heyz.. ik draai nu winxp, maarja niet helemaal ideaal voor gamen. Ik kan geen windows98 draaien want hij geeft heel snel errors. Dus ik wil nu mensen vragen die CS hebben gespeeld met winxp EN win2000, zodat ik kan kiezen wat ik moet gaan installeren. Ik heb gezocht, maar was nog geen topic over cs daarin...
Waarom niet?Op maandag 08 april 2002 12:34 schreef MaxKeyner het volgende:
heyz.. ik draai nu winxp, maarja niet helemaal ideaal voor gamen.
Money for nothin' and your chicks for free
neem een dualboot met win2k/win98 
of winxp/win98 wat jij wil
kan je alle games spelen (mits je hardware het toelaat
)
of winxp/win98 wat jij wil
kan je alle games spelen (mits je hardware het toelaat
ach.. vertraging en beetje geklooi verder nog. plus het feit dat a3d niet werkt in cs. maar das ook zo in win2k. En er zit wat vertraging in me intellimouse 3 volgens mij.Op maandag 08 april 2002 12:35 schreef DeeJee het volgende:
[..]
Waarom niet?
ik schreeef Ik kan geen windows98 draaien want hij geeft heel snel errorsOp maandag 08 april 2002 12:35 schreef BrEeZeR het volgende:
neem een dualboot met win2k/win98
of winxp/win98 wat jij wil![]()
kan je alle games spelen (mits je hardware het toelaat)
mijn intern geheugen is niet zo best.... over twee weken pas nieuw geheugen
Gewoon voor WinXP gaan.
CS hoord er goed onder te kunnen draaien.
Iig hier wel gehad.
CS hoord er goed onder te kunnen draaien.
Iig hier wel gehad.
maar ik wou graag weten of win2000 beter gamen was dan winxp... maar dat is dus wel zo als ik het zo h00r.
Neej ben ik het neit mee eens.Op maandag 08 april 2002 12:52 schreef MaxKeyner het volgende:
maar ik wou graag weten of win2000 beter gamen was dan winxp... maar dat is dus wel zo als ik het zo h00r.
ow ja te snel gelezenOp maandag 08 april 2002 12:37 schreef MaxKeyner het volgende:
[..]
ik schreeef Ik kan geen windows98 draaien want hij geeft heel snel errors
mijn intern geheugen is niet zo best.... over twee weken pas nieuw geheugen
sorry, ik bedoelde het ook andersomOp maandag 08 april 2002 12:56 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Neej ben ik het neit mee eens.
Hoe kan het zijn dat bij jou dan Win 98 niet goed draait door je intern geheugen en Win XP wel? Denk niet dat dit kan hoor, ook Win XP zou er last van moeten hebben en Win 2000 natuurlijk ook. Frappant bij mij toen mijn geheugen kapot was was dat Win ME het beter deed dan Win XP. Toch viel er met beide niet te werken.
- = Step Into The Pit | Industrial Strength = -
Verwijderd
Met mijn kapotte geheugen kon ik heel windows er niet meer terug op zetten na een format 
Heb nu nieuwe en draait weer als een speer...
Ik draai CS onder win2k vin ik best.... win98 was ook prima...
Heb nu nieuwe en draait weer als een speer...
Ik draai CS onder win2k vin ik best.... win98 was ook prima...
sorry, maar ik krijg na 1 dag win98 al een opstarterror in explorer.exe en kan dan niks meer, komtie niet voorbij scandisk. en met winxp zer0 pr0bs
Een fatsoenlijk mens kan op een fatsoenlijke PC elk OS probleemloos draaien hoor. Al zet ik Windows 95 op mijn bak, het zal gewoon werken.
En gamen? Dat kan zowel onder XP als 2k heel goed. Ik zou mijn OS-keuze dan ook niet daarop baseren omdat het verschil vrijwel nihil is. Kijk eens wat je aan randapparatuur hebt, en of daar goede XP-drivers voor zijn. Waarschijnlij is dat onderhand ook al geen probleem meer dus zou ik gewoon voor het nieuwste gaan: XP dus.
En gamen? Dat kan zowel onder XP als 2k heel goed. Ik zou mijn OS-keuze dan ook niet daarop baseren omdat het verschil vrijwel nihil is. Kijk eens wat je aan randapparatuur hebt, en of daar goede XP-drivers voor zijn. Waarschijnlij is dat onderhand ook al geen probleem meer dus zou ik gewoon voor het nieuwste gaan: XP dus.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
sorry hoor, maar win98 wil gewoon NIET draaien. gaat 1 dag goed, soms 2 weken, maar daarna knaltie me er KEIHARD uit en kan ik niks meer, zelf veilige modus werkt dan niet meer.. geeftie een registerfout in explorer.exe
ik krijg binnenkort nieuw geheugen en dan zal ik het wel weer proberen.
Ik heb cs onder win98/me/2k/xp gedraait. Onder winxp issie gewoon snelst en best
zolang je niet teveel zooi op je bak zet zal het onder elk OS goed draaien. gewoon je pc beetje schoonhouden dat helpt veel
Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
Verwijderd
Het hangt maar net van je config af
Bij mij werken games onder win2k sneller/beter en bij andere is XP weer beter
Ik zou zeggen probeer het zelf ff uit
Bij mij werken games onder win2k sneller/beter en bij andere is XP weer beter
Ik zou zeggen probeer het zelf ff uit
Yep hier werkt het ook perfect onder WinXP ik ben voor verlopig nog geen foutje tegen gekomen. En dat wil houden zo
I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.
idd dan lu!st3r je n44r de verk33rde mensen, om dan net zo l337 als jij terug te praten.Op maandag 08 april 2002 12:56 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Neej ben ik het neit mee eens.
Win2k is relaxt om mee te gamen, winxp draai ik nu en werkt ook prima. het is gewoon wat je gewend bent, dat is alles.
ik heb nog nooit win2k gedraaid,
maar hier loopt CS als een zonnetje op winXP
maar hier loopt CS als een zonnetje op winXP
Pagina: 1