Pc uploadt opeens met 15 kb's :(.

Pagina: 1
Acties:

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:52
Ik heb gisteren win2k geinstalleerd :), draait perfect weer. Maar nu staat me pc op eens volledig te uploaden ik heb 15 kb bandbreedte up (chello). Ik draai geen Kazaa, Winmx of iets dergelijks. Ik draai geen ftp :(. IS er een manier om te zien welke ip poorten met pc verbonden zijn :?

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:22
gewoon netstat intikken als ik me niet vergis kun je zien welke connecties allemaal openstaan met je computer

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 23:59
Win2k (zonder SP's) had een bug waardoor alle poorten open bleven staan, misschien is de oplossing dus de nieuwste service pack :)

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
tis normaal dat je met sjello 16 kb upload hebt, speedtest.nl lijkt hoger maar die klopt nie helemaal :?

• Termi
Ik draai service pack 2 met de laatst updates :), gister alles geupdated. Staan nu al 16 POORTEN OPEN :(. HOE KAN IK DIT STOPPEN?

Verwijderd

Poorten dichtgooien, doh!

• TheProphet
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-04 12:39

TheProphet

unifi-forum.nl

Op maandag 08 april 2002 17:11 schreef Termi het volgende:
Ik draai service pack 2 met de laatst updates :), gister alles geupdated. Staan nu al 16 POORTEN OPEN :(. HOE KAN IK DIT STOPPEN?
Firewall :Z :Z Link :+

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 23:59
Je moet geen lijm onder je caps toets doen, dan typ je alleen maar hoofdletters. Dat staat niet zo netjes, ook niet in brieven :)

[ontopic]
Een firewall lijkt me echt de beste oplossing. Probeer eens op download.com een demo van een firewall te downloaden ofzo.
[/ontopic]

offtopic:
Bericht aan jbalk:
Het is voor jou misschien allemaal heel vanzelfsprekend dat je je poorten dicht gooit en hoe je dat doet, maar niet voor iedereen. Geef gewoon antwoord op zijn vraag, hoe hij dat moet doen.

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:26
Microsoft netwerk aan bij je internet kaartje en geen wachtwoord :? Dan is iemand nu je persoonlijke zooi aan het donwloaden >:)

Typ ff netstat om te kijken welke verbindingen er allemaal zijn!

• Termi
Hoebedoel je wachtwoord :? Ik heb bij win2k een wachtwoord staan voor inloggen. Maar die sygate firewall start niet op :(. Het is opeens over :? ...

Ik wil iedereen bedanken voor het helpen :) -> topic kan opslot.
Pagina: 1