Toon posts:

[WC] bovenkant waterblok vastmaken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien kan ik door een verre bekende een wblokje laten frezen (voor de videokaart, ik denk dat het verstandiger is voor mijn proc maar gewoon een maze te kopen, toch :?), maar dan heb ik ff nóg één (verrassende ;)) vraag;

Hoe maak ik de bovenkant daarop vast? Ik heb niet de mogelijkheid koper te solderen met een gasbrander oid...

Dank u, jullie zijn gaaf B-)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Ehm, gaten boren en schroefdraad erin tappen, en dichtschroeven? Of gewoon dichtlijmen?

Beetje creatief denken, en je komt er wel :)

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Epsilon

je kan hem met schroeven (3mm gaten, M4 tapsetje) aan elkaar schroeven met een vloeibare pakking ertussen. Het voordeel is dan dat je het later weer los kan halen.

Verwijderd

Topicstarter
Naja, ik ben nogal een kneus :?, dus:

1) Hoe 'tap' je schroefdraad?
2) WTF is vloeibare pakking? (en lekt dat ZEKER niet? ik ben nogal gesteld op mijn harde waren *D)

Andere oplossingen zijn natuurlijk nog steeds welkom B-)

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Op maandag 08 april 2002 16:15 schreef Stijn.LM het volgende:

2) WTF is vloeibare pakking? (en lekt dat ZEKER niet? ik ben nogal gesteld op mijn harde waren *D)

1. Schroefdraad tappen doe je met eentap :) Die kan je bij de betere DHZ (Doe Het Zelf) zaak halen.

2. Vloeibare pakking is een soort kit, maar dan anders :) Het houd iig water tegen.

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Verwijderd

Je kun hem ook erop solderen. Ik zag (als ik me niet vergis)vorige week dat Oeloe (correct me if i'm wrong :)) hem met een fohn en soldeertin dichtgemaakt had...

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 16:15 schreef Stijn.LM het volgende:

1 Tappen is Easy (Kan Ik zelfs :+ )
2 Vloeibare pakking is de grootste rommel die er is
je kan ook een gewone pakking uit knippe uit pakking papier :P

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-02 23:17
je kunt ook gewoon bij OC-Shop van die bevestigings setjes kopen...

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Pagina: 1