Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
mag de rest van GoT ook weten waar het over gaat ?
@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt
Zie zijn reply in dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/462171Op maandag 08 april 2002 16:22 schreef Mr.CeeJay het volgende:
mag de rest van GoT ook weten waar het over gaat ?
Ik dacht eerst "heb je weer zo'n klager die komt zeuren, maar deze keer is het eens positief, mooi zo"
Virussen? Scan ze hier!
Floris heeft uit een posting van mij wat foutjes gehaald zodat het leesbaar word voor iedereen hhahahhaha vandaar .
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Nog een tipje: zet geen spatie voor punten. Let maar es op, niemand doet dat. Hetzelfde geldt trouwens voor komma's.
"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)
Ik heb misschien ook nog een tip voor je; als je een lange post post kopieer het dan even naar Word oid. Dat is een zeer redelijke spellingscontrole en je haalt er op die manier erg veel fouten uit...Op maandag 08 april 2002 16:21 schreef mmxmmx het volgende:
Dankje wel Floris ik stel dit zeer op prijs .
Mijn Nederlands is zwaar belabberd en ik heb meerdere lessen gevolgd maar het komt nooit meer goed ben ik bang
Ik doe echt mijn best om de foutjes eruit te halen maar somige zie ik gewoon echt niet helaas .
Bij deze bedankt voor je moeite ik vind het echt niet erg en stel het zeer op prijs zelfs .
succes
Ik dacht echt dat het een eenmalig iets was omdat ik je niet eerder was tegen gekomen, nu zie ik dat je inderdaad een probleem hebt met spellen. Misschien een stukje dyslectie of ben je woordblind ofzo, ik weet het niet, heb er ook de ballen verstand van. 
De tip van Steven (boven mij) is overigens misschien ook wel een goede: Even door Word halen, dat kan echt een boel schelen in de leesbaarheid.
(En geen spatie voor een punt en een komma inderdaad, maar dat is van minder belang)
De tip van Steven (boven mij) is overigens misschien ook wel een goede: Even door Word halen, dat kan echt een boel schelen in de leesbaarheid.
Bericht hierboven
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 17:47
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Mierenneuker....Of moet dat ook niet aan elkaarOp maandag 08 april 2002 18:49 schreef -ProXy- het volgende:
dan kunnen jullie de topictitel ook wel aanpassen .... dankje hoort niet aan elkaar
Neuken die mieren, of worden de mieren geneukt?Op maandag 08 april 2002 18:53 schreef We Are Borg het volgende:
[..]
Mierenneuker....Of moet dat ook niet aan elkaar![]()
Pagina: 1