Heb hem net voor het eerst uitgespeeld in expert
Zijn er nog meer mensen die het is gelukt? Heeft mij best wel ff geduurd namelijk

Verwijderd
Het is gewoon volleyballen. Is wel geinig om te spelen. Het is ooknog freeware maar de link ben ik kwijtOp maandag 08 april 2002 14:39 schreef Upperscore het volgende:
Vet man echt gaaf, brruuuutttttt, kewl, tof
(Wat is het ??)
K heb er nog nooit van gehoord t spijt me
Was de bedoeling dan ?? Gewoon een partijtje volleyballen met een stuk blubber ofzo ???
http://home.t-online.de/home/mummertathome/blobby.htmOp maandag 08 april 2002 14:50 schreef urf het volgende:
Misschiend dat er nog iemand is met een linkje?
🌞🍃
Heb jij hem al eens uitgespeeld of niet?Op maandag 08 april 2002 14:55 schreef DataBeest het volgende:
[..]
http://home.t-online.de/home/mummertathome/blobby.htm
Enne, knap werk.
Ik niet nee, ik vind hem niet zo leuk, hij is namelijk een beetje erg nep IMO.Op maandag 08 april 2002 14:58 schreef urf het volgende:
[..]
Heb jij hem al eens uitgespeeld of niet?
🌞🍃
Die is te moeilijkOp maandag 08 april 2002 15:02 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Ik niet nee, ik vind hem niet zo leuk, hij is namelijk een beetje erg nep IMO.
www.slimeball.tk vind ik leuker.
Verwijderd
Best wel funny spel jah. Had 'em na een paar dagen al uitgespeeld op Expert en me zussie van 7 deed er een week ofzo over om 'em te finishen op dat hoogste niveauOp maandag 08 april 2002 16:32 schreef PWM het volgende:
Iemand een ingame shot?
Zeg dat wel, zelfs op Easy ging ik een paar keer met 15 - 0 de boot in. Blijven oefenen dan maar.Op maandag 08 april 2002 22:25 schreef SlaX het volgende:
Speelde het vandaag voor 't eerst, is IRRITANT moelijk.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
I don't ride fast, i fly low
Op dinsdag 09 april 2002 00:35 schreef urf het volgende:
Gewoon blijven oefenen
Oefening baar kunst toch? Zelfs IK heb hem op het hoogste niveau uitgespeeld. Dan moeten jullie het ook kunnen!
Op maandag 08 april 2002 21:42 schreef Clyde het volgende:
[..]
en me zussie van 7 deed er een week ofzo over om 'em te finishen op dat hoogste niveau
hmmz
Verwijderd
Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...
Heb je hier nou 21 dagen over gedaan?Op dinsdag 30 april 2002 17:18 schreef Pathfinder het volgende:
Sorry toch ff omhoog trappen (gooi maar dicht als dit niet mag)
Lekker 15-0 op expert, joepie
[afbeelding]
🌞🍃
Nee, ik kreeg dit spelletje zondag via email toegezonden, en sindsdien heb ik het gespeeld als ik even niks te doen had... en dit was de nieuwste thread over dit spelOp dinsdag 30 april 2002 17:20 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Heb je hier nou 21 dagen over gedaan?
W0W, jij moet je wel erg hard vervelen.
Ja je hebt gelijk... en daarvoor ben ik drie weken bezig geweest m'n mijnenveger tijden te verbeterenOp dinsdag 30 april 2002 17:55 schreef apocrypha het volgende:
eigenlijk heeft hij er wel 21 dagen over gedaan, maar hij wilt het niet zeggen
ach ja je moet toch wat doen he....Op dinsdag 30 april 2002 18:03 schreef Pathfinder het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk... en daarvoor ben ik drie weken bezig geweest m'n mijnenveger tijden te verbeteren![]()
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Gewoon nog een dag of 20 oefenenOp woensdag 01 mei 2002 11:37 schreef eastrtp het volgende:
Het is wel een geinig spelletje, maar ik kan het niet winnen
bwa mietje!Op maandag 08 april 2002 15:04 schreef urf het volgende:
[..]
Die is te moeilijk
Heb pas 1 keer van die eerste gewonnen, toch nog maar es proberen
Ik kom na een paar keer oefenen tegenwoordig wel bij die zwarte. Speel het niet zo vaak meer, toch maar weer es proberenOp woensdag 01 mei 2002 21:19 schreef CU2morO het volgende:
[..]
bwa mietje!
ik kom meestal tot de 4e (de psycho slime)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq