haakse USB stekker?

Pagina: 1
Acties:

• Oldchatterman
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-08 10:58
Ik wil mijn scanner in een bestaande lade plaatsen, maar helaas past de scanner wel (over de breedte), maar past de USB stekker er dan niet meer in. Dit stekkertje is recht uitgevoerd en zorgt ervoor dat ik wel 2 of 3 cm extra ruimte nodig heb. Ik vroeg me dan ook af of er ook haakse USB stekkertjes te koop zijn, die dan hooguit 1 cm uit het apparaat steekt.

• Arioch
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-07 18:08

Arioch

<geek>

Een usb verlengkabel lijkt mij hier de makkelijkste oplossing, om de 2 usb poorten tegelijk te gebruiken...

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:47

sus

is druk :+

Ik heb ze wel eens gezien, een haakse USB-stekker. Sterker nog, ik heb er zelf een, zit aan het snoertje van mijn digicam. Maar das dan wel een aansluiting aan de PC-kant.

Ik zou zeggen, ga eens langs een elektronicaboer ofzo, of surf naar www.conrad.nl (of ishet .com)

• Oldchatterman
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-08 10:58
Op maandag 08 april 2002 12:05 schreef Bl4cKH4T het volgende:
Een usb verlengkabel lijkt mij hier de makkelijkste oplossing, om de 2 usb poorten tegelijk te gebruiken...
Dit antwoord snap ik niet helemaal, wat heeft dit met een haakse USB stekker aan de scannerkant te maken?

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Op maandag 08 april 2002 12:20 schreef Oldchatterman het volgende:

[..]

Dit antwoord snap ik niet helemaal, wat heeft dit met een haakse USB stekker aan de scannerkant te maken?
Tipisch gevaal van ik wel tech post scoren dus ik reageer zonder te lezen...
Je zou iederdaad wat computerzaken kunnen afbellen of anders de stekker in de scanner los kunnen maken zodat je wat meer ruimte heb.

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 12:48 schreef Mightymouse het volgende:

[..]

Tipisch gevaal van ik wel tech post scoren dus ik reageer zonder te lezen...
Je zou iederdaad wat computerzaken kunnen afbellen of anders de stekker in de scanner los kunnen maken zodat je wat meer ruimte heb.
gast als die kabel er nu al niet gewoon in past heeft zo'n verlengstukkie dus ook geen zin, dat bedoelt ie dacht ik zo

• SniperGuy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 14:05
En als je in de achterkant van de la precies achter de aansluitingen een gat boor voor de snoeren?

Verwijderd

Ik heb zelf eigenlijk nog nooit een haakse USB stekker gezien. Maareh, kun je die niet zelf 'modden'? Het lijkt me dat als'ie eenmaal in de la zit, je hem niet meer om de haverklap weer weg moet halen zeg maar...

• Mark_Steverink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-12-2007
Op maandag 08 april 2002 19:06 schreef SniperGuy het volgende:
En als je in de achterkant van de la precies achter de aansluitingen een gat boor voor de snoeren?
Dan zit er een gat aan de achterkant. En de aansluiting zit aan de zijkant.

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Op maandag 08 april 2002 20:39 schreef Mark_H.M._Steverink het volgende:

[..]

Dan zit er een gat aan de achterkant. En de aansluiting zit aan de zijkant.
Dan maak je een gat in de zijkant :* :P

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 20:41 schreef Mr.Blonde het volgende:

[..]

Dan maak je een gat in de zijkant :* :P
Ik denk dat de la dan niet meer open wil :+
Pagina: 1