Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
* internetinfo geef mij maar rood
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
dat is nou juist niet mijn bedoeling ik wil mijn kast opgeruimder/ruimer laten uitzien en dat gaat niet echt met kleurenOp maandag 08 april 2002 17:28 schreef internetinfo het volgende:
alleen trekt de kleur zwart mij niet zo,
* BruceLee geef mij maar rood
Verder, heel mooi gedaan
You are free to do as we tell you to
Dit wil ik ook wel weten, ik heb ook alles op master en die slave connector zit in het midden dus als je het uiteinde afknipt knip je juist de mater eraf... maakt dat wat uit dan?Op maandag 08 april 2002 17:23 schreef BruceLee het volgende:
...
en mijn ata 100 kabel was eerst langer en er zaten 2 van die uitgangen op de ander heb ik er afgeknipt is dit erg ? ( het is wel makkelijk want hij is korter en er hoeft toch maar 1 hdd aan)
[afbeelding]
Ik wil ook van die slave dingen af, zit alleen in de weg... maakt het uit aan welke connector je hem hangt... (lijkt mij wel, anders staat er niet master en slave op de kabel, of klets ik nou onzin)
Heb een upgrade nodig =/
Was heb je die vandaan?Op dinsdag 09 april 2002 18:15 schreef The_amazing_Y het volgende:
[afbeelding]
ik heb de mijne zo gekocht, mega soepel, veel beter dan standaard ide'ers
Die zien er wel heel netjes uit vin ik.
Wèh zedde gij??
dat zou ik ook wel eens willen wetenOp dinsdag 09 april 2002 18:18 schreef Havocnl het volgende:
[..]
Was heb je die vandaan?
Die zien er wel heel netjes uit vin ik.
en dan ook of ze er ook nog in andere kleuren zijn
Verwijderd
kostten toen wel rond de 700,- Bfr
pakt dus een 18 Euro of zo
zijn ide's van 90 cm
waren er ook in het wit, blauw, rood.
mooi, dit weekend is er in eindhoven de computerbeursOp dinsdag 09 april 2002 18:21 schreef The_amazing_Y het volgende:
was hier op een computerbeurs
zijn ide's van 90 cm
es kijken of ze daar van die blauwe of groene gevallen hebben
Waarom denk je dat ze die kabels plaet hebben gemaakt? Niet voor de grap namelijk!
Hihi die heb ik ook gekocht op een beurs alleen toen koste ze 13 pleurus.Op dinsdag 09 april 2002 18:21 schreef The_amazing_Y het volgende:
was hier op een computerbeurs
zijn ide's van 90 cm
Verwijderd
Verwijderd
daarna is het niet aan te raden
heb zelf 2x ata133 hdd's op rounded cable zitten (95cm), en werken perfect
Ik heb jammergenoeg de PC Discount hier in Haarlem moeten missen!
Ik had veel plannen om dingen te gaan kopen!
Weet iemand misschien een of andere site waar je PC beursen kan zien en hoe of wat!?
Want ik wil eigenlijk wel ff weten wanneer er hier weer eentje is!
Verwijderd
van voor zijn cable mod en erna
zou het verschil maken??
kweenie, vroeg ik me ook eerst afOp dinsdag 09 april 2002 20:25 schreef uncleworm het volgende:
heeft er iemand een test van zijn snelheid van de hdd's?
van voor zijn cable mod en erna
zou het verschil maken??
de een zegt dat het wel uitmaakt, de ander zegt van niet
ik heb de zelfde , zijn veeeel flexer als mijn zelfgemaakte ..Op dinsdag 09 april 2002 18:15 schreef The_amazing_Y het volgende:
[afbeelding]
ik heb de mijne zo gekocht, mega soepel, veel beter dan standaard ide'ers
moet ze er alleen nog steeds in bouwen
HX45/300w/Epox 8KHA+/XP1800@1620/768mb@2x143mhz Apacer/17"@Asus V6600 GF1/17"@ S3trio64V/SB1024 Live player/Kingston 110TX/20gig@7200rpm Maxtor/40gig@5400rpm Maxtor/27gig@5400 WD/JustCool CPUcooler/2x120mm en 3x80mm casefans/Plextor 40x/DVDR4x
Dat heet geen Skewing maar cross-talk volgens Cisco Systems. En idd daar zou je last van kunnen hebben, maar volgens mij zal dat wel mee vallen.Op dinsdag 09 april 2002 18:25 schreef lvmeijer het volgende:
Het rond maken van de kabels is niet helemaal goed. Je kan dan een effect krijgen dat skewing heet (dacht ik). Het signaal gaat door het ene draad eerder dan door het andere.
Waarom denk je dat ze die kabels plaet hebben gemaakt? Niet voor de grap namelijk!
Eve char: Warock <TEST>
Het zou niet uit moeten maken, mits je geen cable select gebruikt maar op de drive instelt dat ie master of slave is.. MAAR bij mij herkende hij de hdd niet meer op raid controller (Asus A7V 133).. kijk hier dus mee uit.Op maandag 08 april 2002 21:34 schreef Sneaky_Dill het volgende:
[..]
Dit wil ik ook wel weten, ik heb ook alles op master en die slave connector zit in het midden dus als je het uiteinde afknipt knip je juist de mater eraf... maakt dat wat uit dan?
Ik wil ook van die slave dingen af, zit alleen in de weg... maakt het uit aan welke connector je hem hangt... (lijkt mij wel, anders staat er niet master en slave op de kabel, of klets ik nou onzin)