Toon posts:

HP Photosmart 315

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek de drivers van deze digitale fotocamera maar je kan ze bij hp zelf niet downloaden en ben al een hele tijd aan het zoeken .. Kan iemand mij misschien helpen

Verwijderd

Topicstarter
niemand een id :?

Verwijderd

ik heb die cam denk ik. Het is toch die aldi cam?

Ik zal ze ff online zetten als ik thuis ben.

Verwijderd

Topicstarter
geen id heb hem namelijk al een tijdje.. maar als ze op internet wil zetten voor mij zou kewl wezen :D

Verwijderd

kweet niet wat er met jou aan de hand is maar ik heb de drivers binnen 30 seconden gevonden !!!! >:(

Zoek gewoon voortaan eens beter op de site van hp voordat je deze vragen steld drivers staan namelijk ALIJD op de site van het merkprodukt (HP) zelf !!!

btw hier is de link:

http://productfinder.support.hp.com/tps/ProductFinder?h_lang=en&h_tool=software&h_query=photosmart+315

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 april 2002 14:44 schreef theplayerr het volgende:
kweet niet wat er met jou aan de hand is maar ik heb de drivers binnen 30 seconden gevonden !!!! >:(

Zoek gewoon voortaan eens beter op de site van hp voordat je deze vragen steld drivers staan namelijk ALIJD op de site van het merkprodukt (HP) zelf !!!

btw hier is de link:

http://productfinder.support.hp.com/tps/ProductFinder?h_lang=en&h_tool=software&h_query=photosmart+315
Ja klinkt idd heel makkelijk .. Maar zo had ik het eerst ook gedaan zoals jehad kunnen lezen maar als je even verder klikt voordat je begint te zeuren moet je maar eens iets verder kijken want je kan hem uit eindelijk niet downloaden !!!!!!!!!! :(

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 14:49 schreef Mastersteen het volgende:

[..]

Ja klinkt idd heel makkelijk .. Maar zo had ik het eerst ook gedaan zoals jehad kunnen lezen maar als je even verder klikt voordat je begint te zeuren moet je maar eens iets verder kijken want je kan hem uit eindelijk niet downloaden !!!!!!!!!! :(
okeej zal voor jou nog ff 30 seconden langer zoeken als je opgeeft voor wat voor besturingssysteem het is....

Verwijderd

Topicstarter
winxp liefst en anders 98

Verwijderd

Topicstarter
lukt niet he ;) ;)

Verwijderd

zit nu op mn werk dus kan zo nu en dan eens ff sniekie zoeken maar vindt enkel updates de echte drivers heb ik nog niet gevonden op dit ogenblik

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 april 2002 16:15 schreef theplayerr het volgende:
zit nu op mn werk dus kan zo nu en dan eens ff sniekie zoeken maar vindt enkel updates de echte drivers heb ik nog niet gevonden op dit ogenblik
Ik vind het gewoon heel maf dat je die drivers niet gewoon bij hp zelf kan weghalen

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:41

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 april 2002 16:20 schreef Jeroen Blom het volgende:
Volgens mij kan je ze hier vinden: http://www.driversplanet.com/default.asp?model=10321&ppConn=655&page=3
Neej want die verwijst weer door naar de HP site :(

• Angelfire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:48

Angelfire

AKA AZwaanR or RZA

FYI, HP levert tegenwoordig alleen nog maar UPDATES. Als je de drivers volledig wilt hebben dan moet je ze kopen. (Volgens HP dan)

I play my enemies like a game of chess...

Verwijderd

Bel de support ff zou ik zeggen..

Ze willen ook weleens cdtjes sturen mocht je die niet meer hebben

• Campos
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-07 21:37
neem anders eens contact op met je leverancier, die moeten vast en zeker ergens wel een kopie van de driver cd hebben, of anders je drivers los kunnen leveren. heb zelf net ook nog even gekeken, ze staan inderdaad niet op de hp website. slecht.

Verwijderd

Ik heb zelf een Photosmart 912, maar als ik die aan mijn USB poort hang, vind hij mijn camera direct (winxp) als externe USB massa opslag apparaat. Ik kan hem dan aansturen als soort van zip drive. (ZONDER DRIVERS)

Je moet alleen in de instellingen van de camera aangeven dat je hem als USB drive laat detecteren, en niet als camera. (zit bij HP in de camera dus dat moet geen probleem zijn)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 april 2002 07:53 schreef Wingman25 het volgende:
Ik heb zelf een Photosmart 912, maar als ik die aan mijn USB poort hang, vind hij mijn camera direct (winxp) als externe USB massa opslag apparaat. Ik kan hem dan aansturen als soort van zip drive. (ZONDER DRIVERS)

Je moet alleen in de instellingen van de camera aangeven dat je hem als USB drive laat detecteren, en niet als camera. (zit bij HP in de camera dus dat moet geen probleem zijn)
Kga er een naar kijken of dat wil :)

Verwijderd

Ik heb hier de hele cd gezipt. Het is zo'n 280Mb

Kun je dat dl?

Wil je je email adres geven (de ftpsite waar ik het op dump is....)

• Onthrax
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-09-2025
He Olav.. Op die cd zitten daar ook de drivers voor XP bij... ik ben ook al een tijdje op zoek, aangezien je ze op de site van HP niet kan downloaden.. Zo ja, zou je die zip file ook nog een keer voor mij willen uploaden :)

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op maandag 08 april 2002 15:21 schreef Mastersteen het volgende:
winxp liefst en anders 98
Voor XP zitten de drivers al standaard in het OS gebakken.
Ik ook heb deze camera en heb de drivers niet hoeven te installeren.
Als je de kabel aansluit dan wordt de camera herkend als mass-storagedevice en dan kun je aan de slag. :)

Lees ook ff ditt:
http://www.microsoft.com/hwdev/tech/WIA/XP_WIAdrvs.asp

Ook moet ik er ff bij zeggen dat ik meer slechts heb meegemaakt met de drivers van HP dan goeds. :{

Krankzinnige muziek vind je hier.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:59

LopeZ

Too much is never enough

Op dinsdag 09 april 2002 08:48 schreef olav het volgende:
Ik heb hier de hele cd gezipt. Het is zo'n 280Mb

Kun je dat dl?

Wil je je email adres geven (de ftpsite waar ik het op dump is....)
Je begeeft je op het randje, dit ruikt imo naar warez (photo programma erbij gezipt oid.) en dat lijkt mij hier niet de bedoeling. U bent gewaarschuwd dus.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op zondag 12 mei 2002 00:44 schreef kozel het volgende:
http://drivers:all@www.drivers.com
Dat is idd een pagina om tussen je favorites te zetten.
Hier ga ik ook altijd naartoe wanneer ik om drivers verlegen zit.

http://www.driverguide.com/guide/intro.htm

Krankzinnige muziek vind je hier.

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:42

tweakerbee

dus..?

Euh. Het moet driverguide.com zijn. Foutje ;)

You can't have everything. Where would you put it?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zondag 12 mei 2002 01:44 schreef bazs2000 het volgende:

[..]

Dat is idd een pagina om tussen je favorites te zetten.
Hier ga ik ook altijd naartoe wanneer ik om drivers verlegen zit.
Deze staat niet voor niks in de FAQ, evenals DriversHQ btw :)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op zondag 12 mei 2002 00:44 schreef LopeZ het volgende:

[..]

Je begeeft je op het randje, dit ruikt imo naar warez (photo programma erbij gezipt oid.) en dat lijkt mij hier niet de bedoeling. U bent gewaarschuwd dus.
Kijk je ook even naar de datum van de post, Lopez ;)
Is al ruim een maand geleden.

Ik had de SM-melding ook al gezien, maar daar kon ik niet reageren.

• uroy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Xp herkend die camara

talkin' is cheap, people follow like sheep

Pagina: 1