Op dinsdag 16 april 2002 00:44 schreef JvS het volgende:
....
Als het echt te groot wordt en ondoenlijk om te gebruiken en te modden, zullen we wel ingrijpen. Maar als we een "coolingmodding+overklokken" en "mooi/artistiek modding + electronica" forum gaan maken (wat verreweg de mooiste eventuele oplossing was), dan zal dat mooimodding forum er een zijn met veel oeh's en ah's en zo nu en dan een technisch topic (wat met de search te vinden is).
...
Als het zou worden opgesplitst zou ik zeggen zoals JvS het zegt. Het lijkt mij best nuttig aan de ene kant om het op te splitsen maar aan de andere kant weer niet. Want:
Pas op groot verhaal
- Ik denk dat er in het casemod gedeelte al teveel kewl :9~:9~ 1337 nice job etc. reacties staan. En als je het opslitst lijkt me dat alleen maar erger worden.
- Tevens denk ik dat het OC gedeelte zeg maar saai wordt waar alleen maar van die vragen zoals dit :
Op dinsdag 09 april 2002 19:42 schreef sebastius het volgende:
..
Hoe unlock ik mijn ... (willekeurige 8086 invullen)
Welk mobo is het beste voor OC
W00T Check mijn 1337 scores!
Core afgebroken, wat nu?
CPU doorgefikt, wat nu?
..
Ik weet zelf ook weinig van OC maar tis wel interesant net als de rest van GoT. Ik heb mijn duron ook overclocked na veel info vinden hierzo

.
- Het overlapt elkaar zeker wel zoals Dabit al mooi omschreef met dit stukkie:
Op dinsdag 16 april 2002 00:45 schreef DaBit het volgende:
...
- Als OC-er steek ik regelmatig wat op van CM-ers. Materiaalkeuze, bewerken van metaal, kunststof, gereedschapkeuze, tips&tricks, etc. De CM-ers weten hoe dat werkt, en ik heb het nodig voor OC-en.
- CM-ers steken wat op van OC-ers. Waar plaats je je fans voor maximaal effect? Wie gaf jou dat antwoord, een CM-er of OC-er? Juist ja.
- De voor mij niet-interessante CM topics kan ik makkelijk negeren zonder de OC-topics te missen. Zo druk is het ook weer niet op het forum.
...
- Het is Misschien druk in OCM maar toch tis gezellig er staan veel dingen en er is altijd wel iemand die je vraag kan beantwoorden. Zoals ik hier boven al zei denk ik dat het OC meer vragen beantwoorden wordt. En het casemodding deel alleen maar casemods showen is.
- Ik post dan misschien nie zoveel maar ik hoef niet persee in de HK of overige forums. Ik lees GoT al een geruime tijd en ik probeer altijd nuttig inbreng te posten. Niet dat ik dat altijd doe

.
- Hoe moet je een n00b uitleggen waar hij zijn vraag moet posten tja dan zullen de modjes het druk krijgen met het verplaatsen van topics.
- Een topic zal minder snel verdwijnen uit de active topics. Maar als sommige mensen met veel ervaring met OC en CM niet meer op beide forums komen dan verlies je eigenlijk een boel kennis. Waardoor je er nog niks aan heb als je topic langere tijd in de active topics blijft staan.
- Er zal na een eventuele splitsing misschien meer duidelijkheid zijn in de vele topics in OCM. Die ik best snel vindt gaan.
- Het is gewoon een moeilijke kwestie en tja wij beslissen niet dat doe de modjes admins, whatever, etc. En ach om nou te gaan klagen.
- Ookal is het druk in OCM dat kan ook een voordeel zijn er is altijd iemand die reageert. Er is altijd wel een topic titel die je leuk genoeg lijkt om door te lezen.
Nu ik eigenlijk dit allemaal aan het bedenken/typen ben heb ik een nieuw ideetje. Waarom niet een extra modje erbij voor OCM. Waarom nou dan is het misschien duidelijker voor de lezers ervan. Ik erger me nooit aan een n00b die een zeer domme vraag stelt. Het Haalt mij niet uit of mensen veel typfouten maken of geen overige leestekens of whatever gebruiken. So dan lezen ze niet de FAQ. Dan zijn wij er om het uitte leggen. Die users die slotje, LEES DE FAQ of zoiets als Gebruik wat meer leestekens want dis echt niet te lezen!! roepen daar erger ik me veel meer aan. En als je toch alleen maar dat post post dan helemaal niks. Want die persoon heb er niks aan maar wel als je een mening/antwoord geeft. En erbij zegt dat hij/zei de FAQ of wat leestekens moet gebruiken.
Conclusie voor als je geen zin heb alles door te lezen
Dus ik vindt eigenlijk dat je beter het zo kan houden en het probeert te verbeteren en niet het te splitsen. Het is lekker druk en gezellig komt veel voorbij. De n00b's krijgen ook antwoord op hun vragen. En als je gewoon selectief leest en de saaie,n00b,zoveelste ik heb een window topic overslaat was dan het probleem. (tis geen flame tegenover mensen die hun Casemod trots presenteren. Ik heb dat ook gedaan

)
Iedereen is een onderdeel van het forum de die hard oc'ers 1337 casemodders

maar ook de n00bs die vragen hebben. En net als de andere ook een mooie case willen of willen overclocken. Het is hier een prima leerplek er is heel veel info te vinden.
Hmmz tis mij veeeels te laat ben vast nog wat vergeten wat nog in me hoofd zat maar dat komt een andere keer wel ofzo. Dit is mijn mening of je het er nou mee eens bent of niet dat merken we wel

.