Toon posts:

[WC] Maten waterblok

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnenkort een waterblok maken van koper door van boven af in in spiraalvorm gaatjes te boren zodat je een spiraal krijgt waar water door heen loopt. Ik wil alleen graag weten wat een goede maat voor mijn waterblok is, en wat dat koper bij jullie gekost heeft.

Mazzel

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-02 15:40
wat koper kost zou ik ook wel graag willen weten, en die gaten: hoe ver zitten die uit elkaar??

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-02 07:15
mischien is het handig als je ook geeft welke processor soort etc je hebt, anders verschilt de maat namelijk, zit je strax met een socket A blok voor je P4 northwood :o

• Mephix
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
ey Johnny Walker.. :P Zal je ook moeten vertellen hoe je die gaten er precies in wil hebben. Ik zou uitgaan van een 80*80 blokje. De hoogte kun je dan zelf bepalen. Bevestigen dmv schroeven met veertjes zoals de Alpha sinks.

Enne bolleh.. mijn broer is ook niet echt snugger ;)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:53
<table width="80%" border="1" bordercolor="black" bgcolor="white" cellpadding="4" cellspacing="0" align="center"><tr><td width="25%" align="center"><font size="2" color="blue">Phreak Interrupt! :Y)</font></td>
<td width="55%" align="left"><font size="2">Ik heb je topictitel veranderd. Houd je please aan de richtlijnen zoals die vermeld staan in dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/.
</font></td></tr></table>

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb een XP 1800+ op een MSi K7T266 Pro2. Ik dacht zelf aan een blok van 80 breed en 50 lang, en dan 20 diep. Dacht dat een DD Maze 2-2 ook 80 bij 50 was. En als ik een blok koper met die maten voor 7 euro kan krijgen, is dat dan een goede prijs?

• Mephix
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
goede prijs of niet.. voor 7 eur. ga je toch niet alle zaken af neem ik aan ?

Verwijderd

Topicstarter
Nee natuurlijk niet. Het is ook de enige zaak waar ik het kan vinden. Maar denken jullie dat 50x80x20 (mm) genoeg is, want 80x80 past toch niet door die rand aan je socket? Of zie ik dat verkeerd?

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Koper is sowieso lastig aan te komen, dus voor die prijs zou ik al erg blij zijn.
(Da's dus een verkapte vraag: "waar kan jij dat koper voor 7 kopen?")
Het is wel een verdomde lastig materiaal om mee te werken dus pas op.
Op maandag 08 april 2002 16:58 schreef Mephix het volgende:
Bevestigen dmv schroeven met veertjes zoals de Alpha sinks.
bedoel je Dangerden misschien?
Enne bolleh.. mijn broer is ook niet echt snugger ;)
en daar de broer weer van? :P

Een cliche is ooit origineel begonnen

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 18:05 schreef Phreak het volgende:
<table width="80%" border="1" bordercolor="black" bgcolor="white" cellpadding="4" cellspacing="0" align="center"><tr><td width="25%" align="center"><font size="2" color="blue">Phreak Interrupt! :Y)</font></td>
<td width="55%" align="left"><font size="2">Ik heb je topictitel veranderd. Houd je please aan de richtlijnen zoals die vermeld staan in dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/.
</font></td></tr></table>
freek is terug van skieen FOTO'S

meten is weten is ook mijn motto!

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 16:22

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Op maandag 08 april 2002 19:39 schreef Jan_de_Wandelaar het volgende:
Nee natuurlijk niet. Het is ook de enige zaak waar ik het kan vinden. Maar denken jullie dat 50x80x20 (mm) genoeg is, want 80x80 past toch niet door die rand aan je socket? Of zie ik dat verkeerd?
Je hebt gelijk 80x80 past niet door de rand.
Waar kun je dat blok van 50x80x20 halen?
Ik wil namelijk ook zelf een blok maken.

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:54

Mex

klik maar op mijn huisje...

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~rschouten/water/1.gif
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~rschouten/water/2.gif

Verwijderd

Topicstarter
Mooi ontwerp man, ga ik denk ik ook wel gebruiken, anders als hulp. Maar ik kan het ergens in Groningen bestellen en dan neemt iemand van dat bedrijf het voor mee die hier vaak komt. (woon in Zoetermeer, dus het is wel chill dat ie het gratis brengt, moet het misschien alleen ff ergens halen)
Bedankt voor de antwoorden, ik heb er wel wat aan gehad!

Verwijderd

Topicstarter
kan me iemand uitleggen hoe ik een relais aansluit?

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

ja kan ik wel :)

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Verwijderd

Topicstarter
Dude, hier heb ik lekker veel aan. Leg uit!!!

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 20:37 schreef Mex het volgende:
klik maar op mijn huisje...

[..]
offtopic:
justitieel incassoburo? :) te hard gereden :P

Wel mooi waterblok, en goede resultaten :D
Pagina: 1