Swiftech MCX462 met welke fan?

Pagina: 1
Acties:

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 21:08
Ik heb dit vette coolblok na lang wikken en wegen eindelijk gekocht en nu zit er een YS Tech fan bij. Is dit een beetje een fan of niet? Ik heb de Power Edition van deze Swiftech gekocht. Dat houdt dus deze fan in? Ik heb nog geen pc aangehad, maar koelt ie een beetje of mot ik het monster van Delta erop schroeven een 80HP of een Enermax 80 MM :?

..::System Specs::..

Verwijderd

neem een delta hp en zet hem op 5v. Superstil en verplaatst nog net zoveel als een sunon op 12v wat meer lawaai maakt.

En je hebt nog wat vermogen onder de motorkap over he ;)

• Ibidem
Tjsa dat is een optie maar hij moet wel flink ge oc'ed worden. Krijg binnenkort ook XMS 3000 van Corsair en dat moet ook flink te oc'en zijn :P

• Campos
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-10-2025
Delta HP nemen, deze kan je doormiddel van 'em op 5 volt of 7 volt te zetten een stuk minder luidruchtig maken, terwijl de performance er niet eens zo heelveel op achteruit gaat. Prima koeler :)

• Ibidem
Ok das dus duidelijk maar heeft iemand een instructie boekje met hoe de cooler te monteren want zie door de schroefjes, dopjes en moertje de cooler niet meer :P

P.S. Google al gebruikt en leidde tot geen resultaat :(

Verwijderd

Zie sig. voor beste de DELTA fan :)

• Campos
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-10-2025
Op maandag 08 april 2002 17:49 schreef iMpULzIvE_KiLLaH het volgende:
Ok das dus duidelijk maar heeft iemand een instructie boekje met hoe de cooler te monteren want zie door de schroefjes, dopjes en moertje de cooler niet meer :P

makkelijkste is boutjes in de delta proppen, beetje duwen, vanuit middenin. (schroef is niet lang genoeg om door allebei de schroefgaten van de delta-fan heen te gaan). Dan kan je met een dus schroevedraaitje 'em door het bovenste schroefgat (volg je me nog ;)) vast draaien. Werkte hier, al kreeg ik een "hoe-bouw-ik-een-swifttech-in-elkaar"-handleiding erbij :)

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 17:49 schreef iMpULzIvE_KiLLaH het volgende:

http://home.student.utwente.nl/m.i.n.rorik/temp/MCX462.pdf

• Petzl
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-12-2025
zonder fann he :)
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/hasselt/case/mcx462/mcx11.jpg

ik verwacht vrijdag afgewerkte pic's van mijn MCX-462 waterblok ....

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 07:33 schreef Petzl het volgende:
zonder fann he :)
[afbeelding]

ik verwacht vrijdag afgewerkte pic's van mijn MCX-462 waterblok ....
Zeer goed idee :)
Pagina: 1