One-tel Surfpakket (50uur voor 25 Euro) Ervaring?

Pagina: 1
Acties:

• void
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-12-2023
Heeft iemand ervaring met internetten via one-tel. Is het netwerk stabiel?
Ze zijn namelijk voor zover ik kan zien de goedkoopste aanbieder van inbelpakketten.

Le peintre de l'espace se jette dans le vide! (Y.Klein 1960)

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-05 08:57
We hebben ons net aangemeld, je kan gelijk inloggen, maar we kunnen pas vanaf 24 april van de 50 uur gebruik maken. :(

Ik ben net even online geweest, maar ik heb geen problemen ondervonden (in die korte tijd ;) )

• Xandrios
  • Laatst online: 12-08 17:53
je moet lid zijn van one-tell om dit pakket te kunnen gebruiken. betekend dit dat je vanaf dan ALTIJD via onetell belt, of alleen als je dat 16** nummer ervoor toetst :?

• Aerox.2000
  • Laatst online: 13-05 08:57
Op maandag 08 april 2002 20:28 schreef Cutebritney het volgende:
je moet lid zijn van one-tell om dit pakket te kunnen gebruiken. betekend dit dat je vanaf dan ALTIJD via onetell belt, of alleen als je dat 16** nummer ervoor toetst :?
alleen als je dat nummer er voor toetst...
even opbellen, en binnen 5 minuten kan je internetten :) (nog niet die 50 uur...)

Verwijderd

Een gulden en 10 cent per uur vind ik nog best prijzig hoor ik kan het mis hebben maar toch.

• void
Niet echt veel mensen met ervaring dus. Ik heb me toch aangemeld en kan idd ook pas vanaf 24-4 beginnen met 50 uur. Eerste normale inbelsessie verliep voorspoedig. Kon alleen nog geen email versturen. Ben benieuwd.
Heb toch nog een superweb kater wat betreft flat fee.
Een gulden en 10 cent per uur vind ik nog best prijzig hoor ik kan het mis hebben maar toch.
0,5 euro per uur is goedkoop. Ongeveer gelijk aan de daluren van kpn. (0,009 eurocent p/m) One-tel is ook het goedkoopst. Een overzichtje:
  • - Wanadoo 30 uur voor 21 euro = [b]0,7[/b] euro/uur - Zonnet 20 uur voor 14 euro = [b]0,7[/b] euro/uur - One-tel 25 uur voor 15 euro = [b]0,6[/b] euro/uur - of 50 uur voor 25 euro = [b]0,5[/b] euro/uur - Kpn dal 60 min a 0,009 = [b]0,54[/b] euro/uur - kpn piek 60 min a 0,025 = [b]1,5[/b] euro/uur
Hierbij heb ik de pakketen met minder dan 20 uur internet buiten beschouwing gelaten.

• void
Wil even zeggen, dat ik het nu bijna een maand naar tevredenheid gebruik. Snelheid is gelijk aan vorige providers. :):)

Slechts een keer op zondagmiddag kreeg ik een in-gesprek-toon. :'(

Verwijderd

en vergeet het 100 uur pakket niet voor €50. en das goedkoop voor piekuren want zelfs Zonnet kwadraat met 35 procent korting komt niet lager!!
Ook is door OneTel gezegd dat er nog meer mogelijkheden komen.
Ik heb zelf OneTel 50 en Hometime van Wanadoo maar bij Wanadoo kloten ze met de 80 uren.
Al drie keer over gebeld en ze doen er niets aan terwijl ik zeker weet dat er gesjoemeld mee is!!!
en dan kun je met Wanadoo Hometime geen ISDN gebruiken en wordt je er om de 2 uur afgegooid en dat begint behoorlijk te irriteren!!! :r

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op donderdag 16 mei 2002 17:18 schreef pinolief het volgende:
en vergeet het 100 uur pakket niet voor €50. en das goedkoop voor piekuren want zelfs Zonnet kwadraat met 35 procent korting komt niet lager!!
Ook is door OneTel gezegd dat er nog meer mogelijkheden komen.
Ik heb zelf OneTel 50 en Hometime van Wanadoo maar bij Wanadoo kloten ze met de 80 uren.
Al drie keer over gebeld en ze doen er niets aan terwijl ik zeker weet dat er gesjoemeld mee is!!!
en dan kun je met Wanadoo Hometime geen ISDN gebruiken en wordt je er om de 2 uur afgegooid en dat begint behoorlijk te irriteren!!! :r
je betaald bij wanadoo login kosten he, heb je die meegenomen?

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:52
Het klinkt allemaal erg aanlokkelijk, maar zitten er echt geen addertjes onder het gras??
En hoe zijn de snelheden met een analoog modem??

Verwijderd

onetelnet werkt hier tot tevredenheid hoor. Ook zeer te spreken over de helpdesk.
Gebruik het 50 uurs abonnement sinds 1 april 2002. Had hiervoor Wish Click en dial . Vind Onetel zeker niet slechter. Heb tot nu toe nog geen inbelproblemen etc. gehad.
In eerste dagen even probleempje met ophalen email, maar door helpdesk zeer snel en blijvend opgelost.

Verwijderd

hier ook sinds 8 mei OneTelNet. Werkt uitstekend, altijd nog in 1x in kunnen bellen, snelheid is ook goed (zie onderstaande speedtest results). En de helpdesk/service bij OneTel verdiend gewoon een pluim!

SpeedTest OneTelNet ISDN

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Thu May 16 2002 om 23:58:07 UTC+0200)

Download : 7.7 KByte/sec
Internationaal VS : 7.5 KByte/sec
Upload : 7.0 KByte/sec
Connection : 122.0 Conn/min
Ping test Nederland : 99.0 ms

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03-2025
Ik heb ook sinds een paar weken het 100 uurs pakket. Snelheid is prima (UUNET), alleen nu en dan is het nummer in gesprek, daar moeten ze wel wat aan doen. Komt gelukkig zelden voor.

Verwijderd

Wij gebruiken het ook op de zaak. Het werkt naar behoren. Tot nu toe geen inbelproblemen of problemen met de mailserver. De uren zijn netto, dus geen piek of dal verschil en geen starttarief.

Verder is het niet nummergebonden, dus je kun gewoon tegelijk op meerdere plaatsen inbellen. Verder kun je er per maand weer vanaf, mocht je dit willen...

Na aanmelding werkte het bij ons vanaf het allereerste moment. We hoefden niet te wachten. Adders onder het gras heb ik niet kunnen ontdekken, al moet je even opletten met de SMTP server. Deze heeft authentificatie nodig, dus ook voor uitgaande mail even een username en password opgeven...

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 19:05 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

je betaald bij wanadoo login kosten he, heb je die meegenomen?
Zover mij bekend wordt er bij Wanadoo Hometime geen loginkosten of starttarief gerekend in de eerste 80 uur.
Of ze die berekenen door van die 80 uur wat af te "snoepen" zou natuurlijk kunnen!
Verder denk ik er toch over om met Hometime te stoppen daar mijn ervaringen met OneTel tot nu toe een stuk prettiger zijn en die disconnect na 2 uur begint me steeds meer te irriteren en dat ISDN niet mogelijk is! Natuurlijk vooral omdat dat nu niet meer nodig hoeft te zijn vanwege die 80 uur limiet!
Pagina: 1