Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
resoluties en refresh rates?
Kijk es of bij de resoluties waarmee je gamed de refresh rates goed staan ingesteld.
Kijk es of bij de resoluties waarmee je gamed de refresh rates goed staan ingesteld.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Helaas, die zijn gewoon goed.... helaas......
Wat zijn de resolutie en refresh rates dan? Ik weet niet wat jij onder goed verstaat. Staan er misschien boxen of een (halogeen) lamp naast je monitor? (dit laatste geeft bij mij ook een flikkerend beeld.
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
De monitor staat op de R.R. die hij al 2 jaar staat. Er is ook nix aan verandert, maar nu ineens geeft hij dit flikkerend beeld. Er zijn ook geen verloopstekkers, wandkontaktdozen of lampen e.d. in de directe omgeving van de PC of Monitor. Daarom denk ik dat mijn videoplank slachtoffer is geworden van een fabrikagefout.
[edit]
Het gat hier btw niet alleen om een behoorlijkeflikkering in mijn beeld, maar ook om dubbelbeeld (althans, de trilling is zo hevig dat ik het dubbel zie)
[edit]
[edit]
Het gat hier btw niet alleen om een behoorlijkeflikkering in mijn beeld, maar ook om dubbelbeeld (althans, de trilling is zo hevig dat ik het dubbel zie)
[edit]