Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Waarom geen Vodafone op je display?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• Greyfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 15:26

Greyfox

MSX rulez

Topicstarter
Ondanks de overname van Libertel door Vodafone is er niets veranderd aan het feit dat er nog steeds "Libertel" op mijn displaytje van mijn mobieltje staat.
Weet iemand waarom daar nu geen "Vodafone" staat?
Hoe werkt die techniek?
Dat zit toch niet vast in de hardware of simkaart, want hoe zou dat dan gaan als er een nieuwe aanbieder bij komt?

MSX 2 rulez more

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Searchzzzz

[topic=429084/1/25]
[topic=397240/1/25]

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:48

Wokschotel

Op 6 wielen

Op maandag 08 april 2002 09:35 schreef Greyfox het volgende:
Ondanks de overname van Libertel door Vodafone is er niets veranderd aan het feit dat er nog steeds "Libertel" op mijn displaytje van mijn mobieltje staat.
Weet iemand waarom daar nu geen "Vodafone" staat?
Hoe werkt die techniek?
Dat zit toch niet vast in de hardware of simkaart, want hoe zou dat dan gaan als er een nieuwe aanbieder bij komt?
Dat zit dus in je telefoon, je hardware dus. Oplossing: software van je telefoon laten updaten :)

De islam kan uw vrijheid schaden

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:58

ThaHandy

Discovery Channel

Op maandag 08 april 2002 09:41 schreef Wokschotel het volgende:

[..]

Dat zit dus in je telefoon, je hardware dus. Oplossing: software van je telefoon laten updaten :)
welnee, ff een nummer bellen zie topic boven en dan word je je operator logo "gerefreshed"

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/Exirion/pics/utfsey.gif[quote]Op maandag 08 april 2002 09:38 schreef [Airwolf] het volgende:
[topic=429084]
[topic=397240] Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/Negotiator/smiles/slotje.gif

Dit topic is gesloten.