PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
OnEnter? of OnMouseMove?
Mother, will they like this song?
ja ok daar zit wat in maarja dan heb ik nog eeen probleem.
ik laat files uit een dir en dan moet er informatie komen te staan in een hint als je op de filename komt.
dus ik moet voor elke een aparte mouseprop hebben hoe kan ik dat aanmaken voor elk filetje
ik laat files uit een dir en dan moet er informatie komen te staan in een hint als je op de filename komt.
dus ik moet voor elke een aparte mouseprop hebben hoe kan ik dat aanmaken voor elk filetje
Verwijderd
Gaat dit over je topic: [topic=462127]?
In het laatste bericht in dat topic staat een link naar een artikel, waar je misschien wat aan hebt.
In het laatste bericht in dat topic staat een link naar een artikel, waar je misschien wat aan hebt.
dat is idd erg handig maar waarom kan ik in sHint geen newline maken
als ik dat namelijk probeer krijg ik incompatable types
Verwijderd
bij wat voor iets heb je een mouseover nodig dan? ze bestaan wel degelijk in Delphi, maar niet bij alle controls denk ik...
Verwijderd
KLOPT, bijvoorbeeld een shape heeft het maar erg beperkte eventsOp maandag 08 april 2002 17:12 schreef maarten het volgende:
bij wat voor iets heb je een mouseover nodig dan? ze bestaan wel degelijk in Delphi, maar niet bij alle controls denk ik...
Verwijderd
Het is misschien wel handig als je bij het volgende probleem dat je hebt, wat code geeft.Op maandag 08 april 2002 16:39 schreef JSchut het volgende:
dat is idd erg handig maar waarom kan ik in sHint geen newline maken
Het is namelijk zeer eenvoudig om een hint met meerdere regels te maken. Je maakt dus 1 of andere beginners fout, waar we nu maar naar moeten raden.
Ik zou BTW voor het 2e voorbeeld in die tekst gaan.
Een nieuwe regel in een string, maak je in Delphi als volgt:
code:
1
2
3
| S := 'Hoi'#13'Hoi';
{ dit is hetzelfde als }
S := 'Hoi' + #13 + 'Hoi'; |
Pagina: 1