Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
GRTz Gugger
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Verwijderd
DAE op 8x, geen jitter
het lampje knippert als hij leest dus dat was onzin dan het alleen aangeeft dat er een cd inzit
Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3
Nu een ASUS 50 speed. Is goed kan em helaas niet meer gebruiken voor clonecd. En over lawaai ach.. Draaien met zijn luie donder had ie maar geen cd-rom speler moeten worden en een vak moeten leren.
Geen foute aankoop een asus.
Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless.
Verwijderd
Ik heb zelden iemand gehoord die problemen had met zijn Plextor.
Houdoe
Ik gebruik m dan het liefst op 24, p.s. met cd's rippen is ie ook erug stil...
hhmz... dat lag dus gewoon aan die bagger audiocatalyst
Zit een Plextor ook boven je budget?
Ik heb zelden iemand gehoord die problemen had met zijn Plextor.[/quote]Ik heb nog geen SCSI-kaart, dus als die er ook nog bij komt, zit ik boven m'n budget... (had Plextor nou ook maar een IDE spelertje...:))<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 september 2000 15:27 schreef Wouter17 het volgende:
als je geen last hebt van een cd-rom speler die het geluid van een opstijgende straaljager maakt moet je de asus-50 speed nemen...[/quote]M'n Aopen maakt nu ook al het geluid van een opstijgende straaljager, dus dat zal geen probleem zijn. :)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 september 2000 15:14 schreef XElDiablo het volgende:
Even ter informatie , ik heb een ASUS 50x en die bevalt mij prima erg goede read in audiograbber, verder, als je dat ding te lawaaig vind, houdt dan het play/skip knopje langer dan 1 sec in, gaat ie naar 40x, nog een keer: naar 32x, nog een keer naar 24x (fluisterstil vanaf dit punt, d.w.z. , je processorfan maakt dan meer kabaal met de kast dicht..., en daarna na 8x, op deze snelheid maakt het motortje van een klok evenveel kabaal... geen geluid praktisch dus...)[/quote]Das ook wel een coole feature. Wist ik nog niet...
[update]
werkt 't dit nou wel of niet?
[/update]
Ik bestel waarschijnlijk vanavond of morgen de Asus 50x.
Bedankt voor alle replies,
Overspeed
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Als je het dan nog niet snapt en je hebt win9x (NIET 2000) kan je dit programmatje gebruiken om het vanuit windows te doen...
ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUS/cdrom/cdspeed.exe
Verwijderd
(het duurste ook)
neem geen aopen 52X die zit in mijn zusje haar pc en als je daar een cd in doet hoor het net of er een straaljager met mach 22 voorbijgaat niet normaal hoeveel takkeherrie dat ding maakt
Verwijderd
Ik ben zelf erg tevreden over de 40x versie. Ook op de 40x versie werkt die speed-down functie met dat knopje
Ik heb ook zo'n a-open cd-rom 40x maar ik vind het maar een kut ding, leest slecht cd-r's geeft bij mij een zootje prob's met 80 min cd-r's waar je ziek van wordt[/quote]Daar heb ik met 40x a-open dus absoluut GEEN last van. Heb zelf een plextor 40x ,maar in twee andere computers zit al meer dan een jaar een A-open 40x. Die krengen lezen gewoon alles bij mij - ook slechte cdr's.
Enige nadeel is de DAE, die gaat wel redelijk snel maar wel met jitters. Maar goed, daar heb ik mijn eigen plex dan ook voor...
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Overigens een van de weinig dingen van asus die ik nu heb omdat je toch behoorlijk voor de merknaam betaalt
suc6