k7s5a -biep -biep -biep -biep -biep

Pagina: 1
Acties:

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Vriend van me heeft dit mobo, na wat problemen met het aansliuten (hij hed t mobo gewoon tegen de backplate gescroeft |:( ) gaat t mobo nu aan ...

Echter hij krijgt geen beeld :?

Wat hij wel krijgt is een aantal piepjes achter elkaar,

* itsme biep biep biep biep biep

Hoeveel t er zijn weet ik niet, maar weet iemand wat dit kan zijn???

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
D'r zijn sites die per bios aangeven wat die piepjes aangeven. ff zoeken dus :) (misschien staat het zelfs wel in de FAQ)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Sailorman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 21:49
Als het goed is staat er in de gebruiksaanwijzing van je moederbord precies beschreven wat die code betekend. Ik zou zeggen, zoek het eens op.

edit:
[quote]
Long beeps in an endless loop: no RAM installed or detected
[/quote]

Vergeten geheugen te installeren?

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:38

charrel

Cortisol4life..

zijn er niet wat baantjes beschadigd, op je mobo, na het monteren op de backplate? als dit het geval is weet je wat eraan mankeert :9

• itsme
  • Niet online
Hmm laat maar, hij belde net weer, doet t al, kabels zaten niet goed aangesloten ofzoiets |:(

Toch moeilijk PC in elkaar zetten over de telefoon :P

In elk geval bedankt voor de reacties.

Wat mij betreft mag hij op slot.

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• jvdmeer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 21:53
Complete handleiding staat op:
http://205.158.63.158/manual/k7s5a.zip

Misschien wordt je daar wijzer van.

• Campos
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-07 21:37
hmmm mobo tegen je backplate schroeven, niet echt handig... heeft'tie veel geluk gehad dat'tie het nog doet, voor 'tzelfde geld was 't ding echt compleet uitgefikt!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 09:18
Op maandag 08 april 2002 16:51 schreef Campos het volgende:
hmmm mobo tegen je backplate schroeven, niet echt handig... heeft'tie veel geluk gehad dat'tie het nog doet, voor 'tzelfde geld was 't ding echt compleet uitgefikt!
Valt op zich wel mee.. Als je het ding rechtstreeks op de backplate schroeft sluit je gewoon je voeding kort :)

• Campos
Op maandag 08 april 2002 16:53 schreef Twynn het volgende:

[..]

Valt op zich wel mee.. Als je het ding rechtstreeks op de backplate schroeft sluit je gewoon je voeding kort :)
als je geluk hebt ;P die korte tijd dat je mobo onder spanning staat kan genoeg zijn om de hele zooi uit te fikken, geloof me, in m'n kennissen-kring heb ik het meegemaakt |:(

• itsme
  • Niet online
Op maandag 08 april 2002 16:53 schreef Twynn het volgende:

[..]

Dit was idd het geval, enig googlen gaf mij het vermoeden dat de PSU idd op safe ging en uit schakelde ... na even vragen of ie m erop had geschroeft vertelde ie me dat hij zich al af vroeg waar die busjes voor waren |:(

• Neman
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Op maandag 08 april 2002 17:19 schreef bas_konings het volgende:

[..]

na even vragen of ie m erop had geschroeft vertelde ie me dat hij zich al af vroeg waar die busjes voor waren |:(
Hehe, je moet natuurlijk wel weten wat je doet als je zelf een systeem in elkaar zet :).

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 17:25 schreef Neman het volgende:

[..]

Hehe, je moet natuurlijk wel weten wat je doet als je zelf een systeem in elkaar zet :).
Nee hoor, helemaal niet daar is GoT voor. Eerst je vraag stellen daarna de manual doornemen.

• ovaal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-08 07:33

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

Kijk eens of de videokaart echt strak in het AGP slot zit. Bij dit mobo is dat een vaak voorkomend probleem ( ik spreek uit ervaring). Een niet goed gemonteerde videokaart geeft 8 piepjes als ik het mij goed herinner.

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

• Campos
Op maandag 08 april 2002 17:29 schreef Tw^st3D het volgende:

[..]

Nee hoor, helemaal niet daar is GoT voor. Eerst je vraag stellen daarna de manual doornemen.
hehehe jij hebt 'em door :7

en dan later erachter komen wat ze hebben gesloopt en waarom... 'oja, verrek, 't staat hier met hele grote letters'...d'oh ;)
Pagina: 1