Toon posts:

Versatel adsl (zonnet)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een maand geleden versatel adsl aangevraagd, (downstream 768kb,upstream 128kb) en ik wilde weten of iemand hier problemen mee had of juist goed ofzo , dus wie heeft hier versatel adsl en wat vind je ervan?

Verwijderd

Ik heb gehoord dat hier mensen zijn die het goed bevalt. Pas was er ngoe en topic dat iemand steeds timeouts had met Versatel. Maar verder lijkt het ok te zijn. Alleen iets met resetten van modems ofzo maar daar weet ik niks over :?

• broes_willems
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03-2025

broes_willems

kippie hachee moddereter

Ik ben er altijd tevreden mee geweest. Tot ik de zojuist genoemde timeouts kreeg (topicje door mij gepost). Ik ben er nog niet uit maar heb ook nog weinig tijd gehad voor de nodige tests. Misschien is het hardwarematig. Vanavond weet ik meer.

Verder, de verbinding was nog nooit down afgezien van de timeouts lately, downloadsnelheid heel constant 81 kb/s. De klantenservice vind ik wel slecht: de vragen worden niet goed gelezen. Via de telefoon doe ik niet want dat is te duur. Ik vind het niet kunnen dat je in de wacht wordt gezet voor onbepaalde tijd en dat je daar voor moet betalen.

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Was het niet zo dat Versatel finaciele problemen had :? het was een gerucht dat ik ergens oppikte :)

• broes_willems
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03-2025

broes_willems

kippie hachee moddereter

Op maandag 08 april 2002 22:03 schreef zmn het volgende:
Was het niet zo dat Versatel finaciele problemen had :? het was een gerucht dat ik ergens oppikte :)
Kijk maar naar de beurskoers!! Ik geloof dat ze op het zgn. strafbankje zitten. (of was dat UPC :? ).
Anyway. Het klopt wel. Ik hoop dat ze het nog ff volhouden. Ik heb er mijn adsl en bij vuurwerk (ook versatel) draait mijn winkel :o