Hallo, ik heb laatst een branden gekocht, maar hij deed het niet wat kan ik nu als beste doen ? Terug brengen of weggooien ?
Verwijderd
2 keer posten is een beetje te veel.. maareh...
als hij nieuw gekocht is ... terug brengen.
Als je nog garantie hebt, terug gaan natuurlijk!!
Als je em via via hebt gekcoht, de verkoper even aanspreken en een andere eisen....of je geld terug
Maareh, ff serieus, meen je dit nu echt, dat je hier gaat vragen wat je met een pas nieuwe, maar helaas kapotte brander moet doen
edit: een duidelijkere topic titel is misschien ook wel makkelijk
Als je em via via hebt gekcoht, de verkoper even aanspreken en een andere eisen....of je geld terug
Maareh, ff serieus, meen je dit nu echt, dat je hier gaat vragen wat je met een pas nieuwe, maar helaas kapotte brander moet doen
edit: een duidelijkere topic titel is misschien ook wel makkelijk
"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.
Verwijderd
terug brengen natuurlijk. Nee heb je en ja kan je krijgen dus misschien was het gewoon een productie fout en krijg ie een nieuwe 
En als die geen jaar oud nog is gewoon een nieuwe eisen
althans dat is wat ik zou doen en niet met minder genoegen nemen
SCCS
En als die geen jaar oud nog is gewoon een nieuwe eisen
althans dat is wat ik zou doen en niet met minder genoegen nemen
SCCS
Kijk maar bij SM: 6 keerOp maandag 08 april 2002 14:04 schreef voskewarez het volgende:
2 keer posten is een beetje te veel.. maareh...
edit:
Veel te laat, dus overbodig
Veel te laat, dus overbodig
It don't mean a thing, if you can't get that ping - Duke Ellington 1932
hmmm... leuke topic titel heb je gekozen...
En wat denk je nou zelf... ben je nou zo simpel???
"ik koop voor f*cking €150 een toaster, en hij werkt niet"
gooi ik hem dan weg, NEE!!!
Want ik heb betaald voor een WERKENDE burner, en ik kreeg een NIET-WERKENDE burner...
betaald voor -> werkende
Kreeg -> niet-werkende
begint er al iets te dagen?
Dan ga je terug, en leg je het uit...
"ik betaal voor een werkende burner, ik kreeg een kapotte burner.
Daar betaal ik toch niet voor, meneer de verkoper?"
als hij dan zegt dat je hem zelf moet sturen naar de maker zeg je het nog een keer:
"MENEER, ik betaal voor een werkende burner, ik kreeg een kapotte burner. MENEER, denk op niveau 1, ik hoor een werkende burner te krijgen omdat ik daarvoor betaal! dus u gaat me nu een werkende burner geven."
op dit moment zwaai je met je bonnetje waar op staat dat je hebt betaald voor een werkende burner!
"ik koop toch geen kapotte burner? ik koop toch een werkende? Volgens mij heeft u een fout gemaakt, meneer de verkoper, u heeft mij een kapotte burner gegeven terwijl ik een werkende had moeten krijgen. ik denk dat u deze fout moet herstellen door mijn kapotte burner terug te nemen, en een werkende te geven."
En wat denk je nou zelf... ben je nou zo simpel???
"ik koop voor f*cking €150 een toaster, en hij werkt niet"
gooi ik hem dan weg, NEE!!!
Want ik heb betaald voor een WERKENDE burner, en ik kreeg een NIET-WERKENDE burner...
betaald voor -> werkende
Kreeg -> niet-werkende
begint er al iets te dagen?
Dan ga je terug, en leg je het uit...
"ik betaal voor een werkende burner, ik kreeg een kapotte burner.
Daar betaal ik toch niet voor, meneer de verkoper?"
als hij dan zegt dat je hem zelf moet sturen naar de maker zeg je het nog een keer:
"MENEER, ik betaal voor een werkende burner, ik kreeg een kapotte burner. MENEER, denk op niveau 1, ik hoor een werkende burner te krijgen omdat ik daarvoor betaal! dus u gaat me nu een werkende burner geven."
op dit moment zwaai je met je bonnetje waar op staat dat je hebt betaald voor een werkende burner!
"ik koop toch geen kapotte burner? ik koop toch een werkende? Volgens mij heeft u een fout gemaakt, meneer de verkoper, u heeft mij een kapotte burner gegeven terwijl ik een werkende had moeten krijgen. ik denk dat u deze fout moet herstellen door mijn kapotte burner terug te nemen, en een werkende te geven."
Wololoo
Creeder:
-Dubbelposten wordt _niet_ gewaardeerd. Als je een probleem hebt dan post je dat in _één_ forum, niet in meerdere.
-Verder word je toch wel erg dringend verzocht om een _duidelijk_ titel te kiezen voor je topic, zodat mensen meteen weten waar het over gaat.
-Als laatste zouden wij het erg fijn vinden als je in het _juiste_ forum zou posten. Vragen over brander bijv. horen in OM niet in HA
-Dubbelposten wordt _niet_ gewaardeerd. Als je een probleem hebt dan post je dat in _één_ forum, niet in meerdere.
-Verder word je toch wel erg dringend verzocht om een _duidelijk_ titel te kiezen voor je topic, zodat mensen meteen weten waar het over gaat.
-Als laatste zouden wij het erg fijn vinden als je in het _juiste_ forum zou posten. Vragen over brander bijv. horen in OM niet in HA
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()