Vraag me al enige tijd af waarom Kazaa lite hier wel legaal is, en een handleiding over het verwijderen van bijvoorbeeld ICQ banners mag (d8 ik) hier niet
Verwijderd
Ja dat vraag ik mij ook af...Op maandag 08 april 2002 11:46 schreef Lighteye het volgende:
Vraag me al enige tijd af waarom Kazaa lite hier wel legaal is, en een handleiding over het verwijderen van bijvoorbeeld ICQ banners mag (d8 ik) hier niet
Ik DENK dat het is omdat de banners verwijderen niet het enige doel is van kazaa lite (net zoals bij msn plus)
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
voor zoiets kun je gewoon op icq.pagina.nl terechtOp maandag 08 april 2002 11:46 schreef Lighteye het volgende:
... verwijderen van bijvoorbeeld ICQ banners ...

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Ik had alleen ICQ als voorbeeld gegeven
Door de banners uit Kazaa en die spyware eruit te halen zorg je er ook immers voor dat Kazaa inkomsten misloopt.
Net zoals er laatst mensjes waren die dachten een tweede tweakers.net te maken zonder die banners

Door de banners uit Kazaa en die spyware eruit te halen zorg je er ook immers voor dat Kazaa inkomsten misloopt.
Net zoals er laatst mensjes waren die dachten een tweede tweakers.net te maken zonder die banners

Ik zou het niet weten... Die hacks voor ICQ mogen niet omdat ze er alleen zijn om die banners er uit te halen.
Wat kazaa lite is zou ik niet eens weten. Maar als dat een kazaa is zonder spyware en banners en het is gewoon openbaar te downloaden, zou ik niet eens weten waarom dat op het forum gelinkt moet worden.. Ga er dan lekker naar zoeken op download.com ofzo...
Niet echt verantwoordelijkheid voor het forum. Ik snap eigenlijk niet precies wat je bedoelt met "toegestaan".. Dat je er technische vragen over mag stellen? Dat is toch wat anders dan een banner uit ICQ slopen...
Wat kazaa lite is zou ik niet eens weten. Maar als dat een kazaa is zonder spyware en banners en het is gewoon openbaar te downloaden, zou ik niet eens weten waarom dat op het forum gelinkt moet worden.. Ga er dan lekker naar zoeken op download.com ofzo...
Niet echt verantwoordelijkheid voor het forum. Ik snap eigenlijk niet precies wat je bedoelt met "toegestaan".. Dat je er technische vragen over mag stellen? Dat is toch wat anders dan een banner uit ICQ slopen...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
okOp maandag 08 april 2002 12:05 schreef Lighteye het volgende:
Ik had alleen ICQ als voorbeeld gegeven
linkje: http://www.refosearch.tk/Op maandag 08 april 2002 12:13 schreef JvS dattie niet wist wat kazaa lite was
mjah, dat kan je ook simpel vinden met google
.
Wat zijn nou precies de "discutabele" threads? Dan kan ik er mijn mening over geven en zeggen of wat ik dacht dat het was ok is wat ik dacht (oei, mooie zin
)
titel ook bijgeschaafd
Wat zijn nou precies de "discutabele" threads? Dan kan ik er mijn mening over geven en zeggen of wat ik dacht dat het was ok is wat ik dacht (oei, mooie zin
titel ook bijgeschaafd
uiteraaardOp maandag 08 april 2002 12:26 schreef JvS het volgende:
mjah, dat kan je ook simpel vinden met google.
mooie zin??? Het is een stuk gebrabbel...Wat zijn nou precies de "discutabele" threads? Dan kan ik er mijn mening over geven en zeggen of wat ik dacht dat het was ok is wat ik dacht (oei, mooie zin)
KaZaa Lite is net zo illegaal als het verwijderen van banner uit ICQ. Tenminste, het werkt ook door het aanpassen en weghalen van bestanden.
Er moet dus 1 lijn worden getrokken: of alles wel of alles niet....
Er moet dus 1 lijn worden getrokken: of alles wel of alles niet....
Alles wel komt er niet van... Alles niet bepalen we graag zelf.
toevallig ik vroeg me gister zelf ook af of kazaa lite eigenlijk wel illegaal was maar ik dacht het mag op GoT dus dat zal wel niet 
maar ff serieus.. kazaa loopt zonder die spyware/banners wel inkomsten mis
op download.com en op tucows ook niet.. dus tja..No software found for kazaa lite
Tja, maar zo vraag je er wel om hoor, straks niet zeuren als gebruikers lopen te zeuren dat het ene wel mag en het andere niet en dat de policy onduidelijk isOp maandag 08 april 2002 12:40 schreef JvS het volgende:
Alles wel komt er niet van... Alles niet bepalen we graag zelf.

moah valt wel mee... We willen geen Hacks om banners uit een programma te krijgen besproken hebben. Wat Kazaa lite is (een gehackte Kazaa of een kloon zonder banners?), is me nog steeds een raadsel.. Als het een kloon is, kunnen we "de lijn" ook wel doortrekken en Grokster en Morpheus ook verbieden, toch? Iets verbieden omdat het principieel niet kan is een beetje jammer...
En hoe dat hiet verboden moet worden ook. Noem mij eens een topic dat vergelijkbaar is met "hoe krijg ik die banners uit [programma]".
Want dat soort topics zijn al verboden... En een vraag als "waar download ik kazaa lite" lijkt me ook vrij nutteloos... Dus, kom eens met voorbeelden, dan kan er naar gekeken worden.
En hoe dat hiet verboden moet worden ook. Noem mij eens een topic dat vergelijkbaar is met "hoe krijg ik die banners uit [programma]".
Want dat soort topics zijn al verboden... En een vraag als "waar download ik kazaa lite" lijkt me ook vrij nutteloos... Dus, kom eens met voorbeelden, dan kan er naar gekeken worden.
Kazaa lite is het gewone Kazaa programma maar dan gehackt zodat banners, popups, spyware enz. eruit zijn.Op maandag 08 april 2002 12:55 schreef JvS het volgende:
Wat Kazaa lite is (een gehackte Kazaa of een kloon zonder banners?), is me nog steeds een raadsel..
Kazaa-en met Kazaa Lite is dus net zoiets als over GoT surfen met een bannerblocker.
kuch Kazaa in het algemeen is niet meer te vinden op download.com hoor.Op maandag 08 april 2002 12:44 schreef BrEeZeR het volgende:
toevallig ik vroeg me gister zelf ook af of kazaa lite eigenlijk wel illegaal was maar ik dacht het mag op GoT dus dat zal wel niet
[..]
op download.com en op tucows ook niet.. dus tja..
nou, dan moet het maar verboden worden
. Ben ik nog steeds nieuwschierig wanneer er links naar dat programma gegeven moeten worden.
IMO helemaal niet nodig. Software kan je vinden op download.com en anders is het niet legaal
.
IMO helemaal niet nodig. Software kan je vinden op download.com en anders is het niet legaal
De link heeft SWINX al gegeven...Op maandag 08 april 2002 14:09 schreef JvS het volgende:
nou, dan moet het maar verboden worden. Ben ik nog steeds nieuwschierig wanneer er links naar dat programma gegeven moeten worden.
IMO helemaal niet nodig. Software kan je vinden op download.com en anders is het niet legaal.
Het belangrijkste dat de lite versie doet is die rotte spyware zooi niet meeleveren. Het programma past verder niets aan, behalve dat idd de banners ook weg zijn. Joy.
Het gaat mij zeker niet om die banners, daar heb ik geen moeite mee. Het feit dat Kazaa niet opstart als je die (ONGEWENSTE) spyware van je PC verwijdert is genoeg reden geweest voor de maker dus, om die lite versie uit te brengen..
En om nou te zeggen "als je die banners niet hebt loopt de maker van dat programma inkomsten mis" is natuurlijk ook niet zo netjes. Immers, dat programma is gewoon gemaakt (nee dat hoeft niet bewezen te worden.. je weet toch) om inkomsten van platenmaatschappijen, filmmaatschappijen en artiesten in te korten, omdat illegaal geshared wordt.
Hierom is wat mij betreft de vergelijking met ICQ (een instant messenger) niet helemaal recht.
Saved by the buoyancy of citrus
Verwijderd
Aangezien in de gebruikersOVK staat dat je toestemming geeft voor die Spyware enzo maakt dat links naar Lite niet gewenst zijn op GoT lijkt meOp maandag 08 april 2002 14:31 schreef Cyphax het volgende:
[..]
De link heeft SWINX al gegeven...
Het belangrijkste dat de lite versie doet is die rotte spyware zooi niet meeleveren. Het programma past verder niets aan, behalve dat idd de banners ook weg zijn. Joy.
Het gaat mij zeker niet om die banners, daar heb ik geen moeite mee. Het feit dat Kazaa niet opstart als je die (ONGEWENSTE) spyware van je PC verwijdert is genoeg reden geweest voor de maker dus, om die lite versie uit te brengen..
En hoe denkt de rest van de crew erover?Op maandag 08 april 2002 14:34 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Aangezien in de gebruikersOVK staat dat je toestemming geeft voor die Spyware enzo maakt dat links naar Lite niet gewenst zijn op GoT lijkt meDus wel praten erover maar geen links. En aangezien we allemaal weten hoe Google werkt lijkt me dat links niet nodig zijn
Ik vind het persoonlijk wel erg ver gaan als je dit soort links (die SWINX ook gaf, dare I copy it??
Toen GoT warezlinks verbood was dat toch omdat er de angst voor de BSA oid was?
Dat is nu toch niet aan de orde?
Dus: waarom zou je het verbieden?
Ben benieuwd namelijk.
Saved by the buoyancy of citrus
Eenduidigheid van de policy lijkt mij al reden genoeg eigenlijk.
Aannames zijn fataal.
moah, ik vind het nou niet echt dusdanig boeiend dat we er een heel stuk over in de FAQ moeten schrijven ofzo. Hacken van proggies is verboden, klaar.
Ik zou ook niet weten waarom je uberhaupt die link neer zou moeten zetten, dus lijkt dit me echt heel erg zoeken naar een probleem... Het is in principe al verboden namelijk...
Ik zou ook niet weten waarom je uberhaupt die link neer zou moeten zetten, dus lijkt dit me echt heel erg zoeken naar een probleem... Het is in principe al verboden namelijk...
Ik vind wel dat je een verschil moet maken tussen een banner en spyware. Van een banner weet je dat hij er is, daarom is het programma immers gratis. Maar om spyware heb je niet gevraagt.
Kazaa lite haalt ook de banners weg, verder staat deze software op de FP
, dus de link is wel gegeven hoor

Verwijderd
Jawel heb je welOp maandag 08 april 2002 16:27 schreef Erazzzer het volgende:
Ik vind wel dat je een verschil moet maken tussen een banner en spyware. Van een banner weet je dat hij er is, daarom is het programma immers gratis. Maar om spyware heb je niet gevraagt.
Zie de gebruikersovereenkomst waar door OK te klikken vraag je daar om
En daarbij haalt Lite OOK banners weg.
Er staan wel vaker dingetjes op de frontpage die we niet op het forum willen hebben...Op maandag 08 april 2002 16:30 schreef MikeN het volgende:
Kazaa lite haalt ook de banners weg, verder staat deze software op de FP, dus de link is wel gegeven hoor
Om de simpele reden dat het niet echt hele kwaadaardige dingen zijn (zoals kazaa lite) maar dat we op de frontpage een 'redactie' hebben die gegarandeerd geen warez zal doorlaten. op het forum heb je zat lui die "omdat hij het ook doet" denken dat ze dan wel om warez kunnen vragen.
Dus de frontpage staat redelijk los van het forum, wat dat aangaat...
Uhmz, ben net thuis, op school werd het internet afgesloten

Kazaa is een programma dat d.m.v. banners en spyware zijn inkomsten verdient, zoals ItSnows al zei ben je ermee akkoord gegaan tijdens de installatie ervan.
Dus door die banners en spyware te removen is ie in principe illegaal lijkt me. Ik vind het daarom raar dat er overal linkjes staan naar de lite versie.
(zowel op GoT als tweakers.net)
Kazaa is een programma dat d.m.v. banners en spyware zijn inkomsten verdient, zoals ItSnows al zei ben je ermee akkoord gegaan tijdens de installatie ervan.
Dus door die banners en spyware te removen is ie in principe illegaal lijkt me. Ik vind het daarom raar dat er overal linkjes staan naar de lite versie.
ik vraag me eigenlijk af waar je je druk om maakt, er staat een link vanuit GoT naar KazaaLite... host GoT die file, moedigt GoT het gebruik daarvan aan, eeuhhmz nee, lijkt me niet. Heeft GoT een morele verplichting om de medegebruikers te wijzen op de gevaren van Spyware in het algemeen en Kazaa in het bijzonder, ja vind ik wel. Wat GoT doet is de privacy beschermen van de usertjes en da's toch prachtig.... ze geven ons een alternatief voor Kazaa, wat de usertjes er mee doen is hun probleem, da's ook het standpunt van Kazaa, don't shoot the messenger....Op maandag 08 april 2002 17:24 schreef Lighteye het volgende:
Uhmz, ben net thuis, op school werd het internet afgesloten![]()
Dus door die banners en spyware te removen is ie in principe illegaal lijkt me. Ik vind het daarom raar dat er overal linkjes staan naar de lite versie.(zowel op GoT als tweakers.net)
Als GoT ervoor kiest om icq bannerblockers wel te weren is dat hun goed recht, als ze alle onderwerpen over windows willen weren is dat ook hun goed recht....
Je bent hier overgeleverd aan de dictatuur van het moderariaat (vrij naar Trotski) en gelukkig voelen velen zich erg gelukkig in de schaduw van het beleid van de modjes hier... prima toch...
dus nogmaals, waar maak je je druk om.....
Verwijderd
fout, ook www.icqsupport.nlOp maandag 08 april 2002 12:02 schreef SWINX het volgende:
[..]
voor zoiets kun je gewoon op icq.pagina.nl terecht
Of het nou wel of geen spyware verwijdert staat er helemaal los van. Een illegale crack met een legaal filmpje uit de demoscene erin is immers ook nog steeds illegaal.
Aan de andere kant is het wel een beetje miereneuken maargoed
Aan de andere kant is het wel een beetje miereneuken maargoed
jahoor. Lees daarvoor anders hier even:Op maandag 08 april 2002 19:17 schreef Hiro Shima het volgende:
http://www.tweakers.net/meuktracker/1920
[topic=465837/1/100]
Dus bij deze verklaren wij Microsoft Windows XP illegaal.Op maandag 08 april 2002 14:09 schreef JvS het volgende:
Software kan je vinden op download.com en anders is het niet legaal.
No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.
LOL, even recht naar het punt toe ja!!!!Op zaterdag 13 april 2002 00:57 schreef Nazgul het volgende:
[..]
Dus bij deze verklaren wij Microsoft Windows XP illegaal.
en er mogen dus geen vragen meer gesteld worden over XP en zeker geen linkjes naar Microsoft XP. Als je het over SPYware hebt.. http://www.xpantispy.de/ is hier ook al voorbij gekomen op dit forum maar dat zou dan ook niet mogen.
Het is nooit duidelijk waar de lijn ligt alleen zou ik zeggen doe niet zo schijterig allemaal. Het is zo klaar als een klontje dat kazaa lite een aangepaste illigale foute versie is.... en?
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Als dat zo is waarom is er dan na het groots uitbrengen van Kazaa lite nog steeds niks gehoord van Kazaa zelf? Ik bedoel het heeft notabene nog een aantal kranten en teletekstpagina's gehaald in Nederland terwijl het een russisch product is....Op vrijdag 19 april 2002 10:57 schreef MRic3 het volgende:
[..]
LOL, even recht naar het punt toe ja!!!!
en er mogen dus geen vragen meer gesteld worden over XP en zeker geen linkjes naar Microsoft XP. Als je het over SPYware hebt.. http://www.xpantispy.de/ is hier ook al voorbij gekomen op dit forum maar dat zou dan ook niet mogen.
Het is nooit duidelijk waar de lijn ligt alleen zou ik zeggen doe niet zo schijterig allemaal. Het is zo klaar als een klontje dat kazaa lite een aangepaste illigale foute versie is.... en?
Laat Kazaa eerst maar duidelijk zeggen dat ze dit niet willen, zij bepalen volgens mij of ze het willen toestaan of niet, niet de crew of mods bij GoT. (die mogen wel strenger zijn dan Kazaa uiteraard maar dat maakt het prog nog niet illegaal in zichzelf)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
is dat ineens een nieuwe polici dat de ICQ banners er niet meer uit mogen worden gesloopt?
er zijn hier echt tientallen topics waar het in staat hoe het moet
er zijn hier echt tientallen topics waar het in staat hoe het moet
//
Nu snap ik het nog minder ....Op maandag 08 april 2002 12:13 schreef JvS het volgende:
Ik zou het niet weten... Die hacks voor ICQ mogen niet omdat ze er alleen zijn om die banners er uit te halen.
Banners uit vb ICQ halen mag niet , maar een popup-killer (hetgeen ook betaalde reclame is), mag wel
Hierover mag je dan wel een link geven ?
indien dit ook niet mag, geef ik snel nog een url
illegale link ?
Kazaa Ad-remover
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
treurig vind ik dit.
Zelf kankeren op mensen die adblockers gebruiken, maar zodra het tweakers.net niet raakt, doen of je neus bloed ?
Of KaZaA lite nu wel of niet illegaal is (is het overigens wel, reverse engeneering) doet er niet toe, juist tweakers.net zou zoiets niet moeten steunen.
Zelf kankeren op mensen die adblockers gebruiken, maar zodra het tweakers.net niet raakt, doen of je neus bloed ?
Of KaZaA lite nu wel of niet illegaal is (is het overigens wel, reverse engeneering) doet er niet toe, juist tweakers.net zou zoiets niet moeten steunen.
Doen wij dat? Wij mogen op de site bannen wie we willen. Klinkt stom en dat is het ook. Maar als mensen weigeren naar de bron van onze inkomsten te kijken en dat op het forum gaan rondbazuinen, dan doen wij daar wat tegen ja.Op zaterdag 20 april 2002 01:13 schreef HBM het volgende:
treurig vind ik dit.
Ow, we ondersteunen Kazaa lite.. Sorry, ik was daarvan niet op de hoogte.Of KaZaA lite nu wel of niet illegaal is (is het overigens wel, reverse engeneering) doet er niet toe, juist tweakers.net zou zoiets niet moeten steunen.

Wat wil je bereiken, dat wij kazaa lite op de "verboden lijst" zetten???? Ik heb toch al duidelijk gemaakt, dat je op het forum zowiezo niet om software moet gaan zitten bedelen. Hacks in programma's weren we wel (zie de ICQ hacks) actief en Kazaa hacks mogen ook niet, en trieste topics als "waar kan ik kazaa lite downloaden" weren we ook, dus wat je nou met je "treurig" wil zeggen... Het zal allemaal wel

Daarnaast is het belangrijkste van Kazaa lite dat de spyware eruit is, en niet dat de banners weg zijn. Dat is wat anders dan puur en alleen een inkomstenbanner blokkeren. met ICQ plus kan je volgens mij ook de banner uit ICQ slopen, maar dat is niet echt het enige doel van dat programma. Dat staat volgens mij ook in de meuktracker. Maarja, dat zal ook wel lame zijn...
Vrij simpel wat ik wil zeggen is dat illegale software niet thuishoort in de meuktracer, door hem daar wel te vermelden steunen jullie een illegaal programma.Op zaterdag 20 april 2002 01:42 schreef JvS het volgende:
[..]
Doen wij dat? Wij mogen op de site bannen wie we willen. Klinkt stom en dat is het ook. Maar als mensen weigeren naar de bron van onze inkomsten te kijken en dat op het forum gaan rondbazuinen, dan doen wij daar wat tegen ja.
[..]
Ow, we ondersteunen Kazaa lite.. Sorry, ik was daarvan niet op de hoogte.
Wat wil je bereiken, dat wij kazaa lite op de "verboden lijst" zetten???? Ik heb toch al duidelijk gemaakt, dat je op het forum zowiezo niet om software moet gaan zitten bedelen. Hacks in programma's weren we wel (zie de ICQ hacks) actief en Kazaa hacks mogen ook niet, en trieste topics als "waar kan ik kazaa lite downloaden" weren we ook, dus wat je nou met je "treurig" wil zeggen... Het zal allemaal wel
Daarnaast is het belangrijkste van Kazaa lite dat de spyware eruit is, en niet dat de banners weg zijn. Dat is wat anders dan puur en alleen een inkomstenbanner blokkeren. met ICQ plus kan je volgens mij ook de banner uit ICQ slopen, maar dat is niet echt het enige doel van dat programma. Dat staat volgens mij ook in de meuktracker. Maarja, dat zal ook wel lame zijn...
Als jullie daarop gewezen worden, zoals jullie dagelijks andere terecht wijzen, zijn ineens de users zeikerds
Tuurlijk mogen jullie doen wat je jullie willen, maar schijnheilig blijft het.
Ik gebruik ook de lite versie, dat zal ik niet ontkennen, maar dat is het punt hier niet.
Maar een policy stel je niet voor niets op lijkt me.
Deze discussie in zeer interessant maar het mag niet uitdraaien in een welles nietes thread. 
Het is inderdaad zo dat het een beetje een vage bedoening is wat wel en wat niet mag. Zoals ik (en anderen) al eerder zeiden mag het 1 wel, en het ander niet.
Hier zou eens meer klaarheid in gebracht moeten worden.
Daarom hoop ik dat deze thread niet op slot gaat...
Persoonlijk vind ik dat de anti-icq-banners WEL mogen. Men gebruikt toch geen illegale software ?
En dat personen een ban of een ow krijgen door een link naar deze anti-banners te zetten vind ik spijtig.
Ik zei het hier wat hoger ook al : Een link naar een anti-pop-up programma mag wel
... vreemd.
Het is inderdaad zo dat het een beetje een vage bedoening is wat wel en wat niet mag. Zoals ik (en anderen) al eerder zeiden mag het 1 wel, en het ander niet.
Hier zou eens meer klaarheid in gebracht moeten worden.
Daarom hoop ik dat deze thread niet op slot gaat...
Persoonlijk vind ik dat de anti-icq-banners WEL mogen. Men gebruikt toch geen illegale software ?
En dat personen een ban of een ow krijgen door een link naar deze anti-banners te zetten vind ik spijtig.
Ik zei het hier wat hoger ook al : Een link naar een anti-pop-up programma mag wel
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Neehoor, ik kan best begrijpen dat daarop gewezen wordt, maar jouw woorden van "schijnheilig" en "treurig" zijn eigenlijk de woorden waar ik niet eens op in wil gaan.Op zaterdag 20 april 2002 09:10 schreef HBM het volgende:
[..]
Vrij simpel wat ik wil zeggen is dat illegale software niet thuishoort in de meuktracer, door hem daar wel te vermelden steunen jullie een illegaal programma.
Als jullie daarop gewezen worden, zoals jullie dagelijks andere terecht wijzen, zijn ineens de users zeikerds
Ja, en bannerhacks mogen dan ook niet gevraagd worden op het forum. En als je een adblocker hebt, en je gaat dat luidkeels rondschreeuwen op het forum, omdat wij zoveel kutbanners hebben (wat in vergelijking met andere sites meevalt), dan wordt je inderdaad ook geband. Zo'n user hoeven we niet, eerlijk gezegd. En dat mag Kazaa met z'n kazaa lite zooi ook doen. Dat er in de meuktracker (een heel ander iets, met nieuws over legaal te downloaden software) een postje staat, dat dat uitgekomen is heeft daar echt geen drol mee te maken.Tuurlijk mogen jullie doen wat je jullie willen, maar schijnheilig blijft het.
Ik gebruik ook de lite versie, dat zal ik niet ontkennen, maar dat is het punt hier niet.
Maar een policy stel je niet voor niets op lijkt me.
En als jij dat triets vindt, so be it... Als je geen begrip voor bovenstaande wil tonen, dan is dat jammer. Bannerhacks weren we dus inderdaad van ons forum.
Er is niets hypocriets aan mensen die lopen te bleren dat ze maar allemaal een blokker moeten installeren van de site schoppen "omdat wij zo bezig zijn met de banners". Dat jij dat gelijk doortrekt naar "dan moet je ook heilig zijn en voor aaaaaaaaale andere programma's hetzelfde handelen, anders ben je maar een trieste hypocriet" slaat echt werkelijk nergens op. Wij moeten dus ook mensen bannen als ze praten over het blocken van banners van andere programma's???
Nou weren we dat soort topics dus wel op het forum (dus het punt van deze hele ophef is me echt BIJZONDER onduidelijk), maar het heeft eigenlijk bijzonder weinig met de reden mensen met een bannerblokker te weren, te maken.
Euhm ... geen ruzie maken jongens ..
Is niet m'n bedoeling, maar ik vind het vervelend dat het niet begrepen wordt (lijkt bijna of sommigen het niet willen) en dat er dan maar met "triest" en "hypocriet" en weet ik wat allemaal gesmeten moet wordenOp zaterdag 20 april 2002 14:34 schreef Skeleton het volgende:
Euhm ... geen ruzie maken jongens ..

Vervelend vind ik dat/.
Je wilt het niet zien he 
Ik begrijp goed dat jullie tegen bannerblockers zijn, tuurlijk moet er geld binnenkomen, net zoals bij KaZaA en net zoals bij Microsoft.
Linken naar iso's van Microsoft XP worden keurig verwijderd, terecht.
Linken naar bannerblockers ook waarschijnlijk, en terecht.
Maar linken naar een illegale KaZaA versie posten jullie op de frontpage
En dat begrijp ik dus niet.
Ik begrijp goed dat jullie tegen bannerblockers zijn, tuurlijk moet er geld binnenkomen, net zoals bij KaZaA en net zoals bij Microsoft.
Ik kan je grotendeels begrijpen, en terecht. Maar ik "vrees" dat je je zal moeten neerleggen bij de situatie.Op zondag 21 april 2002 01:41 schreef HBM het volgende:
Je wilt het niet zien he
Op school (of op het werk) zijn er ook bepaalde regels die volgens ons elkaar tegenspreken of waarmee je niet akkoord gaat. Hier moet je je ook aan houden.
Zoals ik hier enkele regels hoger vermelde vraag ik mij ook af waarom "dit" wel en "dat" weer niet mag, maar ik heb er mij bij neergelegd omdat ik mij in geen ellenlange discussie wil mengen waar je waarschijnlijk een ow of ban riskeert
Nog een dom voorbeeld : In deze thread was men iets aan het bespreken over 'spuitende vrouwen'. Er werd constant gepraat over wat het juist is. Toen ik een link postte met meer uitleg hierover kreeg ik dus die ban. Dit versta ik dus ook niet.
Je mag praten over kontneuken, pijpen, beffen en weet ik wat allemaal, maar een voorbeeld aan de hand van een illustratie oid mag niet ... begrijpe wie begrijpe kan.
Trouwens ieder kind van 10 jaar of jonger weet heel goed waar er sex oid te vinden is. sexdotcom kent iedereen
Jawel hoor, jij vindt het vreemd dat we tegen bannerblockers op het forum zijn en dat we mensen bannen omdat ze onze banners blocken vind je ook vreemd.Op zondag 21 april 2002 01:41 schreef HBM het volgende:
Je wilt het niet zien he
Maar als we nieuws over kazaa lite neerzetten, vindt je dat hypocriet. Ik zal je dit vertellen, als mensen flash niet installeren bannen we ze ook niet (krijgen ze ook geen flash banners) en als mensen surfen zonder plaatjes bannen we ze ook niet (ook al zie je dan geen banners). Pas wanneer iemand regelrecht onze banners blockt, en dit hardop op het forum rond gaat blaten, (of in een reply op de frontpage) wordt deze persoon geband (tot hij in een mailtje aangeeft, deze bannerblocker verwijderd te hebben).
Het grote doel van Kazaa lite, is niet banners te blocken, maar om het zonder spyware te laten bestaan. Dat dat programma (wat gewoon makkelijk te vinden is op internet, op download.com enzo) in de meuktracker komt, met nieuws over kleine software releases, heeft IMO niets te maken met mensen die andere aanzetten tot het installeren van een bannerblocker door dit op het forum rond te gaan blaten...
Ik snap best wat je punt is, maar je punt is IMO niet echt een punt, omdat het totaal onvergelijkbaar is. (uitdagend rondblaten op ons forum dat je lekker onze banners blockt en een nieuws bericht neerzetten dat er een kazaa lite uit is);
Pagina: 1