van die twee en elke keer als iedereen weer respawned, dan krijg ik de console in beeld met deze melding: svc_bad
Daarna kan ik niet meer spelen op die bepaalde server en moet ik weer met een andere verbinding maken.
Weet iemand wat het probleem is?

Verwijderd

heb je wel de nieuwste versie van CS?

Verwijderd

Het is geen ongeldige versie van Counterstrike, dat is wat ik wel weet. Ik heb zelf ook verbindingsproblemen gehad met CS (ach, wie niet). Mischien heb je een coloured spray voor in de game geinstalleerd, enige cheats belemmeren ook wel eens het spel bij het starten, of je hebt een bug in je Counterstrike, het kan echt van alles zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 april 2002 19:08 schreef Nuadu het volgende:
heb je wel de nieuwste versie van CS?
ja, ik heb em pas gedownload
Op maandag 08 april 2002 19:35 schreef Coroner het volgende:
Het is geen ongeldige versie van Counterstrike, dat is wat ik wel weet. Ik heb zelf ook verbindingsproblemen gehad met CS (ach, wie niet). Mischien heb je een coloured spray voor in de game geinstalleerd, enige cheats belemmeren ook wel eens het spel bij het starten, of je hebt een bug in je Counterstrike, het kan echt van alles zijn.
ik heb de cd-key van t doosje gebruikt.
ik heb geen coloured spray en ik cheat niet in CS (of bedoel je misschien dat andere cheaten?)

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Ff re-installen wil vaak wel helpen, als dat niet werkt moet je het nog eens melden.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 april 2002 00:05 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Ff re-installen wil vaak wel helpen, als dat niet werkt moet je het nog eens melden.
dat doe ik t liefste als er echt geen oplossing meer mogelijk is

• Oxin|A
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08-2005

Oxin|A

hoi

een vriend van mij heeft dit probleem nu, en ik heb et gehad
iemand van CS helpdesk van CS.de heef tme verteld dat het komt omdat je wordt geblokt van 2 kanten (dus omdat je firewall het niet toelaat ofzo, en daarom de server geen connectie kan maken.)
als dit niet lukt vraag ff zoon gast van counterstrike.de

STUFU hl2

Pagina: 1