Toon posts:

[ISDN] onbeperkt internet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik maak thuis gebruik van ISDN om te internetten. Ik heb geen andere keuze, omdat ik buiten de bebouwde kom woon: dus geen kabel. Verder is het hier ook niet mogelijk ADSL te nemen.
Met de snelheid van ISDN heb ik weinig problemen, maar wel met de kosten. Ik zou graag voor een vast bedrag per maand willen internetten (dus geen telefoontikken meer). Weten jullie een goede provider waar je onbeperkt kunt internetten?

• xilebo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08-2023
gebruik de search eens.. en; er zijn op dit moment niet echt voordelige oplossingen; 120euro/maand van ladot is daarbij nog de goedkoopste

Verwijderd

Je kan bijvoorbeeld bij Luna (http://www.luna.nl/access/isdnflatfee.html) een abbonnement voor 200 euro per maand nemen; onbeperkt isdn. Er zijn er ook een paar die dat voor 130 euro p/m doen, maar ik weet uit mun hoofd niet welke.

ik weet wel dat je het niet goedkoper dan 120 of 130 euro kan krijgen. Je kan wel verschillende pakketten krijgen zoals wanadoo, waar je 30 euro betaalt voor max. 80 uur per maand online zijn

• dirkie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Gebruik de search eens, er zijn genoeg topic's hierover geweest...

Het komt er op neer dat je de volgende alternatieven hebt:
Demon 24connect
Euronet
Ladot everyday
@work ISDN

Eat my shorts !

• xilebo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08-2023
bedoelde ladot voor 120 (of 130) euro/maand, @work is inmiddels gestopt; [topic=459412]

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op maandag 08 april 2002 14:27 schreef isdnsux het volgende:
Je kan wel verschillende pakketten krijgen zoals wanadoo, waar je 30 euro betaalt voor max. 80 uur per maand online zijn
Wanadoo hometime heeft geen isdn ondersteuning meer...
Wish Click & Dial bestaat niet meer...

dus je houd alleen maar de bovenstaande opties over.

• Campos
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-07 21:37
*sigh* it's the never-ending story of flatfee ISDN...

Er is helaas nog geen reële mogelijkheid... en het komt er pas als heel veel ISP's onderling afspraken gaan maken ben ik bang...

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-08 20:48
bbned heeft ook flatfee isndn.

• dirkie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Op maandag 08 april 2002 16:25 schreef xilebo het volgende:
bedoelde ladot voor 120 (of 130) euro/maand, @work is inmiddels gestopt; [topic=459412]
@work bied alleen nog het maxspeed abo aan...

Eat my shorts !

Pagina: 1