Harddisk vervangen in LiteLine Laptop

Pagina: 1
Acties:

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-12 08:24

IWriteCode

Less = more

Topicstarter
Ik wil graag de harddisk in een Fujistu-Siemens LiteLine laptop vervangen. (Ja, die laptop van de appie hein)

Is het vervangen een kwestie van een klepje open schroeven en disk vervangen? Of moet je die hele laptop openschroeven?

Less = more

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-12 14:02
Moet je zelf eens kijken.
Bij mijn oude Acer Litenote P120 laptop is het een kwestie van een klepje geschuiven en je HD eruit 'klikken'.
Zal bij jou laptop waarschijnlijk ook zo zijn.

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Topicstarter
Wat dus het probleem is... ik heb die laptop momenteel niet hiero... maar ik heb wel iemand die voor mij goedkoop een 2.5 harddisk kan kopen.
Daarom moet ik dus weten of ik die harddisk er dan wel in krijg. Anders is het nog steeds geen goeie deal...

Less = more

• HeatWave
  • Laatst online: 20-12 15:46

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Tja als het een beetje recent ding is moet het geen probleem zijn. Als je HD maar van het zelfde formaat is qua dikte, maar de meesten zijn wel compatible.

Weet je geen merk/type van de HD?

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• Campos
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-10 10:15
Is het vervangen een kwestie van een klepje open schroeven en disk vervangen? Of moet je die hele laptop openschroeven?
Dat verschilt enorm... elk schootschroot is weer anders opgebouwd. Ik heb ooit in een Compaq Presario geknutseld, een HD vervangen zou betekenen dat je um bijna helemaal uitelkaar moet halen (ik moest toen de proc&mobo vervangen, dat betekende dus echt _helemaal_ uit elkaar schroeven...

Als je van knutselen houdt wel leuk hoor :)

Verwijderd

Sommige pc's zijn hier heel makkelijk in (mooie klik-verbinding en hopla, klaar), anderen moet je compleet uitelkaar schroeven. Maar goed, dat mag de echte tweaker niet deren om een mooi hard-diskje erin te zetten.

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Topicstarter
Twas inderdaad een koekie.. gelukkig maar... nu 20 Gig en 192 MB! En das veel beter!

Less = more

Pagina: 1