Hier is dan eindelijk een topic over mijn case. Het heeft ongeveer 3 maanden geduurd, voordat ik hem online heb gezet. Ik denk omdat het er nooit van gekomen is

Hier is de orignele case met "Dude" sticker.

Hier wordt het gat voor de intake-pijp in het front gedremeld.

Hier wordt the window uitgezaagd.

De gaten voor de 6 cm outtakes aan de zijkant zijn met een pons gemaakt. Dat werkt echt perfect en hiervoor moet ik de vader van user I_Love_Heineken bedanken die veel gereedschap en onderdelen ter beschikking heeft gesteld.

Hier de fannetjes van Sunon

De eerder genoemde pijp.

Nu van de zijkant bekeken

Hier nog wat geluidsisolatie aangebracht en onderin kun je ook de ccfl zien. Deze is blauw btw.
De spire is inmiddels vervangen door een Papst 8412NGM op een Alpha 8045 Sink 

Hier issie finished en staat ie naast de ex-case van user I_Love_Heineken (=inmiddels aan de Chieftec!
). Let ook op de nietgenoemde baybus met tweekleuren-LED's die in super mooie chromen LED-houders zijn bevestigd.
Kweetniet waarom dit plaatje zo "rekt" hoor! 

Hier nog 1 x in volle glorie!
Ik wil bij deze user I_Love_Heineken en zijn tweakerdaddy hartelijk bedanken voor het helpen en het beschikbaar stellen van alle materialen en gereedschappen
Hier is de orignele case met "Dude" sticker.
Hier wordt het gat voor de intake-pijp in het front gedremeld.
Hier wordt the window uitgezaagd.
De gaten voor de 6 cm outtakes aan de zijkant zijn met een pons gemaakt. Dat werkt echt perfect en hiervoor moet ik de vader van user I_Love_Heineken bedanken die veel gereedschap en onderdelen ter beschikking heeft gesteld.
Hier de fannetjes van Sunon
De eerder genoemde pijp.
Nu van de zijkant bekeken
Hier nog wat geluidsisolatie aangebracht en onderin kun je ook de ccfl zien. Deze is blauw btw.
Hier issie finished en staat ie naast de ex-case van user I_Love_Heineken (=inmiddels aan de Chieftec!
Hier nog 1 x in volle glorie!
Ik wil bij deze user I_Love_Heineken en zijn tweakerdaddy hartelijk bedanken voor het helpen en het beschikbaar stellen van alle materialen en gereedschappen