Verwijderd
printplaatjes en banenOp maandag 08 april 2002 15:00 schreef Mr.C4 het volgende:
of is het veel beter om heatsinks aan beide kanten van het geheugen te plaatsen, dus boven en onder?
Het is beter om aan 2 kanten te koelen. Want anders heeft het nauwelijks nut, omdat die achterste dan de bottleneck worden.
Ik denk dat hij bedoelt of hij aan de achterkant van zijn videokaart een heatsink zou moeten plaatsenOp maandag 08 april 2002 15:02 schreef epsilon het volgende:
Het is beter om aan 2 kanten te koelen. Want anders heeft het nauwelijks nut, omdat die achterste dan de bottleneck worden.
nee, dat denk ik toch serieus nietOp maandag 08 april 2002 15:06 schreef hellfire_ultd het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt of hij aan de achterkant van zijn videokaart een heatsink zou moeten plaatsen
een GF3 (en 4) heeft aan 2 kanten van de kaart zijn geheugen modules zitten. 4 aan de ene kant, en 4 aan de andere kant. Dus op zich helemaal niks raars hoor
Ook mijn GF2 (GTS) heeft dat alOp maandag 08 april 2002 15:07 schreef epsilon het volgende:
een GF3 (en 4) heeft aan 2 kanten van de kaart zijn geheugen modules zitten. 4 aan de ene kant, en 4 aan de andere kant.
Vreemd... mijn GF3 heeft dat niet (Asus V8200T5). Die heeft alleen twee brakke heatsinkjes zonder koelprut aan de voorkant op het geheugen zitten
niet elke kaart heeft dat iddOp maandag 08 april 2002 15:11 schreef hellfire_ultd het volgende:
Vreemd... mijn GF3 heeft dat niet (Asus V8200T5). Die heeft alleen twee brakke heatsinkjes zonder koelprut aan de voorkant op het geheugen zitten
maar ze zijn er wel
Pagina: 1