[guitar] Stereo Wireless...

Pagina: 1
Acties:

• Rwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07 22:28

Rwin

Ondertitel

Topicstarter
hallo ik heb een gitaar met een dual output.. maar dat is in een stereoplugje verwerkt :D

als ik nu draadloos wil moet ik mijn beide outputs kunnen gebruiken (humbuckers en piezo) en dus op aparte lijntjes ;)
dan zou ik iets van een stereo zender moeten hebben...
bestaan die?

Ik doel hier dus niet op Koptelefoon-accesoires he :)

RoadLash, eigen werk rockband | StringKings, rock covers

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 20:36
Hmz zou ik gewoon vragen bij een goede gitaarzaak o.i.d.

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:31
wat je dan moet doen is het volgende je maakt(soldeert) een Y kabel waaraan aan de ene kant je die stereo plug hangt en aan de andere kant 2 contra stekkers en die plug je vervolgens in in 2 zenders (zenders zijn altijd mono nooit stereo) en wanneer je die 2 zenders gaat gebruiken moet je zorgen dat je op 2 verschillende freqenties zit een heel goed merk die wel zender met ontvangers verkoopt is Shure www.shure.com doorklikken naar wireless en mocht je al een zender hebben maar je wil er nog 1 dan heb ik er ook nog wel een voor je te koop ik heb em zelf ook een tijdje op m'n giraat gehad en werkte goed

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
kijk eens op

http://www.musik-produktiv.de

hebben ze alles op gebied van gitaren.

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:39
Op maandag 08 april 2002 17:17 schreef shure-fan het volgende:
wat je dan moet doen is het volgende je maakt(soldeert) een Y kabel waaraan aan de ene kant je die stereo plug hangt en aan de andere kant 2 contra stekkers en die plug je vervolgens in in 2 zenders (zenders zijn altijd mono nooit stereo) en wanneer je die 2 zenders gaat gebruiken moet je zorgen dat je op 2 verschillende freqenties zit een heel goed merk die wel zender met ontvangers verkoopt is Shure www.shure.com doorklikken naar wireless en mocht je al een zender hebben maar je wil er nog 1 dan heb ik er ook nog wel een voor je te koop ik heb em zelf ook een tijdje op m'n giraat gehad en werkte goed
leestekens!!!
|:(

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV