Verwijderd
neem een delta hp en zet hem op 5v. Superstil en verplaatst nog net zoveel als een sunon op 12v wat meer lawaai maakt.
En je hebt nog wat vermogen onder de motorkap over he
En je hebt nog wat vermogen onder de motorkap over he
Tjsa dat is een optie maar hij moet wel flink ge oc'ed worden. Krijg binnenkort ook XMS 3000 van Corsair en dat moet ook flink te oc'en zijn
Delta HP nemen, deze kan je doormiddel van 'em op 5 volt of 7 volt te zetten een stuk minder luidruchtig maken, terwijl de performance er niet eens zo heelveel op achteruit gaat. Prima koeler
Ok das dus duidelijk maar heeft iemand een instructie boekje met hoe de cooler te monteren want zie door de schroefjes, dopjes en moertje de cooler niet meer 
P.S. Google al gebruikt en leidde tot geen resultaat
makkelijkste is boutjes in de delta proppen, beetje duwen, vanuit middenin. (schroef is niet lang genoeg om door allebei de schroefgaten van de delta-fan heen te gaan). Dan kan je met een dus schroevedraaitje 'em door het bovenste schroefgat (volg je me nogOp maandag 08 april 2002 17:49 schreef iMpULzIvE_KiLLaH het volgende:
Ok das dus duidelijk maar heeft iemand een instructie boekje met hoe de cooler te monteren want zie door de schroefjes, dopjes en moertje de cooler niet meer
Verwijderd
http://home.student.utwente.nl/m.i.n.rorik/temp/MCX462.pdfOp maandag 08 april 2002 17:49 schreef iMpULzIvE_KiLLaH het volgende:
zonder fann he 

ik verwacht vrijdag afgewerkte pic's van mijn MCX-462 waterblok ....

Verwijderd
Zeer goed ideeOp dinsdag 09 april 2002 07:33 schreef Petzl het volgende:
zonder fann he
[afbeelding]
Pagina: 1