Toon posts:

Ftp Server die ook werkt met queues ?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hier komt een vraag waar het antwoord alleen maar nee op kan zijn ( stille hoop op ja natuurlijk )
Bestaat er een ftp server progje waar je kunt instellen hoeveel downloads je maximaal tegelijk wilt hebben? Dus geen account limit maar een download limit per account. Vervolgens moet die download in een soort queue worden gezet en netjes afgewerkt worden als de voorgaande transfers klaar zijn. Wie zo'n Progje kan vinden ben ik eeuwig dankbaar!

Verwijderd

hmmmm ik snap niet helemaal wat je brabbeld op dit late uur.. maar ik geloof dat je bedoel dat elke user maar een x aantal mbs mag downloaden.. ja dat kan met servu

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik bedoel geen Ratio/Credit enz.... Het gaat alleen maar om het aantal transfers @ the same time. Ik neem een voorbeeld :

Stel Ik heb een account gemaakt.

1. Er logt een persoon in die gaat downloaden
2. Er logt een ander persoon in die ook wat wil downloaden
3. Ftp server geeft aan : Maximum of Transfers Reached you have been placed in queue position 2. Your request will be send when sends are available.
4. De eerste persoon is klaar met downen
5. De transfer van de 2 de persoon begint.
6. Zo is er maar 1 transfer tegelijk

Ik wil dit graag weten, omdat ik naar een 100mbit lan ga ( 100 man ) en ik wil daar gaan serven. Maar om mijn hd niet teveel te belasten en om de snelheid hoog te houden is het het beste om koppen van de hd maar op 1 plaatst tegelijk bezig te hebben. En nee ik wil geen maximum userlimit hebben iedereen moet kunnen inloggen.

Dit weet toch niemand, want ik heb zelf al talloze ftp server getest en tot nu toe is G6 de beste, maar die ondersteunt dat zelfs niet.
Voor de mIRC gebruikers die veel op warezchans komen: Je kunt het vergelijken met de Fserves die werken met queues.

Verwijderd

/crosspost

Dit topic is gesloten.