Hier de URL van mijn eerste casemod ik ben benieuwd wat jullie reacties zijn en of jullie misschien nog tips hebben de case mooier te maken.
http://home.hetnet.nl/~sesese/index.htm
http://home.hetnet.nl/~sesese/index.htm
Verwijderd
dat je het red daar nog 2 typfouten in te maken is werkelijk van wereldklasseMijn getweakte Radeon 8500 met een aantal headsinks en een 9cm inbouwfan die vast zit doormiddel van 2 uitgezaagde lattjes van plexiglas
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
hmm, leren lezen jijOp maandag 08 april 2002 13:54 schreef Fauna het volgende:
Hijs mooi!
maar die fan aan de zijkant moet je toch in de ruit bouwen. Ziet toch iets mooier uit. Verder een mooie paintjob hoor!
War is the only proper school of the surgeon.
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
aha...ja dan blaast ie wel ja.Op maandag 08 april 2002 14:52 schreef SebQ het volgende:
hij zit niet tegen t plexiglas aan maar hij hangt als t ware gewoon in de kast tegen de videokaart aan dus hij blaast wel!!
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
I know maar als je alles ff goed leest staat er op de andera pagina al dat ik m in het raampje ga bouwen!Op maandag 08 april 2002 14:55 schreef kazz1980 het volgende:
[..]
aha...ja dan blaast ie wel ja.
maar voor de airflow is het volgens mij toch beter als ie lucht van buiten kan rkijgen....
ok. excuus. dan heb ik daar overheen gelzen.Op maandag 08 april 2002 14:58 schreef SebQ het volgende:
[..]
I know maar als je alles ff goed leest staat er op de andera pagina al dat ik m in het raampje ga bouwen!
En dat jij het redt om daar vervolgens nog een typefout en een werkwoordsspellingsfout in te maken is van nog grotere wereldklasse.Op maandag 08 april 2002 13:15 schreef -[CasanovA]- het volgende:
[..]
dat je het red daar nog 2 typfouten in te maken is werkelijk van wereldklasse
Ik doe dit niet om mijn Nederlands te verbeteren maar om mijn case cooler te houden!!Op maandag 08 april 2002 15:12 schreef fuzzems84 het volgende:
offtopic:
fuzzems doet et in zijn broek van't lachen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(hoeveel fouten zitten hier in?)
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Verwijderd
Verwijderd
helemaal mee eens... die window is PHAT!!!!Op maandag 08 april 2002 15:26 schreef eLeCtRaBeLg het volgende:
Ik denk dat mijn zijpaneel van me Chieftec er ook aan moet geloven.
Ik vind het PHAT bedacht om je plexiglas langs dat slotje/handvat te laten lopen in een boog.
Mooie mod!