Goeiemorgen,
Net cd'tje van Mat Hoffman weer eens uit de kast getrokken en geinstalleerd.
Nu zit ik met het volgende:
zodra ik wil gaan rijden, reageert het spel helemaal niet meer op de controls die ik ingesteld heb, alleen escape lijkt dan nog te werken
Als ik dan met escape in menutje kom vliegt ie daar door de opties heen en moet ik met veel geluk af zien te sluiten.
Maakt verder ook niet uit of ik standaard controls gebruik of eigen ingestelde, hij doet het niet
Het vage is, een tijd terug heeft ie het wel gewoon gedaan. Heb nu ondertussen wel een keer geformateerd, maar tis nog steeds win98SE.
Gamelog.log geeft de volgende error, leek me dat die van belang was:
Suggesties zijn meer dan welkom
Net cd'tje van Mat Hoffman weer eens uit de kast getrokken en geinstalleerd.
Nu zit ik met het volgende:
zodra ik wil gaan rijden, reageert het spel helemaal niet meer op de controls die ik ingesteld heb, alleen escape lijkt dan nog te werken
Als ik dan met escape in menutje kom vliegt ie daar door de opties heen en moet ik met veel geluk af zien te sluiten.
Maakt verder ook niet uit of ik standaard controls gebruik of eigen ingestelde, hij doet het niet
Het vage is, een tijd terug heeft ie het wel gewoon gedaan. Heb nu ondertussen wel een keer geformateerd, maar tis nog steeds win98SE.
Gamelog.log geeft de volgende error, leek me dat die van belang was:
DirectX 8.1 heb ik al opnieuw geinstalleerd, helpt ook nietDI Error: [C:\Backup\Mhpbpc\D3d\DXInput.cpp], line 492: DI_POLLEDDEVICE: The device is a polled device. As a result, device buffering does not collect any data and event notifications is not signaled until the IDirectInputDevice8::Poll method is called. (00000002)
Suggesties zijn meer dan welkom
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three