Hoi, ik heb een geforce 1 videokaart 6800 en de fan is er mee opgehouden, ik heb geen garantie meer, dus zat ik te twisten of ik neem een nieuwe videokaart, maar aangezien het best een leuke videokaart is zal ik misschien moeten kiezen voor een nieuwe fan, en nu is mij verteld dat ik moet nemen de Zalman ZM17-CU of Zalman ZM17-Cu + Zalman FB123 de 1e kost 22€ = 10,75 verzendkosten damn
en de 2e € 36 + 10,75 verzendkosten wat zal ik nemen. Wat is het verschil als ik voor de goedkopere kies...???
Verwijderd
Gewoon een oude fan van een P1 erop.
De FB123 zou ik niet nemen:

en de de Zalman ZM17-CU is een heel nieuw coolblokje.
De FB123 zou ik niet nemen:

zoek gewoon ergens naar een crystal/blue orb. zijn goed genoeg en goedkoop. ik heb zelf die zalman koper 17 nogwat en hijs erg goed, geen geluid enz, heb em zonder fan want mijn kyro I produceert nie zoveel warmte, die geforce 1 is wel een heetgebakerd chippie dus minstens met fan nemen
<edit>
<edit 2>
<edit>
als ik me niet vergis hadden die geforce 1 vaak van die fans in een gaar heatsinkje, fan kapot dan heb je ook nix meer aan de heatsink. tenminste was bij mijn prophet zoOp maandag 08 april 2002 17:03 schreef vanDee het volgende:
Gewoon een oude fan van een P1 erop.
<edit 2>
ik heb em anders al een hele tijd, sinds 16 augustus staan op het doosjeOp maandag 08 april 2002 17:03 schreef vanDee het volgende:
Verwijderd
Ik wist niet dat die Fannetjes ingebouwd waren in 't coolblokkie. Dan zou ik ook voor een blue orb gaan.Op maandag 08 april 2002 17:04 schreef bolleh het volgende:
[..]
ik heb em anders al een hele tijd, sinds 16 augustus staan op het doosje
Er staat iets op die site waar ik nog niet helemaal uitben
Kan ik die dan zonder fan gebruiken (stilte), daar gaat het me vooral om, overclocken zal me een worst wezen.
edit: typo's
Ik heb dus een MSI G2TiVX Pro-VT videokaart.(Notes)
1)For GeForce 256 DDR, RADEON DDR, and higher classes of video cards, the ZM17-CU must be used with Zalman's FB165
Kan ik die dan zonder fan gebruiken (stilte), daar gaat het me vooral om, overclocken zal me een worst wezen.
edit: typo's
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Geen blue orbs nemen maar een crystal orb !
dikzak
Verwijderd
Of een orange orbOp dinsdag 09 april 2002 15:47 schreef Chello200 het volgende:
Geen blue orbs nemen maar een crystal orb !
ik heb hier thuis ook een geforce 1 (auss v6600) en hier is ook de fan van kapot,
deze heeft idd ook een verzonken fan.
Een blue orb past niet, dit omdat de afstand van de tussen die gaatjes om 'm vast te klemmen niet overeenkomen.
en die dubbelzijdige tape die er bij zit raad ik helemaal af.
nu heb ik er een een oude 486 koeling opzitten. paste ook niet, dus er op geplakt met seconde lijm in de hoekjes pasta in het midden, en was ook nog eens een stuk goedkoper.
tenminste als je nog zo'n oude koeler hebt liggen.
deze heeft idd ook een verzonken fan.
Een blue orb past niet, dit omdat de afstand van de tussen die gaatjes om 'm vast te klemmen niet overeenkomen.
en die dubbelzijdige tape die er bij zit raad ik helemaal af.
nu heb ik er een een oude 486 koeling opzitten. paste ook niet, dus er op geplakt met seconde lijm in de hoekjes pasta in het midden, en was ook nog eens een stuk goedkoper.
tenminste als je nog zo'n oude koeler hebt liggen.
Pagina: 1