Overigens is de K7S6a gebaseerd op de SIS745 chipset.
ja, kan ff niet in de pricewatch kijken, GoT doet het wel op mn werk, maar tweakers.net niet
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
ik weet niet alle series van alle merken ik weet ze wel van Abit en Asus en MSI een beetje maar de rest.....nietOp maandag 08 april 2002 09:47 schreef Glorificationer het volgende:
epox 8kha+, die zijn toch goedkoop, of is die ecs goedkoper?
ja, kan ff niet in de pricewatch kijken, GoT doet het wel op mn werk, maar tweakers.net niet
Iets duidelijker is misschien wel makkelijk, de K7S5A is inderdaad rond de €69,-, maar ECS heeft nog meer borden, de K7S6A is rond de €99,-. Volgens mij zijn de K7S*A borden stabieler dan K7VTA3 maar dat weet ik niet zeker, heb zelf alleen maar goede ervaringen met de K7S5A.Op maandag 08 april 2002 10:06 schreef mdusink het volgende:
ecs is 69 euro
God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......
Ik heb even voor je gekeken: 125 euro.Op maandag 08 april 2002 09:47 schreef Glorificationer het volgende:
epox 8kha+, die zijn toch goedkoop, of is die ecs goedkoper?
Verwijderd
epox,msi,gigabyte en soltek. Ecs ook maar ik heb liever de eerste vier.
Athlon xp2800+ / Abit NF-7 / 512 mb dual channel MDT DDR400 / Club3D 9700pro / Samsung 52x24x52 / Samsung DVD 16x48 / Hitachi 82.3 GB 7200 rpm / Maxtor 61.4 GB 7200 rpm / Philips Seismic Edge 5.1 / Logitech z-560 / Q-tec 6051MD
Op maandag 08 april 2002 13:11 schreef Tittysmack het volgende:
clocht die automatisch je cpu
Kocht? Kookt?
Nee dat valt wel mee. Bij een K7S5A kan je kiezen uit PC133 geheugen of DDR geheugen. Dat geheugen moet wel van goed kwaliteit zijn.Op maandag 08 april 2002 13:04 schreef Me het volgende:
Heeft die ECS niet een wat conflicten met diverse hardware?
of valt dat wel mee?
Verder hebben alle ECS plankjes een goede voedingen nodig. Anders is het janken. (Maar dat is normaal bij AMD based systemen)
Het voordeel van de K7S5A en de K7S6A is dat ze geen gebruik van een VIA chipset maken. Ze zijn gebaseerd op de SIS735 en de SIS745 chipset. Deze chipset heeft geen noemenswaardige conflicten. (SBLive! loopt goed. PCI bus is niet geremd.)
ECS K7VTA3 V2.0 (KT266A)
deze voor 99 euro is dat een goeie?
+ punt
VIA 266A chip.
DDR geheugen (ik hoef geen pc133).
Kan athlon Xp aan.
Niet duur.
-punt
heeft sound onboard.
hebben jullie nog punten of waar ik op moet letten?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
Edit: + onboard soundOp maandag 08 april 2002 13:18 schreef Me het volgende:
Dus dit moet een goeie zijn :
ECS K7VTA3 V2.0 (KT266A)
+ punt
VIA 266A chip.
Kan athlon Xp aan.
Niet duur.
-punt
heeft sound onboard.
Neem dan een K7S*A serie bord, voor hetzelfde of minder geld, geen VIA chipset en DDR geheugen en support voor de XP processoren
Tja, ik zou toch eerder een SiS745 nemen dan een VIA KT266A. Niet dat je veel hebt aan de 333-DDR support (asynchronicity latency vreet de extra bandbreedte helemaal op), maar mijn ervaringen met de SiS chipsets vanaf de x35 series zijn erg goed, zonder de resem aan bugs die de VIA southbridges geplaagd hebben.Op maandag 08 april 2002 13:18 schreef Me het volgende:
Dus dit moet een goeie zijn :
ECS K7VTA3 V2.0 (KT266A)
+ punt
VIA 266A chip.
Kan athlon Xp aan.
Niet duur.
-punt
heeft sound onboard.
Dus neem de K7S6A- vrijwel identiek aan de VTA3 2.0, muv chipset en onboard LAN.
Oslik blyat! Oslik!
Search enzo...
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()