Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
neem vodafone.. dutchtone is vrij duur qua bellen e.d en vodafone heeft landelijke dekking dutchtone (vorig jaar) niet echt.
succes met je keuze
succes met je keuze
Dutchtone duurder dan Vodafone 
Dutchtone €20
maandelijkse kosten: €20
belbundel: €20 (ong. 110 min.)
sms: €0,22
tarief na bundel: €0,18
Vodafone 120
maandelijkse kosten: €23,50
belbundel: 120 min.
tarief na bundel: €0,25/€0,35 + €0,10/€0,20
met name het tarief dat je betaald buiten de bundel, ligt bij dutchtone lager dan bij vodafone. de kosten per maand leveren ongeveer evenveel belminuten op. Voordeel is dat bij dutchtone ook sms en bellen in/naar het buitenland wordt verrekend. En je bundel is onbeperkt houdbaar.
Tot zover mijn pro-d* talk.
Oh ja, de cash-deals (geld terug bij nieuw abo) liggen ook hoger bij d*, dus kun je een allin €20 bij bijv www.gsmnederland.nl al afsluiten voor €8,33 per maand.
Wat m.i. nog belangrijker is, is hoe de dekking is in jouw woonplaats. Hiervoor zou je eens bij wat vrienden moeten informeren welke provider zij hebben en wat hun ervaringen zijn. Over het algemeen is de landelijke dekking van Vodafone beter, maar Dutchtone is nog steeds bezig met uitbreiding en aanpassingen aan het netwerk voor optimalisatie. Je kunt natuurlijk ook van beide partijen de klantenservice bellen en een postcode check laten uitvoeren hoe de dekking is en wat er gepland staat te gebeuren .
Succes met je keuze
Dutchtone €20
maandelijkse kosten: €20
belbundel: €20 (ong. 110 min.)
tarief na bundel: €0,18
Vodafone 120
maandelijkse kosten: €23,50
belbundel: 120 min.
tarief na bundel: €0,25/€0,35 + €0,10/€0,20
met name het tarief dat je betaald buiten de bundel, ligt bij dutchtone lager dan bij vodafone. de kosten per maand leveren ongeveer evenveel belminuten op. Voordeel is dat bij dutchtone ook sms en bellen in/naar het buitenland wordt verrekend. En je bundel is onbeperkt houdbaar.
Tot zover mijn pro-d* talk.
Oh ja, de cash-deals (geld terug bij nieuw abo) liggen ook hoger bij d*, dus kun je een allin €20 bij bijv www.gsmnederland.nl al afsluiten voor €8,33 per maand.
Wat m.i. nog belangrijker is, is hoe de dekking is in jouw woonplaats. Hiervoor zou je eens bij wat vrienden moeten informeren welke provider zij hebben en wat hun ervaringen zijn. Over het algemeen is de landelijke dekking van Vodafone beter, maar Dutchtone is nog steeds bezig met uitbreiding en aanpassingen aan het netwerk voor optimalisatie. Je kunt natuurlijk ook van beide partijen de klantenservice bellen en een postcode check laten uitvoeren hoe de dekking is en wat er gepland staat te gebeuren .
Succes met je keuze
ow hmz.. dutchtone was vorig jaar nog 0.35 cent p/m en vodafone (toen nog libertel) 0,25
klopt, door de toen ondoorzichtige allin structuur, was naar mobiel bellen twee maal zo duur als bellen naar een vaste lijn.Op maandag 08 april 2002 10:35 schreef BrEeZeR het volgende:
ow hmz.. dutchtone was vorig jaar nog 0.35 cent p/m en vodafone (toen nog libertel) 0,25
nu geldt er één tarief binnen en buiten de bundel voor bellen naar vast en mobiel, of dit nu piek of dal is.
vodafone is nu alleen goedkoper als je in de daluren naar een vaste lijn belt...
tnx voor de infoOp maandag 08 april 2002 10:38 schreef koen het volgende:
[..]
klopt, door de toen ondoorzichtige allin structuur, was naar mobiel bellen twee maal zo duur als bellen naar een vaste lijn.
nu geldt er één tarief binnen en buiten de bundel voor bellen naar vast en mobiel, of dit nu piek of dal is.
vodafone is nu alleen goedkoper als je in de daluren naar een vaste lijn belt...
maar toch ik zou voor vodafone gaan hoor.. in kleine dorpen of afgelegen stukken had ik met dutchtone geen tot weinig bereik..
tnx Nitai
ik neem aan dat je bedoelt dat je met dutchtone geen bereik had?Op maandag 08 april 2002 10:40 schreef BrEeZeR het volgende:
[..]
tnx voor de info
maar toch ik zou voor vodafone gaan hoor.. in kleine dorpen of afgelegen stukken had ik met vodafone geen tot weinig bereik..
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik wil ff flamen op D*
Het is een hele hijsa om weer aangesloten te worden.
Ik spreek uit ervaring.
Je wordt behandeld als een crimineel.
Ik had een rekening van 150 piek ofzo openstaan van een oud abbonement waar ik overigens niks meer van wist.
Meteen deurwaarder brief op de deur #Q@%)@ zonder enige vorm van contact met Dutchtone.
(Als ze een telefoontje hadden gepleegd was het geld binnen een paar dagen op de rekening!!!)
2,5 week verder eindelijk aangesloten.
Nu net ff 1 weekje zonder geld gezeten, incasso mislukt, meteen afgesloten.
Ik stort cash, incasso gelukt (blijkt later) en ook handmatig geld overgemaakt.
Afijn net ff een fax de deur uit gedaan dat ze me snel moeten aansluiten want zelf verdommen ze het.
Of ik me abbo verleng weet ik niet als dit zo doorgaat
Over het bereik ben ik ERG te spreken, het gebeurt zelden dat ik geen bereik heb en als dat het geval is heb ik in no-time weer bereik.
Het is een hele hijsa om weer aangesloten te worden.
Ik spreek uit ervaring.
Je wordt behandeld als een crimineel.
Ik had een rekening van 150 piek ofzo openstaan van een oud abbonement waar ik overigens niks meer van wist.
Meteen deurwaarder brief op de deur #Q@%)@ zonder enige vorm van contact met Dutchtone.
(Als ze een telefoontje hadden gepleegd was het geld binnen een paar dagen op de rekening!!!)
2,5 week verder eindelijk aangesloten.
Nu net ff 1 weekje zonder geld gezeten, incasso mislukt, meteen afgesloten.
Ik stort cash, incasso gelukt (blijkt later) en ook handmatig geld overgemaakt.
Afijn net ff een fax de deur uit gedaan dat ze me snel moeten aansluiten want zelf verdommen ze het.
Over het bereik ben ik ERG te spreken, het gebeurt zelden dat ik geen bereik heb en als dat het geval is heb ik in no-time weer bereik.
Ik ben laatst over gestapt van D* naar Vodafone.
Ik moet zeggen dat het mij zeer goed bevalt. Echt overal bereik (D* liet nog wel eens een steekje vallen) en een zeer goede service (bij D* wil je de helpdesk niet bellen). Dat het iets duurder is maakt voor mij niks uit.
Moet je echt elk dubbeltje omdraaien dan is D* niet zo'n slechte keuze, zorg alleen dat je nooit de helpdesk hoeft te bellen (40 min was geen uitzondering) en dat je niet regelmatig op de heide of in het bos loopt.
Ik moet zeggen dat het mij zeer goed bevalt. Echt overal bereik (D* liet nog wel eens een steekje vallen) en een zeer goede service (bij D* wil je de helpdesk niet bellen). Dat het iets duurder is maakt voor mij niks uit.
Moet je echt elk dubbeltje omdraaien dan is D* niet zo'n slechte keuze, zorg alleen dat je nooit de helpdesk hoeft te bellen (40 min was geen uitzondering) en dat je niet regelmatig op de heide of in het bos loopt.
Mwoah die helpdesk is nu wel goed hoor!
Binnen 5 minuten ofzo al iemand aan de lijn.
Ligt beetje aan wanneer je belt.
Een vriendin van me werkt er ook toevallig dus daar kan ik ook wel terecht.
Binnen 5 minuten ofzo al iemand aan de lijn.
Ligt beetje aan wanneer je belt.
Een vriendin van me werkt er ook toevallig dus daar kan ik ook wel terecht.
40 minuten is nu wel een uitzondering:Op maandag 08 april 2002 11:11 schreef Heineken het volgende:
Ik ben laatst over gestapt van D* naar Vodafone.
bron: http://www.dutchtone.nl/overdutchtone/pers/persberichten/index.html- Het aantal telefoontjes van klanten dat binnen dertig seconden wordt beantwoord is gegroeid van 45% in februari 2001 tot 90% nu
uh ja sorry.. ff edittenOp maandag 08 april 2002 10:48 schreef Nitai het volgende:
[..]
ik neem aan dat je bedoelt dat je met dutchtone geen bereik had?
Met een verleden van meer dan twee betalingsachterstanden die te wijten zijn aan mislukte incasso's zal Dutchtone je zowiezo geen contractsverlenging met nieuw toestel of gratis maanden aanbieden.Op maandag 08 april 2002 11:08 schreef Gman het volgende:
[knip] flame over Dutchtone ivm te laat betalen en daardoor afgesloten worden en niet zomaar weer aangesloten worden [/knip]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Persoonlijk ben ik dan weer heel errug te spreken over dutchtone...
Ik heb zonder problemen een nieuwe mobiel gekregen na eventjes aan de lijn te hebben gehangen met de servicelijn (ik heb niet in de wacht gestaan).
Ik betaal niet zo veel voor het bellen en de dekking is ook goed, ik heb zelden geen bereik.
Maar de keus is aan jou...
Ik heb zonder problemen een nieuwe mobiel gekregen na eventjes aan de lijn te hebben gehangen met de servicelijn (ik heb niet in de wacht gestaan).
Ik betaal niet zo veel voor het bellen en de dekking is ook goed, ik heb zelden geen bereik.
Maar de keus is aan jou...
ik zit nu even te kijken op:
http://www.gsmworld.com/cgi/imap_gsminfo.pl5?cou=nl&net=te&frame=middle
Maar daar komt telfort wel heel erg aantrekkelijk uit,
zeker met een abo via genie.
Zijn hier misschien nog wat ervaringen mee, in de omgeving beverwijk/heemskerk/uitgeest ...
http://www.gsmworld.com/cgi/imap_gsminfo.pl5?cou=nl&net=te&frame=middle
Maar daar komt telfort wel heel erg aantrekkelijk uit,
zeker met een abo via genie.
Zijn hier misschien nog wat ervaringen mee, in de omgeving beverwijk/heemskerk/uitgeest ...
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
heb zelf al jaren libertel = nu vodafone en bevalt me prima heb aleen geen ervaring met d*tone maar hoor van vrienden dat het niet echt lekker werkt in sommigen delen van het land !
Die coverage maps op GSMWorld daar klopt niks van, vodafone en KPN zijn heel veel beter en dat is absoluut niet te zien. Je moet GSMWorld niet geloven.
Pagina: 1