Heee man nog steeds geen stats?
rc5 heeft iemand enig idee hoelang wij dit nog moeten ontberen? Ik krijg ontwenningsverschijnselen!
rc5 heeft iemand enig idee hoelang wij dit nog moeten ontberen? Ik krijg ontwenningsverschijnselen!
Doe maar iets eerder als het enigsinds kanOp maandag 08 april 2002 09:05 schreef Fritzz het volgende:
Als ze er maar weer zijn wanneer we door de 2.000.000.000 gaan
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
zul je zien dat door die megaflushes de servers erweer uit vliegenOp maandag 08 april 2002 09:47 schreef koe zonder naam het volgende:
zijn er ook teams die omdat er geen stats zijn langer doorsparen? kun je strakkies mooie megaflushes verwachten waardoor de stats meteen weer down zijn of zie ik dat verkeerd?
Mja, ik denk dat ze het niet nu aan het doen zijn, maar hoeveel gb zouden al die logs bij elkaar zijn ...Unfortunately, in order to move the RC5 info into the new system
without re-processing every log that exists for RC5, we had to make some
assumptions about the data that is in the old system, which does contain some
inconsistencies. Correcting this will require re-processing all existing RC5
logs, which will happen at some point in the future.
Anyway, look for a new set of stats pages in the near future.
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
Verwijderd
Ik ben wel een statsverslaafde, en ik ben nogal aan het beven en zweten de laatste dagen. Dokter! Meer stats!Op maandag 08 april 2002 21:07 schreef squaddie het volgende:
BTW ikke ben geen statsverslaafde... Ikke kan elk moment stoppen alleen het is nog niet het juiste moment ervoor
Forza Mucca!
Nu ook zonder stropdas
One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?
Ja, maar ik heb ineens hele lage scoresOp donderdag 11 april 2002 11:10 schreef Tweakert het volgende:
Yes, de stats zijn er weer. Wel nog van 9 april maar ze doen het wel weer.
Verwijderd
Ach ze doen het wel vrijwillig. (dus for fun)Op donderdag 11 april 2002 11:20 schreef Jive het volgende:
Ik mis ook WU's ...
Als ik bij dutch in zijn stats kijk, en dan bij d.net ga kijken klopt er toch erges iets niet.
Rare jonges, die d.net'rs
Verwijderd
Verwijderd
Veel dank idd helemaal de random vergeten.Op donderdag 11 april 2002 11:38 schreef The_Outlaw_Torn het volgende:
De random blokjes niet te vergeten. Als ze logs van een paar dagen tegelijk moeten doen kan er wat vergeten worden denk ik.
idd je hebt gelijk, nu kan ik er ook weer op, misschien gewoon pech, heb de afgelopen dagen meerdere keren geprobeerd, en elke keer waren de stats down.Op donderdag 11 april 2002 10:23 schreef [eNeRGy] het volgende:
'immer' ??
Vanochtend was ie gewoon online, 9 april.. ik stond #28 van de dag van DPC
One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?