Geheugen fout - 16/32 mb?

Pagina: 1
Acties:

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:25
Mijn PowerGene CMXDV (Geforce2 MX 400, 2x CRT + TV)
heeft een vaag probleempje.

Bij het aanzetten geeft het bios van de videokaart regelmatig 16 mb geheugen aan :( .. Ook windows geeft dit getal.
Echter bij een reboot met ctrl+alt+del of een reset veranderd dit getal ineens in 32mb (wat het ook hoort te zijn).

Heeft iemand anders wel eens van deze problemen gehad. En wat kan ik er aan doen?

Specs:
Moederbord: Gigabyte GA-7IXE4
Soundcard: SoundBlaster Live Value
Videocard: Powercolor PowerGene CMXDV

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06:06
Misschien moet ie effe opwarmen? Heb ik weleens gehad met mijn normale ram.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Probeer eens een BIOS flash, van je mobo

suc6

Verwijderd

ik heb het vroeger ook wel eens gehad met m'n creative geforce ddr

er waren toen meer topics over dit probleem! kon zo snel geen topic vinden, maar bij mij ging het vanzelf over :)

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 14:24
Ik had dit vroeger met een Asus V6800 deluxe, nooit een oplossing kunnen vinden... :{

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

Same here, met m'n vorige Geforce DDR..
bios geupdate van de kaart, maakte niks uit.

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Verwijderd

ik heb dit ook gehad omdat er artic silver op het geheugen zat van me geforce1 sdr... inneens maar 48mb ipv 64 :(

Verwijderd

Kheb t ook, met mn Powercolor gforce 2 mx400 dual....maar das alleen in de bios en dan niet af en toe 16 en af en toe 32, maar om en om 16 en 32. Drivers van nVidia geinstalleerd en onder win2k absoluut altijd 32mb...

• Campos
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-07 21:37
hmmm gaar, lijkt me niet zo te horen. Zit 'tie nog binnen garantie? Zo ja, dan zou ik 'em persoonlijk opsturen naar de leverancier voor controle... nu telt'tie nog 16 MB, wie zegt dat dat over een tijdje geen 8 MB is? Ik zou 'em in iedergeval voor de zekerheid laten nakijken...
Pagina: 1