Je kan beginnen met het uitzetten van je proxy server, verder kan je ook je computer upgraden. Langzame computers kunnen een oorzaak zijn van minder snelle verbindingen.
Kan wel kloppen dat je @home traag is, maar sneller maken
Zet proxy uit en internet filter van virusscan, verder weet ik het niet.
als je even op google zoekt ergens daar heb ik een site gezien waar je @home naar 100mbit kan boosten.
Zo zet ik sinds kort 24volt op mijn Com21 modem van Wanadoo en de snelheid is gewoon verbdubbeld!!!Op maandag 08 april 2002 12:14 schreef [Airwolf] het volgende:
als je even op google zoekt ergens daar heb ik een site gezien waar je @home naar 100mbit kan boosten.
Dus...
ja, en als je bij closed user groups op je nokia 555 invoerd werkt je nokia als radardetectorOp maandag 08 april 2002 12:14 schreef [Airwolf] het volgende:
Op maandag 08 april 2002 13:44 schreef Hazzz-E het volgende:
[..]
ja, en als je bij closed user groups op je nokia 555 invoerd werkt je nokia als radardetector
Wisten jullie ook dat je je pc kan overklokken door er 300volt op te zetten. Winst: 50%Op maandag 08 april 2002 13:30 schreef ThaRups het volgende:
[..]
Zo zet ik sinds kort 24volt op mijn Com21 modem van Wanadoo en de snelheid is gewoon verbdubbeld!!!
Dus...
Gewoon op de @home helposite even de mtupatch downloaden. Dat wil ook wel eens helpen ben zelf van 275KB naar 400KB gegaan. Dus soms werkt het wel.
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
Verwijderd
Tja zoals je misschien weet is een verbinding soms gewoon traag door de ligging van je verbinding, als dat het geval is kun je jouw snelheid niet upgraden.
Zoals moantje al aangeeft kijk ook eens op de @home site daar staat een patch die je i-net snelheid kan versnellen.
Op een andere manier je snelheid verhogen kan niet
Zoals moantje al aangeeft kijk ook eens op de @home site daar staat een patch die je i-net snelheid kan versnellen.
Op een andere manier je snelheid verhogen kan niet
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()