Verwijderd
Ik denk dat ie kwa stabiliteit wel weer goed is.
Verwijderd
ik zou gewoon de asus a7v266-e halen die 10 extra maar dan weetje zeker dat je een goed board hebt...
Verwijderd
maar die heeft geen KT333 chipsetOp maandag 08 april 2002 13:55 schreef MaXxX het volgende:
heb er geen ervaring met de soltek sl75drv5 klinkt mij niet als een super merk in de oren...
ik zou gewoon de asus a7v266-e halen die 10 extra maar dan weetje zeker dat je een goed board hebt...
Verwijderd
Dus tel uit je winst.
Wat wel mooi is is de ABS 2 systeem
De werking hiervan als je cpu te warm wordt schakeld het board uit (werkt prima)
Lay-out ?Op maandag 08 april 2002 16:21 schreef ac-DC het volgende:
Ja ik heb er 1.
Werkt prima maar wat je wil je precies weten?
Geheugen ?
Overclocken ?
Bios (veel instellingen qua geheugen mogelijk?)
Retail verpakking?
3Dmark en eventuele sisoft memory scores...
Bvd
Athlon xp2800+ / Abit NF-7 / 512 mb dual channel MDT DDR400 / Club3D 9700pro / Samsung 52x24x52 / Samsung DVD 16x48 / Hitachi 82.3 GB 7200 rpm / Maxtor 61.4 GB 7200 rpm / Philips Seismic Edge 5.1 / Logitech z-560 / Q-tec 6051MD
Verwijderd
Geheugen = Ok Werk zelf met 2 256Mb-2700 Elixer
Overclocken = Prima vind ik momenteel FSB van 155 Mhz (via Redstorm)
BIOS = Ben er nog niet echt mee bezig geweest maar er zijn zoveel mogelijk heden.
Retail= Prima verpakt te samen met extra software nl.
Drive Image-Partiton Magic-Virtual Drive-PC-cillin 2000
Voor meer info kijk op
http://www.soltek.de/downloads/manuals/75drv5.pdf
suc6
Whahaha, ik geloof dat er op dit moment geen beter bord te krijgen is om mee te overclocken.Op maandag 08 april 2002 13:55 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik niet, maar als je hem wil kopen om te gaan overclocken kun je beter een andere kopen.
Ik denk dat ie kwa stabiliteit wel weer goed is.
Dit bord is verschikkelijk stabiel, goed mee over te clocken, heeft o.a. AGP en RAM voltage instellingen.
Heeft ABS II (de hardwarematige temp. beveiliging voor XP cpu's)
En een erg complete levering (met zelfs een extra temp. sensor, zo'n flexibele) een stuk of 4 fan aansluitingen en wordt geleverd met erg veel software...
Wat door een aantal mensen gezien wordt als een nadeel is de plaatsing van de voedingsconnector (wat bij mij geen enkel probleem is) en het onbreken van USB 2.0 en/of firewire....
Ik heb de afgelopen tijd o.a. Asus (A7V266), Epox (8KTA3+), MSI(K7T Pro2) en Chaintech(7AJA) bordjes gebruikt maar deze Soltek is tot nu het beste bevallen...
Lees er eens wat reviews op na en trek zelf je eigen conclusie, want zoals hier boven ook staat het is nog erg vaak: wat de boer niet kent vreet ie niet.
Soltek heeft in Nederland dezelfde status als Epox een aantal jaren terug (rond de MVP3C bordjes enzo (die ik al had
http://www.amdmb.com/article-display.php?ArticleID=172
http://www.amd3d.com/review/sl75drv5/
http://www.motherboards.org/articlesd/motherboard-reviews/1135_1.html
http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleid=1036&page=1
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Hehehehe , heb het moederbord zondag besteld , hoop dat ie morgen binnenkomt , heb een paar dingetjes doorgelezen net en het zag er perfect uit , sneller dan de a7v33Op maandag 08 april 2002 20:10 Ownde Dizzytal met het volgende bericht :P:
Alleen jammer dan het Corsair geheugen 2x zo duur is als het moederbord maargoed...
Heb jij zelf ook benchmarks gedraaid met jouw systeem??
Morgen maar is testen of ie goed is
Verwijderd
Heeft iemand een idee (ik zal er maar een aparte post van maken)?!?
Weet iemand misschien een site en/of newsgroep met een specifiek Soltek forum?
Thanks!
Verwijderd
spontane reset met andere woorden hij crasht gewoonOp vrijdag 19 april 2002 00:31 schreef herwini het volgende:
Ik heb dit prachtige plankie inmiddels 2 dagen, maar heb nogal wat problemen om 'm aan de praat te krijgen (na posting, tijdens Windows startup en/of Windows startup floppy krijg ik continue een spontane reset)
Thanks!
Verwijderd
Ja hij crasht "gewoon", maar crashen en crashen is twee.Op maandag 22 april 2002 08:53 schreef MaXxX het volgende:
spontane reset met andere woorden hij crasht gewoon![]()
![]()
Check it out op mijn topic: [topic=473627]
Ik heb hetzelfde met mijn 1800+ & 2000+ opOp vrijdag 19 april 2002 00:31 schreef herwini het volgende:
Ik heb dit prachtige plankie inmiddels 2 dagen, maar heb nogal wat problemen om 'm aan de praat te krijgen (na posting, tijdens Windows startup en/of Windows startup floppy krijg ik continue een spontane reset)
Thanks!
mijn Soltek SL75DRV2 en SL75DRV4 !!!!!
Zodra ik de fsb op 133 zette had ik ook een spontane reboot ..
BTW heb ik dit ook op mijn MSI T3 Ultra en KT3 Ultra-ARU !!
(mijn geteste hw zijn; ATI Radeon 8500, Radeon VE, Leadtek Ti4600 en nog een zooi verschillende DDR modules).
I got a problem-solver and its name is revolver