am i paranoid,do you think i am paranoid? you think i am paranoid dont you!
nee die zijn 3 mm... deze animo inkoop actie is voor 5 mm versieOp maandag 08 april 2002 17:32 schreef Juniorrules het volgende:
Zijn dat dezelfde ledjes als op je toetsenplank/systeemkast?? alleen dan blauw?
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_EV[TBLATTLISTE]=&TK_PAR[BESTNR]=184608
daar staan meer specs
Verwijderd
http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0206019201018280204&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=92848&TK_PAR[MEDIUM]=
weet iemand trouwens hoeveel volt er precies op de power/hdd led staat van een msi k7t 266 pro?
waar hebbie het overOp maandag 08 april 2002 17:39 schreef Hendr-X-n het volgende:
offtopic:
diffuus blauwe lcd's <--
Klinkt overigens wel heel erg lijp...
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
Verwijderd
topictitel...Op maandag 08 april 2002 17:43 schreef Deacon het volgende:
[..]
waar hebbie het over![]()
![]()
Verwijderd
LOL, over de topictitel...Op maandag 08 april 2002 17:43 schreef Deacon het volgende:
[..]
waar hebbie het over![]()
![]()
_Robzilla_ typt sneller...
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Verwijderd
dit gaat toch over conrad.. die extra kosten zijn denk ik voor het verzenden...Op maandag 08 april 2002 17:58 schreef bluppy2 het volgende:
als je ze via conrad besteld is het goedkoper, daar betaal je er per 10 €1,69 voor... dusss... lijkt me redelijk nutteloze inkoop actie IMHO
ik kan wel kijken of die prijs omlaag kan als er maar genoeg animo is, (en mensen per veel bestellen)
alvast bedankt
Ik denk dat er 3 redenen zijn:Op maandag 08 april 2002 19:11 schreef Jobah het volgende:
is dr nou nog animo of mot ik het hele zooitje maar afblazen
ik kan wel kijken of die prijs omlaag kan als er maar genoeg animo is, (en mensen per veel bestellen)
alvast bedankt
1. De titel: inkoop actie 5mm diffuus blauwe lcd's. Sinds wanneer heb je 5mm LCD's in het blauw
2. Je eindigt met Alvast bedankt.
3. Je taal gebruik laat nogal de wensen over. Misschien moet je de topic even laten sluiten en een nieuwe opstarten en alles wat proffesioneler aanpakken
Op maandag 08 april 2002 21:22 schreef King.Niek het volgende:
ik wil 3mm sorry
Men is weer zinnig aan het postenOp maandag 08 april 2002 20:58 schreef MasterOverdrive het volgende:
leuke studie richting, en e-mail adres...
* Robino roept Phreak: topic titel veranderen
laat dit topic maar doodbloeden dan zorg ik wel voor een nieuwe
Verwijderd
Verwijderd
Volgens mij is mijn lokale electroboer véél goedkoper. Hmm misschien moet ik daar maar een inkoopaktie zelf gaan houdenOp dinsdag 09 april 2002 21:10 schreef InfraC het volgende:
Euhmz, bij Conrad zijn 5 mm leds nu eenmaal €2,02 bij kleine hoeveelheden. Alles wat daaronder zit is mooi meegenomen.
Verwijderd
Kun je in de tussentijd eens rustig wat lopende en nieuwe inkoopacties bestuderen en volgen zodat je een beetje een idee krijgt hoe dat in zijn werk gaat.
Just good advice
Verwijderd
idd, niet lullig bedoeld maar het is een beetje 'vaag' opgezet...Op dinsdag 09 april 2002 21:18 schreef Pureoptical het volgende:
Jobah: Misschien verstandig om op een later tijdstip een actie te organiseren. In de regel stuurt men zijn geld toch liever naar iemand die al wat langer op het forum ronddobbert.
Kun je in de tussentijd eens rustig wat lopende en nieuwe inkoopacties bestuderen en volgen zodat je een beetje een idee krijgt hoe dat in zijn werk gaat.
Just good advice
Phreak roep je niet zo, die moet je ICQen (doe ik ook altijdOp maandag 08 april 2002 21:25 schreef Rave17 het volgende:
[..]
[..]
Men is weer zinnig aan het posten
* Demo roept Phreak: topic titel veranderen
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Niet zeuren hij heeft de topic titel veranderdOp dinsdag 09 april 2002 22:26 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Phreak roep je niet zo, die moet je ICQen (doe ik ook altijdBen zijn slotjesroeper)
Géén ouwe koeien uit de sloot halen