8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Probeer hier eens iets mee:
code:
1
| <body LEFTMARGIN="0" TOPMARGIN="0" MARGINWIDTH="0" MARGINHEIGHT="0"> |
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Dan moet je niet rechtstreeks het plaatje in de browser pleuren. Je moet een html pagina maken en daarin de margins op 0 zetten. En daar het plaatje weer in.
Als je plaatjes los opent zit er een witte balk omheen(bij ie), Je zult je php ook wat html moeten laten uitspugen,
dus de fout ligt niet in dit javascript.
en java != javascript
en java != javascript
php spuurt ook nog een bakje html uit netjes met <html> en wat allemaal al niet meerOp maandag 08 april 2002 15:05 schreef Xanthus het volgende:
Als je plaatjes los opent zit er een witte balk omheen(bij ie), Je zult je php ook wat html moeten laten uitspugen,
en java != javascript
enne sorry maar k ben nie zo'n java(script) guru
8<------------------------------------------------------------------------------------
Dit is ook vrij makkelijke met javascript op te lossen hoor.. volgens mij kun je gewoon zoeken op een image-popup script ofzo hier of op Google..
dit werkt perfectOp maandag 08 april 2002 15:02 schreef Marv het volgende:
Probeer hier eens iets mee:
code:
1 <body LEFTMARGIN="0" TOPMARGIN="0" MARGINWIDTH="0" MARGINHEIGHT="0">
Pagina: 1